wat bedoel je ? de symptonen? ok : dag 12 van mijn cyclus begonnen de pijne borsten en de misselijkheid. daarna werd ik 5 dagen overtijd dan ongi geworden maar max.2 dagen en niet zo zwaar als anders. daarna nog altijd pijnlijke borsten en misselijkheid, ik schiet ook vlugger uit dan anders. dan gisteren en eergisteren zeer draaierig en vlagen misselijk. ook sterke steken in mijn heupen.
gefliciteerd Sam! en Manny ook. wow dat ging snel!. ik heb helaas niet zoveel tijd om hier te zijn aangezien ik super onregelmatig werk en op de gekste tijden thuis ben. maar ik lees wel mee hoor. ik zit in ronde 2 en we zien wel. ook ik probeer er niet te veel met bezig te zijn. wat leuk dat jullie zwanger zijn zeg!!!!! gefeliciteerd. oh en grace...ga maar test halen hoor! greetz
hallo femke. denk ook dat ik strax maar even de buggy neem en naar de stad ga. daar is de kruidvat wel open op zondag. en dan morgenochtend een testje wagen.
hoi hoi wij willen ook graag voor de 2de gaan!! moet eerst maar is uitvogelen wanneeer mijn ei sprong is want snap er de ballen niet van,, haha we hebben trouwens een mooie dochter van bijna een jaar!!! (feestjuh) al zwangere van de 2de??? liefs
Dag dames.. Patriciaa: ik voel me vooral hongerig, misselijk (rare combi ) en zere borsten... !! Maar goed,v erder begint het wat door te dringen. Net op verjaardag geweest bij zwangere vriendin.. Leukleuk !! Weet even niet meer wie het vroeg.. Manlief wil nu nog max 3, ik zit nog op 4 Maar goed. Eerst deze 2e maar ! Weet nooit hoe het loopt
he grace, jij woont toch in belgie niet? ik ook.... laat me weten als je getest hebt he. ik hoop het voor je meid!!! ik duim mee en tweede poppie...welkom greetz
oh en sam, gefeliciteerd!!! maar dat had ik al gezegd. en hoe is het om terug die kwaaltjes te voelen. heb je zoiets van " oh ja " zo voelt het ook alweer. die kwaaltjes vergeet je snel vind ik. alleen heb jij ze weer!! leuk
hallo iedereen, poppie welkom! @femke : ja ik woon in belgië, bredene. waar woon jij? nu ik heb een test gehaald en nu enkel nog wachten tot ik pipi moet doen.
he grace, ik kom uit west-vlaanderen maar woon nu in Hoogstraten ( kempen) voor mijn werk. tof dat er hier ook iemand uit belgie is. oh ik vind het zooo spannend om te weten wat je test. ik moet over 45 min. gaan werken ( ja laat nog he ) maar hoop dat ik het nog kan lezen of in ieder geval vannacht als ik thuiskom als jij dat hier wil vertellen he uiteraard. zie maar of je het wil delen. ik duim!
Femke, ik had met Jildou niet zoveel kwalen eigenlijk... Vooral niet voor NOD, alleen vollere borsten.. Dus ik zei toen ook ik word gewoon ongi, maar niet dus De mk voor Jildou voelde ook anders.. Ook weinig last, maar soms wat misselijk, maar stelde niet heel erg veel voor. Ben nu gewoon al misselijk, dat wordt nog wat.. pfff .. Grace spannend !!
thanks voor jullie verwelkoming haha gefelicteerd sam!! hoe lang was je al bezig is de test al gedaan nog meer zwangere mischien?? liefs
Dit was onze 2e ronde, hiervoor wel 2 x achteraf rond ei gehuppeld, maar nog niet gericht bezig en ik geef nog bv. Dus is altijd ff afwachten. Ik heb vandaag dus positief getest..
sorry grace,,, vervelend ik heb 2 weken geleden ook een est gedaan was ook negatief,, be er nu gelukkig niet zo mee bezig maar weet ook nie wnneeer ik mijn ei heb,,
Ahhhhhh geef de moed niet op he meis!! Jou tijd zal ook snel aanbreken Misschien de volgende ronde wel. Anyway heeeeeel veel succes en ik hoop voor jou ook snel een positieve test!!! Liefs Mandy
het leuke eraan is dat ik nu maar 6 dagen meer hoef te wachten op men volgende ei :d en dan kan ik weer nagelbijten :s wie weet zullen de symptonen nu ook wel verdwijnen?