haha even om misverstanden te voorkomen. ik ben maandag gestopt met de pil en werd gister ongesteld dus ik ga nu de 1e ronde in
Succes dames !!! Pff hier ff beetje baalmoment.. Wilde graag even paardrijden, maar heb dus geen oppas !! mn schoonmoeder is er dus ook niet .. Dus zal wel niets worden deze week Ging het net zo lekker zaterdag.. Nou ja, t is niet anders.. Zometeen eerst maar wandelen.. Misschien kan ik vanmiddag nog ff dutje doen dan..
Hallo meiden..wij gaan nog niet voor een tweede maar wil jullie wel heel veel succes wensen met het zwanger worden. Mijn man wil al wel graag aan een tweede beginnen maar ik nog niet..ten eerste heb net me figuur weer terug ten tweede heb ik mijn maart een spiraal laten zetten ( was te pijnlijk ) en ten derde hebben wij geen kamer meer over ik wil graag eerst verhuizen naar een groter huis en wanneer dat klaar is wil ik er helemaal voor gaan maar eerder eigelijk nog niet..maar jullie in ieder geval veel succes. Liefs Starry
Ik moet even reageren, ik wil ook graag een tweede! Mijn man is nog niet helemaal overtuigd maar bij mij begint het klokkie te tikken (volgende maand word ik 35) dus ik wil aan de slag Leuk om hier even te lezen dat jullie 'bezig' zijn, ik hoop dat mijn man zich snel bedenkt!
Ik heb gisteren de ovulatietesten van sensitest binnen gekregen. Aangezien mijn menstruatie zo onregelmatig is wil ik wel ovulatietesten gebruiken. Eerst 26 dagen en daarna 38 dagen. Vind ik nogal een verschil. Weet iemand of dat deze wel betrouwbaar zijn? ik had ze vorige maand van de KV en daar klopt echt geen mallemoer van. Want ik had een super positieve test 10 dagen voor mijn ei. Ik heb trouwens zo'n groot pakket besteld met 24 stuks. Met zo'n lange cyclus geen overbodige luxe dacht ik zo. Wat eten jullie vanavond? Wij aardappelen, boontjes en een schnitsel. x Linda
Hai, Ik gebruikte ook altijd de ovulatietesten van Sensitest. Ik heb heeeeeeeeeeeel veel versleten en deze waren het goedkoopst. Bij mij werkten ze altijd prima. Ik had 1 dag een vaag 2e streepje, de volgende dag een dikke 2e streep en de dag erna nog een beetje een vaag 2e streepje. Luca heeft de 6e ziekte, vandaar zijn koorst, diaree en daardoor erge luieruitslag en slechte slapen. Hij zit nu helemaal onder de rode vlekjes maar is wel weer vrolijk. Ik hoop dat zijn warme eten nu ook weer wat beter gaat, toen hij koorst had wilde hij niks eten. Maandag 2 november is mijn NOD en ik merk nog niks maar dat komt door die progesteron tabletten. De vorige ronde was ik nu al ongesteld geweest, duim,duim, duim! Veel liefs Nataly
Waarom niet? Anky van Grunsven reed nog heel lang door !! Nou ja, dat zou ik adn weer niet doen Met Jildou moest ik met 13 weken stoppen omdat ik last van m'n liezen had. Had erg veel pijn met lopen, schoot er vaak een pijnscheut door heen, dus vk zei dat dat niet meer mocht. Ben toen bij fysio geweest en toen is het overgegaan, maar toen had ik inmiddels 7 weken niet meer gereden en was ik dus wel 20 w zwanger dus dat leek me niet verstandig om dan weer te beginnen. Nu heb ik een heel ander paardje. Veel pittiger en net onder het zadel, dus maar even zien hoe het gaat. Moeten geen ongelukken hebben !!
ja ik vroeg het gewoon maar ik ging er eigenlijk van uit dat het niet mocht. ik heb ook veel liespijn gehad tijdens mijn zwangerschap. soms zat het vast en kon ik mijn been niet meer bewegen.
Ja kijk dan zou het ook einde verhaal zijn, maar in principe kan het gewoon zolang je naar je eigen lichaam luistert!
Zo ben ik ook weer even, Net lekker gesport wen nu met een koppie koffie op de bank Linda2: Ik heb ook de sensitest ovutesten aangezien ik een lange en onregelmatige cyclus heb:x. Maar toen ik afgelopen cyclus ''voor de gein'' een testje deed, was die licht positief, ben toen 2 dagen door gaan testen en ja hoor, een knal positieve ovutest! Hier werken ze dus super! nataly: Slik jij progesteron vanwege een korte luteale fase? wel spannend bijna nod! Sam: Leuk een eigen paard! Ik heb vroeger ook altijd paard gereden, tot mijn 19e, want toen ging ik de marine in en had ik er geen tijd meer voor.... fijne avond
@ Femke32, Ik ben juist hartstikke blij dat ik tot nu toe nog niet misselijk geweest ben! Ik hoop dat het zo blijft x
Zoooo... net even een huilbui van hier tot weet ik het hoe ver gehad! En ik huil echt nooit!!! Leuk he hormonen... haha dit had ik veeel later verwacht Ach het hoort er allemaal bij he. Alles goed lady's????
zo zo ik was er een paar dagen niet en toch een hoop gemist zie ik!! ik denk dat ik me het inbeeld maar heb het gevoel dat mijn onderbuik opgezet is en mijn vriend dacht dit ook!! nu ben ik na 4weke nog niet ongsteld (maar het is bij mij zo onreglmatig!!) en heb steken in mjn onderbuik! t zal vast wel weer mijn lichaam zijn die grappen met me maaakt!!! xxx