joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja maar een echo krijg je toch pas tussen week 10 en 12?

2. music4life

music4life Niet meer actief

idd manny
    probeer te genieten,,ik had precies hetzelfde hoor,,ik voelde me zo raar,,allemaal onwerkelijk,pas toen je het begon te zien,was het ECHT!, raar natuurlijk maar ik snap je heel goed,,
    idd wat cindy zegt niet te stren voor jezelf zijn,

3. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja stom he!!!! Ik was me al aan het bedenken om te zeggen dat ik mijn cyclus dus niet weet, wat nu ook zo is hahaha...
    Mijn schoonzus heeft dit ook gedaan en is met 6 weken naar het zk geweest voor een echo...

4. Alita

Alita Niet meer actief

ppff ik besefte het toen niet en nu nog niet af en toe dat ik een dochter heb!!! zo speciaal is het!!!

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant

bij de eerste heb ik me rond 7 weken een keer getest..wist het pas later maar terug gerekend heb ik rond die tijd een x een test gedaan, die was nega.. en was gewoon ongesteld..

ja ik heb afspraak staan voor a.s maandag, heb het even gerekt nog, mss is het gewoon echt een kou/griep achtig verschynsel

aww music4life.. jammer meis!! maar goed wil niet altijd wat zeggen mss komt het wel niet door je ongi ;)

*duimduimduim*

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Mijn zusje had de laatste menstruatie der pil doorgeslikt dus die had geen idee waarom haar ongesteldheid maar uitbleef.
    Toen heeft ze een test gedaan en was ze zwanger, maar omdat ze niet wist hoelang al ongv. kreeg ze een verwijsbrief van de vk voor een termijnecho en daar bleek ze precies 10 wkn zwanger.
    Dus ik denk dat je alleen eerder een echo krijgt als je niet weet wanneer je laatste ongi heeft plaats gevonden of als je niet normaal ongi was de laatste x :S

Ik heb echt geen idee.
    Ik zal de vk even bellen en dan hoor ik vanzelf wel hoe of wat :)
    Vanaf 6 wkn kun je natuurlijk ook plassen voor moeders voor moeders en daar ga ik zeker weer aan mee doen :D

x

7. Alita

Alita Niet meer actief

ja dat bedoel ik, eigenlijk zeg ik gewoon dat je moet liegen...schaam schaam...erg he!!!! Vindt het altijd erg lang duren voordat ze een echo maken, niet?

Tja dan zou ik `geluk` hebben want ik weet mijn laatste ongi niet tenzij het bruinverlies meegerekend wordt...

8. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hahaha ik heb er ook aan zitten denken ;)
    Dan zeg ik wel gewoon dat mijn ongesteldheid korter was dan normaal hahaha

x

9. music4life

wachten op je eerste echo is altijd zooooooooo lang,,, ik was ok zooooooooooooooo zenuachtig,,

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik zou het gewoon doen, tenminste bij 6/7 weken dan ofoz want anders zien ze nog niks he...wanneer zien ze eigenlijk een hartje kloppen want anders heb je er ook niks aan want dat je zwanger bent weet je nu al...

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    vraagje he :) misschien een beetje dom, maar ik moet een vragenlijst invullen...
    ik heb erop gezet dat mijn menstruatie minder was dan normaal, dan komt de volgende vraag en die is:
    Had je een regelmatige cyclus? ( bij ja hoeveel dgn telde je cyclus) kan ik dan me gewone cyclus invullen???

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens

Ja idd :D

13. Alita

Alita Niet meer actief

huh vragenlijst? ja zou ik wel doen, wat wil je anders invullen?

14. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Geen idee :D daarom vraag ik het ook!

Ja dat moet je hier altijd op je eerste afspraak meenemen...

xxx

15. Alita

Alita Niet meer actief

ah heb ik niet gehad....ja gewoon je cyclus invullen

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    oke dank je wel

17. Alita

Alita Niet meer actief

leuk weer naar de vk!!! hartje horen!!

Bij mijn vk doen ze ook zelf de echo`s...de eerste keer was ze nog klein konden ze haar niet opmeten kreeg ik er nog een!!!!:D

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja heel spannend allemaal weer :)

Bij onze praktijk is dat helaas nog niet.
    Van silvio had ik ook meerdere echo's gehad omdat ze het de eerste x nog niet goed konden zien.
    Ik had er 1 met 6 weken 1 met 14 wk en de 20 weken echo natuurlijk, daanaast hadden we nog een pretecho gedaan.
    Super :D

19. music4life

bofkont he die cindy hahahahha
    ik moest bij mn dochter 1x naar het zh vanwege bloedverlies! dat was de 2e echo op een week,,en die week daarna hadden we de 4d echo,,gelukkig was alles goed,een gesprongen bloedvaatje !!!

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik ben een bofkomt hihih
    aahh schrikken zeg music!!!
    Ik had ook bruinverlies, schrok me rot bel de vk tja kan niks zijn tenzij je krampen krijgt bla bla dat was ook niet leuk, maar het was gewoon oud bloed maar toch!!

Deel Deze Pagina