je kan mischien eens een anders standje proberen ofzo. ik heb ook maar bepaalde standjes waarbij ik kan klaarkomen.
slaapt ze goed??? die van mij niet super alleen nu toevallig wel en hoe laat word ze meestal wakker?? we zijn volgens mij de laatste hier?? ff plassen hoor
heb je al eens geprobeerd als hij op jou ligt je benen stevig rond hem te spannen? of gewoon bovenaan gaan zitten? ja hoor mijn dochter slaapt van 19 uur tot tussen 8 en 10 uur. hoe oud is jou kindje?
nu vraag je me wat ik heb z, on ongelooflijke onregematige cycus ik weet het ect niet moest jij niet gaan klussen??
10 maanden is ze nou dat ga ik is proberen dan alle beetjes helpe!! ik heb zo lang lopen stoeien met haar op bed leggen en huilen als ze moest slapen en nu gaat het weer makkelijker gelukkig want ik was helemaal op
al eens geprobeerd om haar te laten wenen? amy kon dit ook zo goed op die leeftijd toen een vriendin me vertelde dat ik ze eens moest laten wenen. dit heb ik 3 dagen moeten doen en dan is ze dit gestopt.
wenen is huilen??? weetje wat t is ik sliep vroeger ook heel secht tot nu aan toe!! en nu slaapt ze sinds eeen week weer goed was denk ik z,on rotfase
Goedemorgen.. Tsjongejonge dames.. lekkere bijleeskost op de vroegere ochtend !! Wat een drukte over klaarkomen .. Zal ik jullie eens wat vertellen? Ik ben nog nooit klaargekomen en 3x snel zwanger Dussss, voor mij maakt het geen donder uit !! Grace wat betreft die vlokjes is gewoon afscheiding. Kan altijd in je urine zitten !! Nou dames ik ben werken vandaag. Niet te veel kletsen he?
Hallo allemaal. Zo, weer even om 10 voor 8 's ochtends alle verhalen over sex, standjes en klaarkomen bijgelezen hoor! (ik heb net een ontbijt achter m'n kiezen) Ik weet niet of het helpt om zwanger te worden maar weet wel dat het wat makkelijker gaat als je zwanger bent Nou, ik ga zo eerst eens even wandelen met m'n ventje en de hond en dan ben ik weer van de partij hoor! Tot straks...