Aaah lieverd Patriciaa.. Dikke knuffel.. Wat ik me afvraag, heb je dat altijd al of is daar een reden voor? (snap dat je niet alles wilt vertellen hoor)!!
nee geeft niets ik heb hier ook een topic over geplaatst. ik heb er nu bijna 13 jaar last van. heb vroeger wel gewerkt hoor alleen niet veel. de reden is denk ik omdat ik vroeger veel mee heb gemaakt. wat allemaal ga ik liever niet vertellen doet erg pijn. ben nu in therapie en ga de goede kant op ik hoop mijn dochtertje volgend jaar maart als ze naar de peuterspeelzaal gaat dat ik haar zelf kan en durf te brengen. ben hard aan het oefenen met de fiets. het jammere alleen van mijn klachten is dat ik veel vrienden ben kwijt geraakt. ze snappen me niet. van een populaire show danseres naar een bang meisje ja das moeilijk. doet pijn dat ik weinig vrienden heb en die ik heb wonen ver en zie ik niet veel. ben namelijk verhuist naar de woonplaats van mijn mannetje vanwege de woning. ik heb vaak eenzame momenten thuis ben wel blij met mijn gezinnetje maar mis gewoon een lieve vriendin waarmee ik leuke dingen kan doen en delen. maar ja niet gek als je niet veel naar buiten ga dan ontmoet je ook weinig mensen. ken wel mensen hier maar niet van mijn leeftijd allemaal veel ouder. sorry ik ging even helemaal los nu begrijp je misschien een beetje meer dat ik veel aan mijn hoofd heb en waarom ik me dingen vaak persoonlijk aantrek normaal ben ik gewoon een spontane vrolijke meid hoor maar laatste dagen voel ik me gewoon eenzamer dan ooit gek he?
Gek?? Lijkt me erg zwaar!!! Je bent toch erg hard aan het werk??? Jammer idd dat mensen je niet begrijpen en je daardoor vrienden kwijtraakt!! Maar aan de andere kant; ze verdienen het niet om je vriendin dan te zijn denk ik.. Belachelijk. En nu dan idd ook nog erg eenzaam, kan ik me heel goed voorstellen en dan wordt het voor jezelf ook niet makkelijker natuurlijk!!! Dikke knuffel in ieder geval!! Ik ben een ontaarde moeder ..Jildou vannacht 2 x huilen. De eerste keer, slokje drinken gehad en was het weer klaar, de 2e keer was ze stil in mn armen, leg ik haar neer in bed begint ze te huilen en bij ons in bed was het goed. Ja dat doen we 1 nachtje, maar niet 2 Dus ik heb haar weer in eigen bedje gelegd en toen heeft ze half uur tot 3 kwartier gehuild, maar goed.. Ik heb het gewonnen Monstertje!!
patricia wat rot voor jou zeg!!! dit is echt niet goed voor je al die eenzame momenten. ik heb die ook wel eens maar kheb zo het gevoel dat die van jou helemaal anders zijn... ik vind het ook jammer dat bijna al je vrienden je hebben laten zitten. khoop dat het vlug weer beter met je gaat dat je je kleine meid kan afzetten aan de peuterschool!!! maar dat zul je wel kunnen hoor ben ik zeker van! dikke zoen grace xxx
Weet je wat ook positief kan zijn Patriciaa? Als je straks je kleine meid naar de peuters brengt, je ook andere moeders tegenkomt en wie weet kom je dan ook nog eens een leuke vriendin tegen, zou super zijn!!! Zet hem op meid!! Je bent goed op weg!!!
oh sam wij hebben deze nacht eens een goede gehad . maar vrijdag ging amy bij mijn moeder gaan slapen. om 22 uur krijg iik telefoon van men moeder. ik moest om amy gaan want ze wilde niet slapen en was stout. echt ze sloeg in men moeder haar gezicht en riep heel luid en wilde daar niet slapen. dus toen maar achter haar geweest en thuis nog heel de nacht voor haar mogen opstaan. normaal is onze amy heel rustig en slaat ze nooit enzo en dan inneens zoiets zeg ik had echt verschoten.
ze is gewoon om daar elke week te slapen vanaf haar geboorte. ik voreg ook aan men moeder als er iets gebeurd was ofzo maar niets gebeurd. en ze had nog niet eens geslapen dus een slechte droom kon het ook al niet zijn. raar he hoe die gastjes uit de hoek kunnen komen .
@Grace, Ik heb ook zo een periode gehad met Silvio, dat ie me ineens in me gezicht ging slaan. (heeft nog geen 3 dgn geduurd) Elke x als hij dat deed ging hij gewoon in de hoek... Ik vind het rot omdat te moeten doen, maar accepteer ook niet als hij me slaat... Nou meid binnen 3 dagen was het helemaal weg, want hij had geen zin om steeds in de hoek te moeten zitten En hij is natuurlijk al bijna 2 dus begrijpt het ook al iets beter he dat ie dat niet mag doen.
hey manny, goed geslapen? ik kan amy nog niet in de hoek zetten ze begrijpt dit nog niet. maar telkens ze in het gezicht slaat krijgt ze een tik op haar handje of op haar poep!
oh ja voor ik het vergeet, ik heb daarnet een hele lichte streep gehad op mijn ovulatietest. kan dit een indrooglijntje zijn het was een mc test.
Joehoe, al 2 zwangeren onder ons!!!!! Bij mij gaat alles zijn gangetje. De IUI was een week geleden dus ik moet nog minimaal 1 week wachten. Die progesteron tabletten moet ik tot volgende week maandag gebruiken en dan kan het nog 3 dagen duren of ik ongesteld wordt of niet.........wachten, wachten, wachten dus. Ik voel nog niks! Bij ons thuis is het wat minder, Luca is ziek compleet met koorst en erge diarree. Daar krijgt hij weer hele ernstige luieruitslag van, zo erg zelfs dat het bloed. Bij iedere poepluier (gisteren waren dat er 8) moet hij dus erg huilen, echt zielig. Ik hoop dat dit snel over is. Als hij vandaag nog koorst heeft dan belt mijn vriend de dokter even want het is vandaag papadag. Gisteren heeft Luca de hele dag een beetje tegen mij aangehangen, dat ken ik helemaal niet van hem normaal is hij heel erg druk en vrolijk. Veel liefs Nataly
SAM GEFELICITEERD!!!! wow wat geweldig he!!! Hier heb ik een beetje een rare ongi. Zaterdag licht rose verlies en sinds gisteren alleen maar bruinverlies. Er zit bijna niks in mijn maandverband. Alleen met het afvegen zie ik het. Misschien dat het nog moet doorzetten, maar normaal heb ik 1 dag bruinverlies en de dag erna zet het door. Nu is het al 3 dagen rose/bruinverlies. zo raar. Het enige wat ik kan doen is afwachten. Je kunt toch niet ongi zijn als je alleen maar bruinverlies hebt? x Linda
Hoi linda, Ik heb normaal ook 1 dag bruinverlies en daarna zet het gewoon door naar rood. Dus als je nu alweer bruinverlies hebt, is dat wel erg kort ongi geweest. Hoelang was je gestopt met de pil?
ik ben nu zwanger van de tweede onze dochter is nu 14 maanden wij vinden het ook heerlijk als er niet zoveel leeftijdsverschil tussen zit veel plezier met klussen