Nou linda, je geeft het zelf al aan.. Die kv testen zijn prima hoor, en dan had je daar ook positief mee moeten testen denk ik zo !! Dus ik zou deze nog mooi ff bewaren!
Ohh linda.... mischien heb je je vergist in je nod dag? En inderdaad geen bloed is ook weer goed maar je moet dan ook positief testen... mijn bruinverlies is dus nu weg, ik snap het niet zo...voel me wel misselijk, moe enz maar kan ook bij een menstuatie horen, maar kan dit niet een soort van menstruatie geweest zijn dit bruinverlies??!!
Bruinverlies is geen menstruatie is mij altijd verteld. Zou wel eventuele innesteling kunnen zijn. Uuh ja, waarom Jildou naar de kinderarts moest.. Dat mag je altijd vragen hoor .. Wil je de lange of de korte versie ?
Neej is flauw van me. Jildou kreeg toen ze 3 weken oud was het wpw-syndroom (hartritmestoornissen daarvan). We wisten van niets en ze was daarvoor gezond. Tot ze opeens wat blauw om dr lipjes werd en niet goed wilde drinken. Naar ha gegaan, die stuurde ons door naar zkh en daar waren we een half uur toen Jildou stopte met ademhalen. Dus toen het hele circus aan het werk daar. Aan de beademing en omdat het al duidelijk was dat ze een hartslag van 260 p/min had, en dus iets met dr hart was, werd ze overgebracht naar academisch zkh. Ze hebben haar hart toen weer op de rit gekregen met een schok. In UMCG heeft ze aantal dagen aan de beademing gelegen, puur om haar lichaam op krachten te laten komen. Ze had waarschijnlijk 24 uur een hartslag van 260 p/min gehad. Haar lichaam trok dat niet meer en daarom stopte ze met ademen. Toen van de beademing af na 3 dagen en de dag erna naar gewone kinderafdeling. Vervolgens moest ze ingesteld worden op medicijnen. Wat bij het ene kind binnen 10 dagen klaar is, bij Jildou dus 3,5 week. Dus we hebben daar precies 4 weken gelegen. Ik zeg we, omdat ik vanaf dat ze op een andere afdeling lag bij haar op de kamer kon. Ook omdat ik bv gaf/en geef. Nu is ze inmiddels een maand medicijnvrij en gaat het heel goed. Maar omdat ze toch even zuurstoftekort heeft gehad, en dit gevolgen kan hebben met bijvoorbeeld praten of lopen of wat dan ook, wordt ze door de kinderarts wat betreft haar ontwikkeling in de gaten gehouden. Maar daar is gelukkig niets op aan te merken. Ze doet het super! Wat betreft haar ritmestoornissen heeft ze 95% kans dat ze eroverheen gegroeid is. Dus dat is heel veel. Daarnaast is toen ook gebleken dat haar ductus botalli nog open is.. Google daar maar op en daarvoor moeten we over een half jaar weer naar de cardioloog en dan gaan ze kijken of dit nog dichtgemaakt moet worden. Dit is een kleine ingreep, maar goed, je kind liever niet op de ok !! Mocht je het precies allemaal wilt weten, pb dan even, dan kan je de link van haar site krijgen !!
hoi dames... meng me er even tussen wij gaan ook voor een 2e..nou ja eigenlijk 3e... is myn nieuwe vriend sinds 2.5 jaar en hy heeft een zoontje van byna 4 en ik heb een zoontje van byna 5.. 2 etterbakkies bij elkaar dus dus voor ons beide de 2e....en samen de 3e.. heb bij me zwangerschap geen kwaaltjes gehad dus het stomme is, ik weet niet eens hoe het voelt om zwanger te zyn haha.. heb nu wel 101 kwaaltjes (of t zit tussen me oren) maar we zullen zien, ben vandaag de kruidvat snel voorbij gelopen om toch maar even te wachten tot na het weekend! maar tis dus weer net zo spannend als de eerste... ik vind het wrs nog iets enger, omdat je nu dus weet wat je te wachten staan.. (lees"bevallen" )
poeh jeetje sam!!!!! Wat een verhaal, dan hebben jullie ook wat meegemaakt zeg, respect!!! Maar gelukkig is nu alles weer in orde dan..... Tja dat bruinverlies denk iedere keer omdat ik nog niet zo lang geleden bent gestopt met de pil het ook iets anders kan zijn he... He brenda leuk dat je komt meekletsen!!!!! Ja precies je weet het nu allemaal he!!! Maar ook kun je volgens mij wel meer gaan genietn nu van je zwangerschap, want volgens mij ben je nu niet meer zo onzeker over ieder gevoel wat je hebt, niet?! Tj maar hoe zo ik nu moeten weten wanneer ik dan eventueel zou moeten testen.....
haha nou bij mij viel het ook mee, ging eigenlijk iets te snel, ben in totaal 3 uur in ZH geweest, maar misschien ook daardoor, veel te bang dat ik nu een vreselijke bevalling zou krijgen.. 48 uur ofzo
Dank je Cindy. ja we hebben zeker wat meegemaakt, maar gelukkig is ze nog bij ons. Als we niet in het zkh waren geweest, was ze er waarschijlijk niet meer geweest! Dus wij zijn dankbaar dat ze er nog is en hoe
haha nou ja het voordeel is , als het erin zit moet het er toch uit, dus daar hou k me dan maar aan vast... hebben jullie nu een speciale voorkeur? Weet dat je hem niet mag hebben maar wij hebben nu wel zoiets van een meissie zou wel leuk zyn... stiekem dan
Neej hier niet echt voorkeur. Ja jongen zou leuk zijn, maar we zijn als het goed is nog niet klaar met 2 kids !! Dus maakt ons echt niets uit. Idd Cindy, je wordt met beide benen op de grond gezet hoor. Van roze wolk naar donderwolk helaas !! Maar goed, hopelijk kunnen we straks wel van de babytijd thuis genieten! Niet dat ew dat met Jildou neit hebben gedaan hoor, maar is toch anders.. De angst zit er goed in.
jeetje meid wat heftig! en pff die hartslag zo hoog en dan zon klein prulletje.. Nou je mag idd superblij zijn dat je dochter zo sterk is!... vind het dan ook weer super knap dat je "gewoon" weer voor een 2egaat... ik raakte al in paniek toen me zoontje een gat in zn hoofd viel.. dus *respect*
Dank je wel. Ja we zijn beiden vrij nuchter dat scheelt, niet dat we t niet moeilijk hgebben gehad hoor. Heb na mn verlof nog aantal maanden in zw gezeten. Ik ben lerares op een basisschool. en zag t nog niet zitten om te werken. Maar heb nog wel moeite hoor om haar achter te laten. Maar goed, ik wil toch wel heel graag wat werken. (2 dagen id week)..
En we weten het nu, dus dat het ooit weer zover komt, is een vrij kleine kans dan toen met de eerste keer.. Als ze jengelig is, niet lekker dan is dit toch iets waar we als eerste aan moeten denken.. Gelukkig hebben we zelf een stethoscoop, en kunnen we het zelf herkennen.
het lijkt ook allemaal zo vanzelfsprekend he, we "nemen" een baby en klaar... vriendin van me loopt ook ziekenhuis in en uit met dr kleine, mankeert van alles..vreselijk... had toevallig v.d week nog een discussie met een vrouw hier in de straat..me zoontje was buiten aan het spelen, helemaal zwart/nat/modder... ze zei nou die van my mag dat niet hoor met zyn kleding... zei nog, beter vuil dan ziek en dat is echt zo.. mensen klagen om van alles, bang dat t kind vies word.. lees je dan dit verhaal weer van jou, sta je idd ff weer met beide benen op de grond... ff me eten in de gaten houden...