proficiat trotse mama1! kan iemand mij vertellen als de mat care testen ovulatietesten een indrooglijntje hebben?
Grace: Ik heb geen idee. Ik heb deze nog nooit gebruikt. Ik vind het ook raar dat ik nu weer bruinverlies heb. Ik heb eigenlijk maar 1 veeg rood gehad en de rest alleen maar bruin. Misschien verandert het nog, maar ik vind het wel vreemd. Ik ben nu 2 maanden gestopt met de pil. Hiervoor maar 6 maanden geslikt en daarvoor was ik zwanger van Bas.
ja je zou beter nog even afwachten en kijken of het echte bloed nog doorkomt. ik heb ook al enkele keren gehad dat ik 3 dagen bruin had en daarna gewoon rood bloed.
nou dames ik heb dus ook alleen bruinverlies gehad hoor 3 weken geleden en niet zwanger dus het kan ook gewoon zijn dat je lichaam een beetje door de war is.... Mama 1 gefelicteerd....wordt nog druk hier met de zwangeren hahaha
o ja om even mee te doen, ik kom uit de buurt van Nijmegen en ik ben secretaresse en werk 2 dagen per week.
is het ook niet zo dat je baarmoeder 1 x per jaar " de grote kuis" maakt en dat je ongi dan enkel uit bruinverlies is? ik heb dit zeker 1 x per jaar.
mmm weet ik niet, mijn schoonzus zei gister dat ik dit bruinverlies gewoon als menstruatie moest beschouwen dus dat doe ik dan ook maar, kijk als je net bent gestopt met pil moet je lichaam het allemaal zelf gaan regelen dus eigenlijk is het niet zo gek dat het allemaal zijn tijd nodig heeft.... ik ga er gewoon vanuit dat het een menstruatie was, niet? Over jouw`n vraag over dat indrooglijntje, zou ik niet weten heb nog nooit ovu testen gebruikt!!!
Geen indrooglijntjes gehad.. Wat betreft bruinverlies. Kan idd heel goed met het stoppen van de pil te maken hebben!!
He Sam maar wel als mentruatie beschouwen dan? Ik doe het wel, nu ergens zou ik een eisprong kunnen hebben gehad/krijgen...voel wel van alles maar wat? hahaha...normaal voel ik mijn eisprong altijd erg goed..
Dat zou best kunnen, in dit geval .. Normaal zou ik zeggen dat bruin geen ongi is.. Maar goed, wie ben ik
Hoi hoi, ff snel een berichtje van mij ik moet nog van alles doen vandaag. maar lieve meiden heel erg bedankt voor jullie berichtje. het beurt me zeker op en hoop idd ook dat ik leuke moeders tegen kom op de peuterspeelzaal. ik geef de moed niet op en vecht gewoon door. Liefs, Patricia
hey music wanneer ga je nog testen? alientje welkom hier!!! hier nog steeds pijne borsten en misselijk ...