als ik jou was nog even wachten tot volgende week, ik heb ook wel al weer willen testen maar ga dan maar snel op de wc zitten, dan kan het niet meer hahahaha zo blijf je bezig he!!! Heb geen geduld....
ik las het net op het anticonceptie topic ,dat je al een x getest hebt! wel balen he,,ik had het bij mn eerste zwangerschap ook ,,moest echt lang wachten op mn menstuatie! maarjah you never know!!! voel jij je ongi!!!
nee, gister had ik wel steken in mijn borsten dacht effe mischien toch? hahaha... soms wel eens misselijk maar ja je wilt het zo graag dat je alles denkt te voelen he
hoe voel jij je ongi...aankomen bedoel je ik voel altijd mijn onigi beginnen maar nu voel ik soms weleens iets maar er komt niks!!!
ja dat is ook idd zo ik denk nu ook steeds zou het???? maarjha ik wacht het gewoon ff af!!! maar jij wacht al langer dan mij he! ja en als je wilt testen gewoon doen hoor,niemand gaat jou vertellen om het wel of niet te doen ,,moet je hellemaal zelf weten!!! als ik nu tegen mn man zeg ik bn 3 dgn overtijd gaatie een test halen hahahaah liefjes ik ga mn meiske uit bed halen en lekker om boodschapjes.....tot snel kis
tja bij de eerste gelijk ongesteld en daarna meteen zwanger geworden dus we zijn goed vruchtbaar!!! Tja krijg je als je een latino hebt he!!
precies!!!!! ik wacht maar weer af en zie het wel!!!!! Ga ook naar de markt!!! Dikke knuffel!!!!!!!!!!!!!!!!!
ja ik heb maar een hollandse man!!! we hebben over de 1ste 9 maanden gedaan ,,achja verschil moet er zijn !!!! nu ga ik echt TOEDELOE vanaaf lekker ushi en dushi kijken enjoy
goedemddaggg... zo veel bij te lezen zie ik al wel ... ga ik dalijk onder me senseotje ff doen, was vanmorgen al vroeg naar denhaag gegaan ff naar groothandel kleding halen... net thuis..nu ff relax... slecht geslapen werd weer ineens misselijk enz... maar goed veel mensen zyn ziek he..dus niet te hopen dat het hier ook aan komt waaien.. strx kleine naar me ouders brengen en dan lekker het rijk voor ons alleen als is klaar is met werken rond 11 uur... baby's maken maar dus hahaha.. nou ja das de bedoeling... ik hou me niet vast aan eisprong enz hoor, als ie dr doorheen komt komt ie dr doorheen...heb dr bij de vorige ook niet op gelet op welke dag..en die was er ook ineens haha ga fftjes terug lezen. hoest verder met iedereen?? Leuke weekend plannen?
mutsie welkom!! en succes met zwanger worden ben onze lijst kwijt die staat alweer een stuk terug haha..
hahaha ja is als er zoveel wordt geschreven weer he!!! Nou brenda wie weet!!! Hier geen wilde plannen, zatergavond naar verjaardag vriendin, mijn meisje gaat naar oma, eindelijk uitslapen zondag, maar wel weer om 15 uur verjaardag dus veel te feesten hahaha.. En tussendoor ook babietje maken!!! hihihihi
lekker! maar heb jij dat nooit, dan denk je uit te slapen als die kleine weg is word je nog vroeg wakker, dat heb ik dus altijd.. schiet niet op dus maar gewoon ff lekker rust is al genoeg haha
ja precies, dan wordt ik wakker en denk ik "oohh nee ze is er niet" en dan kan ik niet meer slapen!!! hahaha ach lekker ontbijten met zijn tweetjes lekker rustig aan doen is ook al wat he!!!
hey meiden. ik heb vanochtend een test gedaan en was negatief. had toch het juiste gevoel denk ik. alleen het gekke is dat ik nog niet ongi ben. had alleen ietsje roze maar moet gwoon nog doorzetten denk ik. maybe komt het dan morgen en kan ik dan officieel naar ronde 3
aah jammer patries! maar het zegt nog niets he dus blijf gewoon duimen! en wat eten we vandaag weer? ik heb nog geen idee.. heb ook totaal geen honger.. mss doe ik hier nog wel een ideetje op haha
@Brenda ja is wel jammer maar goed we gaan gewoon door he Ik ga er nu gewoon vanuit dat ik snel ongi word. Lief van je berichtje Wij eten vandaag boeren friet met hamburger alles zelf gemaakt JUMMIE
aah patricia, jammer maar roze bloed zou dan toch niet van een eventuele inesteling kunnen zijn of wel? Wij hebben hier spaghetti gegeten mmmm met stokbrood en een gekookt eitje dat is zo lekker!!
nou ik kan me bij patriciaa aansluiten ,,ook ik heb getest,en neeh zoals ik al dacht,,niet zwanger! dus nu maar wachten op die fijne periode grrrrrrrr
Hey meiden! Alles goed?? @patricia & music4life... Ik vind het rot dat jullie geen positieve test hadden Ik hoop voor jullie dat het natuurlijk alsnog niks betekent, want jullie zijn ook nog niet ong. toch?? Nou meiden succes! Dikke kus