hey meiden! nou ik snap ff de ballen niet van mn banner,ik ging net boven in mn agende ff kijken hoelang mn cyclus is ,die is dus 26 ben voor het laatst ongi geweest op 25 spetember dus ben ik 3 dgn overtijd??? yeah right!!! tel ik wel goed ik tel vanaf de dag dat ik ongi ben/word,tot de volgende menstruatie dag is dat goed?
Hier was 25 sept ook mn eerste dag en moet je dus nu op dag 29 zitten! Je moet rekenen vanaf de eerste dag van je laatste ongi! Dat is dag 1...
Dan klopt hij HAHA... DOZEN !!! Spannend music.. Dames ik ga afsluiten, ff wat dingen pakken, klaarmaken en omkleden en dan gaan we XXX
huh jezus!!! euuhh ok!!! maaruh ja kijk dit was de eerste ronde nog maar dus,,ik maak me niet blij! ik ga ook nog niet testen... ik wacht het ff af,..mn cyclus kan ook in de war zijn van het stoppen met de pil,,had ik met de 1ste ook...
hahahaha jij bent echt een doos ja!!! hahahaha... Nee grapje hoor, inderdaad het kan nog komen he!! Hoop dat ik nu ook eens eindelijk ongi wordt grrr.. Zo nu heb je wel al 3 dagen gehad he, zonder te weten fijn toch haha...maar inderdaad kan nog alle kanten op helaas...ben benieuwd succes!!
heb jij al wel getetest,,cindy.zal wel in de ander topic staan of hier maar weet het ff niet meer,,jah ach ik kijk wel ,hahah
nee ik heb niet meer getest na vorige week.... het is ontzettend irritant zo... Zo blijf je toch maar malen zou ik dan toch?!....