Ja was lekker snel idd !! Maar goed, de eerste keer dat ik zwanger was was ook in de 2e ronde nadat ik met de pil gestopt ben.. Helaas is dat mk geworden, daarna de 4e ronde van Jildou.
zo kheb het lijstje terug gevonden. heb enkel sam nog maar veranderd. het gaat hier allemaal zo snel. tweede poppie in welke ronde zat jij? patricia jij moet ook gewoon nog je NOD aanpassen. xxx
grace wat balen zeg ik had echt gedacht van die is zwanger hopelijk is het de volgende ronde raak voor je!!
trouwens vraagje waar komen jullie allemaal vandaan? ik uit Vaassen dat ligt vlakbij Apeldoorn denk zo'n 5 a10 min met de auto
dankje patricia eeeuuuuuh voor welke ronde weeet ik niet,,, wwweeeet geeeen eeens waannnneeeer ik me ei sprong heb hbben jullie tips??? ben 2 maanden geleden gestopt met de pil maar ben zo onregelmatig ongesteld bah!! liefs
Ik woon vlakbij Heerenveen..V Neej poppie had wel tips willen geven, maar zou het niet weten, behalve dat je zou kunnen gaan tempen?
maar hoeveel hoger is ie dan sam?? elke keer dat ding in me hol bah!! wahahha grapje je hebt ze ook voor in je oor!!! x
Ik had trouwens een vraagje aan de dames uit Belgie Misschien een stomme vraag hoor, maar ik ben benieuwd of de Quinny kinderwagens bij jullie goedkoper zijn dan bij ons ? Hahaha ik ben een beetje aan het rondkijken, me vorige kinderwagen was een Quinny en wil er nu graag weer 1 dus als het bij jullie dan veel minder is dan is dat het ritje wel waard xxxx Mandy
Hai hai Ik heb geen idee ik heb nu in ieder geval al hele andere kwaaltjes als bij me eerste Ik zou het heel leuk vinden om het allebei mee te mogen maken, maar zoals ik eerder al zei.... zou ik echt niet minder blij zijn als ik weer een jongen zou krijgen. Het allerbelangrijkst vind ik echt dat het gezond is Wat zou jij willen????
manny welke quinny wil je dan ? de combi of gewoon buggy? ik wil gerust wel even een kijkje voor je nemen hoor.
Oke en die is er ook in deze toch? Quinny Speedi 2010 Fudge Zoals ik nu zie komt het denk wel een beetje op hetzelfde neer. Bedankt meis