Good Morning! Tsja ik weet het niet... je moet er mee bezig zijn, want anders gebeurd er natuulijk niks Ik probeerde wel met andere dingen bezig te zijn, maar dat lukt gewoon niet omdat je het heel graag wilt. Ik denk wel door er teveel mee bezig te zijn in je hoofd, dat je jezelf voor de gek gaat houden... Ik bedoel daarom blijft vaak ook wel menstuatie uit. Maar zoals ik al zei, je kan er niks aan doen! Omdat het iets is wat je gewoon heeeeeeeeel graag wilt! Succes iedereen, ik hoop dat het snel raak is voor jullie allemaal! xxx
Ja hoe doe je dat er niet mee bezig zijn??!! Net weer iemand zwanger na stoppen met de pil niet eens ongesteld geweest pffff ik wil ook!!! Maar ben net bezig dus mag niet zeuren, maar doe het toch!!!
@ cindy Ja dat bedoel ik juist... Automatisch ben je er mee bezig! Mannen hebben dat niet (ook al niet) Die hebben meer de instelling van we zien het allemaal wel. Konden wij vrouwen dat maar he... En mij lukte het ook niet, ik zocht wel afleiding, maar vond het nergens in. Nou meid sterkte in ieder geval ik hoop dat het heel snel raak is
dank je!!!! Ja hoop het ook...inderdaad die mannen die zien het allemaal wel...is mischien ook maar goed!!! Nog 11 dagen kan ik testen!!! hihi
mijn man is daar bijna even erg in als ikzelf. gisteren toen we gingen klussen kwam hij inneens met 4 kussens af om onder men poep te leggen haha. en dan op het laatste riep hij hou je vast schatje want ik ga diep gaan zodat ze niet ver meer moeten zwammen he hahahaha!!!
hahaha geweldig die man van jou!!!!! Pas op ik ga diep!!!! hahahahaha...mischien heeft het wel effect!!
ja hoor hij is echt lief en bedoeld het allemaal zeer goed maar het komt soms wel eens heel grappig over
aaahhh ja het is ook erg lief!!!! De meeste mannen interesseerd het niet zo allemaal he!! Ik vertel hem altijd al mijn klachtjes en hij luistert, maar je weet dat ze er eigenlijk niks van snappen die vrouwendingen, maar hij luistert altijd zo lief... Wat hebben wij toch schatjes he!!!! Even tussendoor, ik kreeg dinsdagavond een rare krampen, woensdag ook de hele dag en nu niks meer!!! Ook meen ik dat ik steekjes in mijn borsten voel? Mischien let ik er teveel op maar moest het even met jullie delen.... heb dan wel volgens mijn banner net mijn eisprong gehad maar dat kan ook net zo goed eerder zijn geweest...wat kan het zijn?
ja je kan even goed je eisprong vroeger gekregen hebben, ofwel heb je iets verkeerds gegeten. kan vanalles zijn he. ofwel kreeg je je eisprong wel telaat dat je hem pas had als je die steken kreeg.
mmm ja kan allemaal, maar iets verkeerds gegeten niet hoor, want het was geen buikpijn het was echt mijn baarmoeder...
ja dat dacht ik ook want ik meen dat ik de aders op mijn borsten beter zie, kan dat al!! Af en toe wat steekjes, maar ja het hoeft ook niks te zijn he...Tja ze kunnen er ook al eerder op hebben gezeten maar niet gezien.....spannend........tja ik merk het wel vanzelf aan mijn lichaam...nu afwachten maar
ja het is heel normaal dat je vanalles denkt te hebben. maar als het ook nog echt zo is? dat is altijd de vraag he. ik heb ook elke ronde weer dezelfde klachten. en het zal ook altijd zo blijven. toen ik zwanger was van men dochter had ik geen klachten haha.
Dat had ik idd ook Maar was je er toen ook zo mee bezig? Ik veel minder.. maar aan de andere kant weet je dan ook helemaal niet hoe alles voelt enz... nu weet je wel beter (vooral door zp) hoe alles een beetje aan moet voelen enz...
nou dat ben ik al helemaal vergeten denk ik :s ofwel zal ik het me weer herinneren als het moment er is . pfff dochterlief is al een kwartier aan het schreeuwen in haar bedje. ze wil al enkele dagen de slaap niet vatten, ze vecht er gewoon tegen. ik laat haar nog 2 min. huilen en dan maar nog eens gaan kijken :s
ja klopt helemaal hoor onbewust ben ik er ook zeker mee bezig..en iedereen ook met zijn goedbedoelde adviesen..probeer het maar eens lukt je niet
niemand hoeft mij advies te geven want niemand weet er deze keer van dat we proberen behalve 2 vriendinnen en men moeder. zo hoef ik ook niet telkens te zeggen dat ik terug ongi ben geworden als ze dan weer eens vragen " en is het al gelukt "grrrr