ok doe ik dat dus als het echt doorgebroken is dan is dat dag 1? en nu heb ik dus een cyclus gehad van 29(was een pilbloeding)29(normale bloeding) en ja nu afwachten maar hoe kan ik nu een eisprong berekenen of is om de dag vrijen voldoende? geld voor ovu testen heb ik helaas niet omdat we nu erg krap leven.
Als je weer keurig 29 dagen hebt (dag 1 is dan vandaag als het nog goed doorbreekt). Dan kan je je eisprong tussen de 13e en 15e dag verwachten, maar ik zou zeggen, gewoon lekker huppelen in die week !! Wat betreft geen geld voor ovutesten, dan denk ik, wel geld voor een 2e??
Patricia, Sensitest ovulatie-calculator. Bereken online je ovulatie of eisprong. Wanneer kan ik zwanger worden? Doe de check Hier kun je alles precies uitrekenen, ook wanneer je vruchtbaarste dagen zijn x
ik wist dat deze opmerking zou komen. er zijn bepaalde dingen hier aan de hand waar we mee bezig zijn. geld voor een tweede is er wel dat hebben we goed door gesproken en na gevraagd we hebben dus groen licht en pak deze met beide handen aan omdat we het zo graag willen alleen moeten we wel prioriteiten stellen dus hebben we besloten het geld voor de ovu testen te bewaren voor de toekomstige kleine en het dus in de baby kamer te steken. baal er wel goed van maar ja is even niet anders.
Ik bedoelde het niet lullig hoor Patriciaa!! Maar dat is dan het eerste wat ik denk. Maar om eerlijk te zijn vind ik ovu-testen best wel geldverspilling als je gewoon lekker huppelt, komt het vanzelf !! Dat zou ik ook liever in de babykamer steken!!
Ja precies helemaal mee eens! Ik denk dat je dat allemaal pas moet gaan doen, als het niet wil lukken. Door met die testen bezig te zijn, ben je er alleen nog maar meer mee bezig! En waarschijnlijk ben je dat nu al. Bewaar je geld lekker voor je toekomstige baby meis!!
nee ik vatte het ook niet verkeerd op hoor alleen de meeste mensen vragen dat zich af dan of een tweede wel kan. zou ik zelf ook hebben maar als ik dan de uitleg hoor denk ik van nou die weten vast waar ze mee bezig zijn hopelijk zet mijn ongi door. een cyclus is toch van 1e dag ongi tot weer 1e dag ongi? voel me nu heel dom hahaha maar stel dat ik het nu verkeerd heb.dan zit ik steeds de verkeerde dagen te klussen. gaat niet zo makkelijk hier ssst.
klopt ben er nu teveel mee bezig het maakt niet uit dat ik nu niet zwanger ben maar wil wel een normale cyclus houden dat is mijn grootste angst. weet dat ik wel zwanger word wanneer mijn lichaam er aan toe is. maar ja blijf een mens he en als je graag iets wil is het moeilijk van je af te zetten. mijn HA waarschuwde me nog NIET TEVEEL MEE BEZIG ZIJN PATRICIA alles lekker op je af laten komen. hahaha ja hij lekker gezegd tis mijn lichaam maar goed ik moet het nu wel voor me afzetten heb gehoord als je er teveel mee bezig bent dan duurd het langer 8)
Het is ook allemaal niet zo makkelijk he! Ik merkte zelf ook dat ik er teveel mee bezig was, maar elke keer als ik tegen iemand zei, ik denk dat ik zwanger ben... Dan werd er steeds gezegd, dat is alleen maar omdat je dat graag wilt zijn en dan houd je jezelf voor de gek! Ik heb verder nooit eerder gezegd dat ik dacht dat het zo was als het niet zo was... Dus soms krijg je van de mensen om je heen ook geen hoogste. Zelfs me partner zei dat ik me er maar niet zo bezig mee moest houden, dat het alleen maar tegen zou werken. Dus toen ik me een beetje erbij neer had gelegd, bleek ik toch zwanger te zijn. Het is gewoon zo, dat je op een gegeven moment alleen nog maar bezig bent met zwanger willen worden
dankjewel je hebt me weer met beide benen op de grond gezet. ik blijf hier nog wel mee lezen maar ik probeer er dan vanuit te gaan dat het bij mij nog een jaar kan duren en zo hou ik me er niet teveel mee bezig en als het eerder is dan is het mooi mee genomen toch? duh zelfde woorden als mijn mams en mijn mannetje hahaha goed nee ik probeer het nu echt even van me af te zetten en blijf hier mee lezen en posten.
Trouwens ook heeeeel begrijpelijk hoor we weten immers allemaal hoe geweldig mooi het allemaal is zo een kleintje! En het al je liefde en warmte te kunnen geven! Het beschermen in voor en tegenspoed.... ga zo nog maar ff door.. Zou me niet meer voor kunnen stellen hoe me leven eruit zag zonder me ventje! En dat zullen jullie allemaal ook wel voelen voor jullie kindjes!
idd mijn tijd komt wel en heb hier een lieve meid lopen waar ik me lekker mee bezig kan houden voor ze naar de peuterspeelzaal gaat heb het idee dat ik haar in de steek laat dan stom he...waarschijnlijk vind ze het helemaal geweldig daar.
ik ga ff eten lekker broccoli met kaas sausje en aardappels + stukje vlees lekker een keer Hollands dus
Idd meis jou tijd komt echt wel! Of het nou volgende maand is of over een jaar Ik had trouwens ook nooit verwacht dat het bij mij zo snel raak zou zijn hoor... Maar ben er wel super blij mee Ik heb trouwens echt enge steken in me buik nu wordt er een beetje bang van. Weer zoiets he, ik ben waarschijnlijk gewoon veel te veel bezig, met hopen dat me zwangerschap goed verloopt en dat het niet mis gaat. Zonde van me tijd!!! Ik moet gewoon positief denken dat alles heus wel goed zal gaan.... maar waar komen die enge steken nou ineens vandaan. Hoop dat het niets ernstigs is.
Herkenbaar Patriciaa.. T is gewoon moeilijk om t allemaal van je af te zetten.. En dat begrijp je alleen maar als je zelf bezig bent met zwanger worden of bezig bent geweest !! En je kunt het 200x tegen jezelf zeggen, je bent er toch altijd wel mee bezig denk ik.. Net als ik hier .. Ben de hele dag met vlagen misselijk, honger... maar zeg ook steeds tegen mezelf, ga jezelf nu niet gek maken, straks word je morgen gewoon ongi.. Moet wel zeggen dat ik wel ff flink down zou zijn als ik nu ongi word.. Vorige maand had ik dat niet, maar nu wel... Terwijl ik er vorige week eigenlijk helemaal niet mee bezig was...
hallo meiden er is weer heel wat gebeurd he! patricia is de ongi nu al helemaal doorgezet? manny ik ben blij dat je nog even blijft meekletsen. music hoe zit het nu met jou? hier gans de dag ziek geweest en nu nog altijd kan niet slapen. pijne borsten zijn weggebleven vandaag. ben duizelig en kotsmisselijk bah... heb vandaag geen test kunnen halen dus. maandag mss.