Ik wil met ochtendurine testen, is toch geconcentreerder zeggen ze. Dus dat kan morgen pas, maar ben zo bang voor negatief Welkom Muis. Leuk hoor zo snel een tweede. Mijn zoontje is nu 9,5 maand
Ja is inderdaad beter ja met ochtedurine. Dat snap ik dat je bang bent is ook normaal hoor, tja morgen zul je het echt weten!!! Succes alvast!!
Nu heb ik vandaag iets van bruinverlies gehad, soort van krampen en nu is het bijna weer weg. Kan ik dit nu als een menstruatie beschouwen? Of zou het een eisprong zijn? Nou in ieder geval klussen we gewoon lekker door!!! Vindt het alleen een beetje vreemd dit bruinverlies van een dag tot nu toe dan! En dan te bedenken dat ik dit ook bij mijn dochter had ahhhhhh..... nee maar toch!!
Cindy: Het lijkt mij geen ongi, dan heb je toch echt roodverlies. Hier nog steeds geen ongi te bekennen . Wel wat ongikramp, terwijl ik dit niet heb als ik ongi moet worden. Dan ben ik het ineens zeg maar. En ik wil nog steeds slapen haha, maar eerst moet Bas naar bed en dan nog zelf douchen. Maar bankhangen kan ook al lekker zijn. Weet nog niet of ik morgenvroeg wel wil testen. Moet de ochtend werken en mocht het positief zijn weet ik niet of ik met mijn gedachte er wel bij ben haha. x Linda
Ja dat dacht ik dus ook!!!! Ongi moet dan toch rood worden, vanmorgen had ik sorry beetje vies maar een tampon halfvol zeg maar en van 13 uur tot en met nu net helemaal niks!!! Zou het kunnen dat ik mischien al zwanger ben geworden ondertussen?! Ja moet je overmorgen ook werken dan? Ik zou persoonlijk niet het geduld hebben maar je kun ook morgenvroeg iets van de ochtendurine in je ijskast bewaren en dan als je thuiskomt testen. Want positief of negatief, werken staat je hoofd niet na!!!
nee donderdag ben ik vrij. Wie weet wordt ik vannacht wakker en ga ik testen haha. Misschien heb je wel een innestelingsbloeding gehad??? Dat kan ook.
ja als ik nu een menstruatie had gehad kon ik zien hoever ik eventueel overtijd was. Heb wel in de laatste dagen dat ik de pil nog slikte een keer overgegeven. Daarbij gaf ik geen bv meer en slikte de minipil die erg licht is......voel me anders, dat rare gevoel in je maag, darmen die ontzettend rommelen. hoofdpijn maar het kan ook van een eventuele aankomende menstruatie zijn... Kijk het even aan anders test ik gewoon eens, wanneer zou je eventueel kunnen testen na een inesteling? Haha ja vannacht!!!! Ik heb bij de eerste wel 4x getest en vertrouwde het nog niet....
hmmm ik denk niet dat het bij ons al raak is,,vanwege (ahum) het ruzie topic if you know what i mean hehehheehehe ach volgende ronde maar
he music4life..... hihi I know what you mean!! Hoe is het nu? Ach flink oefenen nu om het goed te maken hihi
hey cindy het gaat goed hoor tnx en met jou?? ben zooooo blij dat we aan een 2e zijn begonnen whoehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Ja dat denk ik vooral als het dan weer zo kriebelt!!!!! Ja ik zit me hier af te vragen wat ik heb, voel me alsof ik ongesteld wordt heb alleen een beetje bruinverlies gehad vandaag, weet het effe niet, afwachten ja maar dat is nu net mijn slechtste eigenschap hahaha.... Weer alles goed bij jullie!!!! pfff had je al dus beantwoord hihi
hey cindy spannend allemaal he! maar komt echt goed hoor! ik ga voor je duimen hoor!!!!! hoelang ben je nu bezig voor een 2e? jij hebt al een kindje ook he?
nou ik ben sinds twee weken gestopt dus ja.....maar dus wel in de laatse week een keer overgegeven en ik slikte de minipil die is erg licht en ik gaf geen bv meer.... maar bij mijn eerste was het ook gelijk raak dus wie weet!! ach als het nu niet is op naar de volgende ronde...deze ronde beschouw ik nog niet eens als een ronde hahaaha....
nee precies,ik ben eind aug met afmaken van de strip gestopt met de pil,dus dit was ronde 1 en ik ga er niet vanuit dat het raak ik,kan het alleen maar meevallen
Hmm ben benieuwd Cindy.. Is iig geen ongi hoor !! Maar je bent ook net gestopt met de pil hoor ik.. Ik zou ongeveer 28/ 30 dagen aanhouden nadat je gestopt bent om eventueel te testen.. Jeetje je was lekker snel zwanger dan bij de eerste.. Hier was ik de 2e ronde na de pil zwanger, toen mk bij 9 weken en daarna 4e ronde zwanger van Jildou.
Ik heb ook besloten om voor een tweede te gaan voor mijn vriend zijn eerste eigen , ik heb al een dochter van bijna 2. Vriend wilde al de hele tijd maar ik nog niet maar heb besloten er voor te gaan. Ik wil zowieso een tweede en wil ook niet dat de leeftijden te ver uitelkaar liggen. Wilma heeft gependeld en er is uitgekomen december van een jongen! Ben benieuwd!
wij zijn erg vruchtbaar hahaha...ja ik wacht gewoon lekker af en zie wel wat het wordt, het kan ook nog een ongi worden he... he ladyrast ben eens benieuwd dan!!!! wel leuk dat jullie ook samen voor een kindje gaan dan..