haha handig als je zo vruchtbaar bent! Ja ik was aan het twijfelen omdat we nog niet zolang samen zijn maar ik ga er gewoon voor, gevoel zit goed. Wel leuk dit topic, het topic bij de clubjes is al lang gestart kunnen we hier een nieuw clubje beginnen.
Ja ze zijn al iets langer bezig he....moeilijk om mee te kletsen dan.. Ja wij zijn vruchtbaar ja dus ben benieuwd, als je het tegen mij had tenminste haha. Zeler als het gevoel goed zit wat houdt je tegen he, je leeft maar een keer!! ik blijf het maar zeggen hahaha
ja tegen jou! haha ja is ook zo, maar soms word je zo ik tenminste meegesleept door wat anderen zeggen. zo ja begin er nog maar niet aan, en dat soort dingen. Ik zie nu al tegen de reacties op van mensen als ik snel zwanger zou worden. Maar ja ik wilde graag voor me 30ste 3 kinderen. Word nu 29 dus dat haal ik al niet meer, dan maar 2 voor de 30 haha. Hoop dat ik zo vruchtbaar ben als jullie hihi
hahahaha wist het even niet zeker, zit ik hier dalijk een verhaal "op te hangen" wat niet tegen mij bedoeld is hihihihi ppfff wat anderen zeggen tja dat moet je maar naast je neerleggen....mensen hebben altijd iets te zeggen over andere mensen waar ze dus eigenlijk gewoon vaak jaloers op zijn... Iets zeker weten doe je het toch niet, had trouwens net je topic gelezen over je dochtertje en haar vader.... heb ook gereageerd trouwens!!! Ja dat hoop ik ook voor je maar ja eerst maar eensafwachten of we deze keer weer zo vruchtbaar zijn dan he....heb nog geen positieve test in mijn handen
haha! Ja is ook zo maar ik vind het wel soms moeilijk om het naast me neer te leggen! Ja had gelezen en ook weer gereageerd! Is moeilijk he! En het lijkt me inderdaad niet leuk om zonder vader op te groeien maar dan denk ik misschien beter even geen contact dan waneer hij er zin in heeft en zij zich kut gaat voelen.
ja het is moelijk en het ligt compleet aan de situatie hoor... voor mij is het absoluut beter geweest zonder mijn "vader" , tja die beslissingen kun jij als ouder alleen maar voor je kind maken vindt ik persoonlijk....
Aan hem zal ze ook niet veel hebben, hij kan totaal niet met haar omgaan. maar goed hierzo gaan we voor een tweede!! Met een lieve vader!
He, zat jij ook niet bij de november 2008 mama's? Ikke wel, wel heel toevallig dan! Enne Cindy, wil natuurlijk niet overmoedig zijn maar wat jij schrijft klinkt wel een beetje als een innestelingsbloeding, ik hoop het voor je hoor!!
Cindy: ik bedoelde .. Die eerste keer zwanger van je dochter !! Misschien was dat wel een toevalstreffer !!
Vanmorgen weer neg getest. Heb om 6.00 uur getest, maar was om 3.00 uur ook al wezen plassen, dus weet niet of het nu echt ochtendurine is geweest. Maar nog steeds geen bloed te zien terwijl ik wel veel last van mijn borsten heb. Ben nog steeds moe maar dat komt ook omdat Bas veel wakker is geweest vannacht. Ik wach nu echt een paar dagen af, misschien als het zo is, is mijn hcg nog niet sterk genoeg. Ik had trouwens een kv test van 2 voor 5 euro. x Linda
Balen Linda.. Ja het kan alle kanten op he... Op zich geen bloed geeft moed, maar mijn idee is altijd wel dat je eigenlijk nu ook wel positief had moeten testen dan... Spannend, dat weer wel ..
Hier net bij de kinderarts geweest met Jildou. Controle. Alles was oké en over 3 jaar hoeven we pas weer te komen, tenzij het nodig is eerder te komen natuurlijk !! Maar vooralsnog ligt ze eerder voor als achter dus dat ziet er goed uit !!
Het kan inderdaad 2 kanten op. ik hoop dan wel de goede haha. Ik ben net weer naar de wc geweest, maar zie nog steeds geen bloed (ik bedoel dan bij de baarmoedermond als ik met wc papiertje daarheen ga sorry voor detail) Daar komt toch het eerste bloed te zitten. Ik heb ook een test hier thuis van CB digitaal met indicator. Die kan al vanaf 4 dagen voor NOD. Zou deze echt zoveel beter zijn dan die van kv 2 voor 5 euro? Daar hoor je toch ook goede verhalen over. Ik wilde die cb eigenlijk gebruiken voor het moment dat ik echt zwanger ben en dan wilde ik die er achteraan doen dus vind het zonde om die te doen al kv nog neg aangeeft. x Linda