joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

meiden wanneer kan zou ik gaan testen? Wachten of er evenetueel een menstruatie komt...want het bruinverlies is dus alleen gister geweest....je zou denken dat je weet hoe het is om zwanger te zijn maar je twijfelt weer net zo met alles als bij de eerste hahaha

2. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Precies Brenda! Laat kinderen lekker kind zijn en ach, kleertjes zijn te vervangen, kinderen niet.. En t is vaak zo: kinderen die veel van dat soort dingen mogen, veel buiten zijn en vies mogen worden, worden ook minder ziek. Bouwen gewoon goeie weerstand op.
    Ik kom 2x daags met Jildou buiten met de honden wandelen, ze krijgt bv en als ik zie wat zij ziek is geweest het afgelopen jaar, qua virusjes bedoel ik dan.. Zeer weinig. Op 1 hand te tellen iig.. Wil niet zeggen dat ze daardoor niet ziek worden hoor, maar weerstand bouwen ze sowieso wel op ;)

3. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy.. hangt ervan af wanneer je met pil gestopt bent en hoe en wat ;) ...

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja uuhhhhh lees maar even terug dan hahahaha

5. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Je bent 2 weken geleden met de pil gestopt toch en overgegeven bij de laatste pil?? Maar dan kan je in principe geen eisprong hebben gehad toch? Weet niet precies hoe het zit met de minipil...

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh met minipil idd ook geen eisprong, dus wat dat betreft is de kans dat je nu zw. bent heel klein.. Zou misschien eisprong kunnen zijn? ben je na het stoppen al ongi geweest?

7. Alita

Alita Niet meer actief

uhm ik heb wel al een paar keer een eissprong gehad....die voel ik namelijk, nee ik ben nog niet ongi geweest...

8. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland
    #128 Patriciaa, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt: 14 okt 2009
    Hoi hoi,

Ik weet niet of ik hier goed zit maar wij gaan ook voor een tweede. :D
    Momenteel zit ik op het zogenaamde wachtbankje en word hopelijk niet ongi ;)
    Dit is mijn tweede ronde vind het echt spannend allemaal :)

Tja tuurlijk voel ik symptomen maar kan net zo goed "ontpillen"zijn.
    Had ik vorige maand ook alleen nu heb ik vaak hoofdpijn en misselijk (gister ook overgegeven)erbij maar hoeft niets te betekenen. :(
    *Je kan toch voor je innesteling al geen last van symptomen hebben dat is toch te vroeg?
    *Hebben jullie misschien ook een idee hoeveel dagen het duurt na een eisprong tot innesteling?
    Naar mijn mening 8 a 9dagen?
    Mijn eisprong was hoogst waarschijnlijk op 9 Oktober.
    Ik probeer nuchter te blijven maar let eigenlijk wel stiekem op alles wat ik voel hahaha lekker dubbel he.
    Het is moeilijk voor mij om er niet veel bezig mee te zijn :)

Zouden jullie je mening op mijn vraagjes willen geven?

Liefs,
    Patricia

9. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    lekker gegeten iedereen?
    heel vaag, ik had spagetti gemaakt, ik proef ik denk dat smaakt naar plastic.. maar het was een ander merk dus ik d8 hup gooi wel snel pizza in de over, hawai..normaal heerlijk, maar krijg em niet weg... kleine vind em wel lekker dus zal egt aan my liggen

als dit allemaal niet komt door een beeb, dan is er echt een griepje op komst denk....
    magoed we zullen zien ;)

Patrica hoi..:D spannend inderdaad, denk dat we allemaal wel letten op wat we voelen, niet goed haha..maakt het alleen maar erger meestal..
    heb er ook last van hoor, bij me vorige zwangerschap totaal geen klachten gehad, dus alles wat ik nu wél voel denk ik hey..maar we wachten nog rustig een paar daagies af..

Oh en eisprong, volgens mij heb ik die nog nooit gehad ;) in de zin van ik heb em nog nooit gevoeld, dus kan je er niet mee helpen helaas...

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Patriciaa kom er bij ;) !!
    Innesteling is vanaf 5 dagen na eisprong. Dus vanaf dan ook eventueel symptomen, maar goed dat hoeft niet.. Wat je zegt.. Te veel mee bezig kan ook veel doen ;) !! Verder herkenbaar verhaal hoor :p !! Ik zit ook op wachtbankje ;) .. Gezellig :p

Cindy: ik voel meestal ook mn eisprong (deze maand natuurlijk weer niet :( ) Maar goed, dat weet ik dus niet precies hoe en wat.. Maar dat je overgegeven hebt met die pil die ene keer in de laatste week, zorgt niet meteen voor volledige onveiligheid.. ;)

11. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Wanneer waren jullie bij de eerste zwanger? Hoelang duurde dit?
    Cindy weet ik al :p HAHA..

12. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    We waren er niet mee bezig, zat nog aan de pil, hy kwam er dus dwars doorheen... dus dit "aftellen" etc is allemaal nieuw voor mij haha

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HAHA oké, ja dat kan ook :D !!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dames, ik ben er zo vandoor. Met onze pup naar cursus.. Geen zin, want ben nu al moe, maar ach ;) !!

15. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    wat leuk, wat voor pup heb je? wij hebben er sinds 2 weken ook 1tje..zwarte labrador reu :D

16. Alita

Alita Niet meer actief

nou het was wel binnen 3 uur na inname en het is de minipil en ik gaf toen ook geen bv meer..... ik weet het zijn gissingen maar toch!!! Ik ga ervan uit dat ik niet zwanger ben maar helemaal ervan overtuigd ben ik niet, het is een stemmetje in mijn hoofd zeg maar....

Ik heb dus na die week van de laatste pil een eisprong gehad....denk ik hahahaha tja mijn geheugen is niet zo best!!

Nou en dames het klopt helemaal je voelt van alles en je denkt van alles en dat terwijl we al eens zwanger zijn geweest!!! En we willen het graag he....

Patricia...poeh volgens mij kun je nog niks voelen voor je inesteling maar ja dat weet ik niet zeker..en dat van de eisprong tot innesteling zou ik ook wel eens willen weten....

17. Alita

Alita Niet meer actief

:d:d:d

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ooh neej he, geen labrador toch?? HAHA zijn leuke honden hoor, vind t alleen jammer dat iedereen er een heeft hier ;) !!
    Wij hebben een kruising mechelse herder x schotse collie en nog wat van 4 jaar (reu) en een jackrussel pup van 4 maanden (teef). We hadden een jack russel van bijna 3 en die is in de zomervakantie onder een auto gekomen en heeft dit niet overleefd :( Ze was mijn maatje!! :( Dus nu weer een pup. Echt grappig beest :D

19. Alita

Alita Niet meer actief

nou vruchtbaar dan!!!! goede match zijn jullie hahaha

20. Patriciaa

Patriciaa Actief lid

28 jun 2006
    467
    0
    0
    Gelderland

Deel Deze Pagina