joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Waarom denk je dat ik nog niet getest heb? Omdat ik dus nog wel twijfel ;) ;)

2. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Kon het niet meer houden. Ik heb net toch getest. In eerste instantie leek het op negatief, maar hoe langer de test ligt hoe meer ik een lijntje zie.
    Mijn man zag eerste niks maar nu ziet hij ook iets.

Ik heb al een foto geprobeerd te maken, maar dat lukt niet. We hebben een spiegelreflex camera en daarmee lukt het mij niet. zo ff aan mijn man vragen of dat het hem wel lukt.

pff eerst ik in tranen dat het negatief was en ik gewoon niet weet wat er met mijn lichaam aan de hand is en nu dus die hele dunne lijn. En nu heb ik toch weer een beetje hoop gekregen

Ik heb een test van CB gedaan.

x Linda

3. Alita

Alita Niet meer actief

:D;)...

4. Alita

Alita Niet meer actief

he linda, hoe lang duurde het dan voordat er een streepje kwam?!

5. muisje14

Je zou het binnen een minuut moeten zien, toen zag ik heel licht al iets, maar mijn man nog niet. Denk dat ik 10 minuten later weer keek en toen kon ik het nog beter zien en mijn man ook.

De foto staat in mij album, maar ik krijg de foto niet goed scherp. Je kunt het met je blote oog beter zien als op de foto

6. Alita

Alita Niet meer actief

HEEE dat is echt wel een streepje!!!!!!! Ik zie m hoor!!!!
    Mischien overmorgen nog eens testen dan zou et beter zichtbaar moeten zijn maar ik zie m echt wel!!!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaaahhhhh ben blij voor je meid!!!!!!:D:D

8. muisje14

oh fijna dat iemand anders het ook ziet en dat nog wel van een foto hihi.:p

Soms wil je ook gewoon een lijn zien, maar ik ben blij dat ook mijn man de lijn ziet!!!

9. Alita

Alita Niet meer actief

#989 Alita, 24 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 okt 2009
    ze m anders eens bij het topic vage zwtesten, niet? Kun je eens kijken wat anderen ervan zeggen?

10. Alita

Alita Niet meer actief

mmm dus een paar vrouwen hebben neg getest met de cb.... jeetje ik zou inderdaad even die van kruidvat halen.....

11. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    @Linda ik zie hem ook hoor;)spannend meid!!

bij mij nog geen ongi te bekennen wat moet ik hier nu weer mee?

12. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    Hoi hoi,

Ik dacht even kijken wat de banner hier aan zou geven.
    Nou heb hem in gevuld en er staat dat ik vandaag pas mag testen.
    Snap het even niet meer waarom geeft een andere banner dan aan dat het gister al mocht? ;)
    Gisteren was ie negatief en ik had ietstjes roze verlies geen rood bloed dus.
    Vandaag helemaal niets.
    Maar als ik nu zwanger zou zijn dan had ik toch gisteren een heel licht streepje moeten ontdekken op de test?
    Hij was helemaal wit :(
    Ja ik heb wel verschijnselen maar dat had ik vorige maand ook alleen de jeuk op mijn lichaam is erbij gekomen.
    Ben zo bang dat mijn lichaam een loopje met me neemt en nu echt weer een bagger cyclus krijg.:)
    Mijn laatste ongi was 25 sept 2009.
    Wat denken jullie hiervan?

Liefs,
    Patricia

13. Alita

Alita Niet meer actief

@Patricia..
    je moet in principe nog ongesteld worden dan toch? ik zou even afwachten....

Zou Linda nog een getest hebben?

14. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    ik had gister ongi moeten worden maar alleen gister ietsje roze verloren.

ja ik ben ook wel benieuwd naar Linda.

jij kan nu volop klussen zie ik Cindy?

15. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha je dat denk ik heb maar gewoon een banner gemaakt vanuit gegaan van mijn laatste keer bruinverlies dus nu zou ik ergens een eisprong mogen krijgen... ach ik vrij toch erg regelmatig dus is altijd goed dan he!!!

Maar ik las net ergens anders een topic van jou en daar stond dat je bij de eerste ook onregelmatig werd?
    Kan maar weer net zo zijn dat je nu nog aan het ontpillen bent, als je lichaam dt al doet want ik geloof hier niet zo in eigenlijk...
    Roze bloedverlies is dan meer van toepassing bij een eventuele inesteling en die zou je al moeten hebben gehad dan dus ja ik weet het niet meid... gewoon afwachten niet?

Ja over Linda schijnt de cb vaker vals positief te geven... hoop het natuurlijk niet maar omdat er in eerste instantie geen streepje stond en pas na 10 min wel weet je het niet nu!!! Hoop voor haar dat ze gewoon hartsikke zwanger is maar met zoveel dagen overtijd zou de streep toch hartsikke duidelijk moeten zijn, niet? Maar mischien heeft ze ondertussen nog eens een eisprong gehad..

16. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Linda, ik zie ook een streepje!!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Me 2 ;)
    Spannenddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

18. Alita

Alita Niet meer actief

oeeh linda hoe is het nu meid?!

19. muisje14

mmm bij mijn barmoedermond zit een beetje bloed (rood). Ben bang dat cb toch vals positief heeft gegeven :x:x:x:x

20. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    aaaaah nee meid dat meen je niet :( heb je nog wel getest?misschien is er een adertje gesprongen?

Deel Deze Pagina