joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

he meiden die zwanger proberen te worden??!!!!! waar zijn jullie??!! Ik meende gister een eisprong te voelen, volgens mijn banner kan dit ook wel, ben eens benieuwd?!!

2. Loutje83

Loutje83 Actief lid

11 dec 2007
    456
    1
    18
    thuishulp
    Oldenzaal
    Ik mag me nu ook officieel aansluiten mijn mannetje en ik hebben nu ook besloten om voor een 2e kindje tegaan..de pil is sinds gisteren de deur uit :)

3. Alita

Alita Niet meer actief

He loutje83 welkom!!!!

Spannend he weer!!! Er zijn er al twee zwanger hier dus hopelijk ogen we ons snel aansluiten..

Nu moet jij gaan wachten op je menstruatie he....hoelang hebben jullie er bij de eerste over gedaan?

Ik ben toen midden in de strip gestopt, niet handig, een keer een iets van ongesteld geweest en de ronde erna gelijk raak!!
    Nu heb ik een keer iets van bruinverlies gehad, ook maar eens getest, nu zou ik een eisprong meoten hebben gehad en meende deze ook gister te voelen en nu is het afwachten!!!

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Cindy :D !!

Welkom Loutje!!

Hier nog ff getest vanochtend.. Geloof het nu toch echt wel :D

5. Alita

Alita Niet meer actief

aaah die is mooi!!!!!!!!!!!!!!!!

Ja ik ben benieuwd......nu voelde het toch echt als een eisprong, meende deze al eens eerder te hebben gevoeld maar nu was het ook op het moment dat mijn banner aangeeft een eisprong te krijgen, nu opletten of ik een eventuele innesteling voel mischien...

6. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Mooi hoor!!!!! :D

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Spannend hoor Cindy :D

Ik zal voor jullie duimen dat het deze ronde raak mag zijn!
    Succes :)

x

8. Alita

Alita Niet meer actief

thanks!!!!! we zullen het weten over14 dagen....bah dat duurt nog lang!!!!

Hoe is het met jou?

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dan duurt het altijd lang he! Pfff....

Hier gaat alles goed :) Niet misselijk gelukkig.
    Rare steken steeds onderin me buik nog steeds, krampachtig gevoel.
    En dan wordt ik steeds een beetje bang als ik dat voel.
    Maar goed ik ga ervan uit dat alles gewoon goed zal gaan :D
    En me moeder zei ook dat ze bij de 2e meer bewust was van alle steekjes enzo ;)
    Ach ik doe gewoon rustig aan en maak volgende week een afspraak bij de VK want dat kan pas met 6 weken ofzo.

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    ooh wij kunnen al bellen zodra we het weten.. Ze wilde mij al volgende week of over 2 weken doen.. Ik zo, nou niet te snel ;) HAHA.. ze dacht dat ik dan 5 weken zou zijn, maar ik zei dat het nog wat vaag is, omdat ik bv gaf.. Moet nu 16 nov :D !!

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja ik kan ook wel al bellen :) dan krijg ik gewoon een afspraak als ik 6 weken ben...
    Dat ga ik trouwens wel even doen haha ben er niet zo bij tegenwoordig ;)

12. Alita

Alita Niet meer actief

Ja dat gaat lang duren maar het is ook weer leuk opzich vindt ik, dit is een spannende tijd en dat is ook weer leuk!!!

He wat fijn dat je niet misselijk bent, had je dat bij de eerste wel? Ik een beetje, kon niet zo goed eten dan werd ik misselijk maar opzich ging het wel, heb in ieder geval nooit de hele dag boven het toilet gehangen ofzo...

Tja die steekjes zijn normaal meid, je baarmoeder moet nu weer volop in werk, maar denk dat je inderdaad een stuk meer bewust bent nu!!! Dacht dat het juist fijner zou zijn dat je meer gerustgesteld bent maar dat is dus niet zo....

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA BELLEN MUTS :p !!

Hier ben ik niet meer zo misselijk als vorige week een paar keer, maar wel met vlagen nog steeds en vooral na het eten of als ik te laat iets eet ;) !!
    Vind het wel weer erg spannend.. Ik was me bij Jil al erg bewust van van alles.. dus ja ;)

Aah Cindy, ik hoop dat je 2 weken voorbij vliegen!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

ach we vrijen gewoon lekker door in geval ik het verkeerd heb gevoeld, gaat de tijd ook om en maar hopen dat ik ook met een test mag komen pronken!!!!!!

Ben wel eens benieuwd hoe deze eventuele zwangerschap zal gaan, het kan natuurlijk totaal anders zijn hang ik wel de hele dag boven de pot!!!

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja idd, dat denk ik ook steeds idd ;) !! Heb bij Jildou ook niet boven de pot gehangen... Spannend weer :D :D

Nou ik zal boven nog ff stofzuigen en doen!! Beneden is al klaar, best lekker als je kind tot half 10 uitslaapt :D !!

16. Alita

Alita Niet meer actief

ppff tot half tien?! Nou moet zeggen hier kan ze ook goed slapen!!! nou ik voel van alles kriebelen daarbeneden hahaha...zal wel zijn omdat ik zo oplet he, mischien wordt er nu op dit moment wel een nieuw mensje gevormd in mijn buik!!! Is een mooie gedachte om de 14 dagen door te komen niet?

En zo niet gaan we vrolijk door met oefenen want dat vinden we ook niet erg hoor hihihi

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Jawel hoor, maar ik heb dat allemaal bij silvio niet gevoeld..
    Ik was bij silvio misselijk bah kon niet koken of eten zien... maar toen heb ik nooit over gegeven. Ik ben allang blij dat ik niet misselijk ben :) Maar las ook dat dat 9 van de 10x pas in week 6 gaat gebeuren dus we wachten maar af.
    Haha ik heb denk gewoon teveel tijd om me er mee bezig te houden ;)

18. Alita

Alita Niet meer actief

dat had ik dus ook werd wel misselijk maar niet spugen...ja inderdaad ik had dat ook niet gelijk hoor ook pas vanaf de 6 weken ofzo...

19. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik ben ook wel benieuwd hoe een volgende zwangerschap zou zijn..
    bij brandon ben ik helemaal niet misselijk geweest :D
    misschien word ik daar bij mn tweede zwangerschap wel voor afgestraft en ben ik 24/7 misselijk haha ;)
    hoop dat ik het snel mag mee maken

20. mutsie79

mutsie79 Fanatiek lid

6 sep 2007
    2.567
    221
    63
    Hoi meiden,

Ben ik weer'es....ik had me een paar dagen geleden hier ''aangemeld'', maar omdat ik onregelmatig (en ook de weekenden) werk, heb ik niet altijd tijd om iets te tikken, lees wel vaak even wat er is geschreven;).
    Ik werk in de beveiliging.

Maar ronde 1 voor kindje 2 is hier nu officieel geopend!!! Ik ben niet meer ongi, dus het is wachten op mijn eisprong. Waarschijnlijk is die pas rond 16 november, maarja.

Kan ik ook op de lijst erbij dan? Ik weet niet wie dat regelt, maar bij deze;
    mutsie, 30 jaar, dochter 18mnd, 1e ronde.

En over misselijk in het begin. Bij mij begon dat toen pas met een week of 6 en dan alleen s'middags tegen een uur of 4 werd ik weeig. Lustte dan ook vaak mijn avondeten niet...alleen vette hap hihi.

maar m'n meisje begint wakker te worden.....

Deel Deze Pagina