Haha oké, dus er is hier nog hoop !! HAHA, heb namelijk als ik ongi word geen ongi gevoel en nu net wel wat denk ik, maar voelt nog niet echt als ongi.. vreemd HAHA .. Ach we wachten het wel af.. Ben zo bang voor negatieve test...
Heb dvd gemaakt van Jildou haar eerste levensjaar! Erg leuk moet ik zeggen !! Maar man o man, de tranen rollen over m'n wangen.. En helemaal als ik bedenkt dat ze vorig jaar rond deze tijd begon met haar ritmestoornis. MOrgen een jaar geleden waren we haar bijna kwijt
Jeetje meis.... pff dat is nogal wat Ik wordt helemaal naar bij de gedachte alleen!!!! Ik heb ook van Silvio z'n eerste levensjaar een film gemaakt en ga dat van dit jaar ook zeker weer doen X mandy
Ik voelde me ongi ook nooit aankomen, maar als ik eht eenmaal was dan had ik zo een beurs gevoel en dat had ik nu ook, dus was wel wat bang. Gelukkig vals alarm! Ik begrijp je helemaal hoor dat je bang bent voor een nega test... had ik ook, maar het mocht toch zo zijn x
Ja, nou ja, moet er maar niet te veel bij nadenken, ze is er godzijdank nog! Leuk he, die dvd, leuk verjaardagscadeautje voor mn moeder van Jildou DIe is vandaag jarig en gaan we vanmiddag heen.. Alleen hoeven ze hem van mij niet te laten zien, want dan moet ik janken
Dacht ik Volgens mij kan ik m wel in oplage maken HAHA .. Jildou heeft ook een website met filmpjes.. Mijn opa en oma kijken dagelijks !!
Ja dat heeft een vriendin van mij idd ook, met een dagboek erbij enz Wel leuk allemaal!! Silvio z'n opa en oma zien hem elke dag wel Ze wonen ongv 150 mtr bij ons vandaan hahahaha x
Dit zijn mijn opa en oma !! Mijn ouders en schoonouders wonen ook vlakbij! Jildou is de 5e generatie dames , leuk he !! Nou ik zal eerst weer naar boven, jildou is doodmoe, maar slapen ho maar !!
Zozo 5e generatie!!! Wel onwijs leuk zeg... Dat betekent veel foto's maken van jullie 5jes Meis ik ga nu doei doei fijne dag vandaag! x
leuk leuk leuk een tweede. wij willen ook een tweede (nog niet want maddox is net 3 mnd) maar ik zal binnenkort ff een gesprek met mn partner aangaan. ik wilde eerst een 2e tegen de tijd dat maddox 4-5 jaar is maar nu niet meer!!!! ik wil ook aan tweede beginnen als hij 1-2 jaar is. leeftijdsverschil is dan niet zo groot dames alvast heeeel veel succes over een jaar anderhalf mag ik hopelijk ook weer beginnen
Hihi Lennylen.. vrouwen !! Hier zouden we ook pas beginnen als Jil iig 1 jaar 3 maanden is Maar goed, ongeduldig he !! Maar geniet eerst ook nog maar even van jullie kleine spruit, het gaat snel genoeg allemaal!!
hoi dames alles goed!!!!! hier ook wel .... aan het afwachten ,,ik voel een zenuachtig gevoel in mn buik,,,vlinder? aankomende ongi? zwanger? of toch de motten?! hahaaahha geen idee,ik wacht maar af,zoieso een lekker vrij weekeind voor de boeg
hallo... Music wanneer ga je eventueel testen!!??? De motten hihihihihi..hoop voor van je niet hihihi Hier was Selina ook de 4de generatie van mijn kant, sterke vrouwen!! PPfff nog geen ongi te bekennen hier grrrrr....