Mooi aantal!! Ja toch als je de ruimte hebt enzo... waarom niet?! En ja wat je zegt is zeker zo!!! Dat je straks zo blij bent, dat het niks meer uitmaakt
een meisje dan? haha ik denk echt dat alles ik er zo mee inzit dat als het een jongetje zou worden, ik zou wel heeel blij zijn maar ook wel heeel bang raar he.
Nee, dat heb ik ook niet als ik zou horen dat ik zwanger ben van een meisje. Het lijkt mij juist heel mooi om het allebei mee te maken Maar wat maakt je nou zo bang?? Het gaat gewoon allemaal vanzelf... stel je krijgt te horen dat het een jongetje wordt... dan hou je er echt niet minder van hoor
natuurlijk weet ik dat ik ook van dat jongetje zou houden. maar wat me dan wel bang maakt weet ik echt niet . vind het zelf heel raar hoor.
haha kga me er geen zorgen over maken, ik weet zelf ook wel dat eenmaal er een jongetje aankomt ik er ook wel doorgeraak en niet meer zo bang zal zijn. ondertussen nog een vraagje ? zouden jullie een test doen in mijn situatie? of gewoon afwachten?
Je hebt helemaal gelijk meid! Daar hoef je, je ook helemaal niet druk om te maken en er zijn denk heel veel vrouwen die wel weten wat jij bedoeld/voelt Over het testen kan ik je geen raad geven hahaha ik kon zelf al niet wachten! Het geeft je wel duidelijkheid natuurlijk. Slaap lekker doei doei xx
Goedemorgen dames.. Hier geen voorkeur. Ooit hopen we wel een jongen erbij te krijgen, maar ook voor ons geldt als het maar gezond is! Dames die ongi zijn geworden of negatief hebben getest; balen zeg!! Hier nog geen ongi en verder zal ik me nog ff stil houden !!! Nog niet getest iig !! Wil mezelf niet gekpraten Grace ik weet niet wat ik zou doen als ik jou was. Sorry..
Morgen testen! Spannnend!!!! Mijn buik is echt mega opgezet. Mijn man zag het nu ook. Nog steeds veel last van maagzuur. mmm ben toe aan een nieuwe banner (vandaag 11 dagen overtijd, mag van ZP zeker niet haha, ) We zullen zien. Ik laat het jullie weten! x Linda
Goeiemorgen Iedereen goed geslapen?? Ik niet... kom maar niet in slaap pff. Maar dat zal ook wel weer goed komen he @Linda & Sam.... Super spannend voor jullie meiden!!!! Ik zal voor jullie duimen, op een super positieve test! x Mandy
He dames goedemorgen!!!! Ik heb vanmorgen nog eesn getest, heb vanavond en morgen een feest en wilde ook eigenlijk voor de zekerheid weten of ik nu mischien zwanger zou zijn, en het was negatief!!!! Balen, ach ja.... als ik er vanuit ga dat vorige week het bruinverlies een menstruatie is geweest zou ik deze dagen een eisprong moeten krijgen. Gister meende ik iets te voelen van een eisprong maar normaal voel ik het duidelijk dus afwachten, we hebben in ieder geval gevreeën altijd goed he!!! @Linda spannend meid!!!!! @Grace ga jij ook testen las ik? @Manny, fijn dat je NOG niet misselijk bent hihi mischien komt het nog hoop het van niet natuurlijk!! @Sam, je hebt ook nog wel wat daagjes te gaan, niet? Voordat je kunt testen... @Music ahhh jammer meid op naar de volgende ronde.. Er was nog iemand die had getest weet even niet meer wie, jammer meiden!!!
hoi meiden. hier heel goed geslapen. amy slaapt al enkele dagen tot 10u30. ik ga strax naar plopsaland en daarna gaat amy slapen bij mijn schoonma. dan kan ik achter testjes gaan en vanavond of morgenochtend testen :d.
Cindy. Mijn vorige cyclussen waren 23 en 27 dagen alleen de laatste was ineens 32. Dus op zich kan ik al wel testen hoor !! Net paard gereden, ging super, alleen bleef ik misseiljk, meestal (lees, als het tussen de oren zit) gaat het wel over als ik er even niet aan denk, maar nu dus niet en ik loop al 3 dagen met een gore ijzersmaak in m'n mond.. En verder, ach dat niet kunnen slapen kan ik over mee praten Manny
aah nou dan ben ik benieuwd, al die klachtjes kunnen iets beteken of helemaal niks!!!! Maar je vermoed dus wel dat je zwanger bent?