het is ook eens leuk ( als je dit wil) om te vertellen als jij nog weet waar en wanneer je eerste kindje verwekt geweest is. vind ik wel eens leuk. ook al is dit meestal wel gewoon in bed haha. bij ons was dit denk ik in het jeugdhuis waar we beiden vrijwilligers waren. en ben ergens in oktober zwanger geworden.
haha grace maar even een ongepaste vraag: as je sex heb gehd en je vriend is bij het vrijen al (snel) klaargekomen,, en je gaat zelf even aan de gang en je komt 3 minuten latr klaar slurp je dan het zaad ook nog op???
wacht ff dat was eind maart bij zijn ouders thuis toen we tja euh haha toen we nog geen kind hadden deden we het bijna elke dag!! en nu eens in de zoveeel tijd!! ik ben een btje saai gewrden in bed haha
je kent me niet eens en ik gooi zulke gekke vragen voor je voeten wat moet jij wel niet van me denken haha
daar hoef je je niet van aan te trekken hoor. ik ben gekker dan je denkt. en over the lovelife zijn er geen geheimen he onder de vrouwen
ik heb niks te verbergen!! bn blij dat ik er ergens over kan praten,, maar ja nu we toch bezig zijn nog even een genante vraag kom jij klaar bij alleen vrijen?? mijn vriend kom zo snel dat ik hem niet bij kan houden
ik vrij nooit alleen raar maar waar!! mijn vriend komt soms vlug klaar maar dan werkt hij het af maar meestal kom ik voor hem klaar en dat schijnt niet zo goed te zijn om zwanger te worden.
whahahaahahahah sorrryyyy neeej dat bedoelde ik niet als je met je vriend alleen erin eruit doet kom je dan klaar? lijkt wel op een sexpagina joh haha
hahahaha verkeerd verstaan oeps. en dan nog begrijp ik je niet hoor sorry. anders moet je me een pb zenden als het te gorig is om hier te plaatsen.
haha neen geen probleem mee eigenlijk. zou het niet helpen als je het wat meer zou doen? dan is hij minder opgewonden en komt hij ook niet zo vlug klaar.
bah ik ging net even naar het toilet en ik zag zo tussen de urine vlokjes drijven. wat zou dit kunnen zijn? heb dit nog nooit gehad?
ik begin een beetje ongeduldig te wordn van me eigen lichaam!! ben daaardoor nooit zomaar spontaan klaargekomen!!! ja na 3 uur en met speeltjes grmmmbbbbl:x
ik heb dat nu ook maar weet ook niet wat is zou het niet met je eisprong te maken hebben?? eey maar jij hebt toch ook al een kleine??