Tuurlijk wel, maar ieder heeft zn eigen ding.. De een is tevreden met gewoon ik noem maar wat goedkope spullen, de ander wil alleen maar merk.. nou dat scheelt ook al gauw een kind in de kosten
Beetje lullig allemaal Heeft manlief z'n 'werk' gedaan hahaha... en nu heb ik helemaal geen behoefte meer aan sex. Ik hoop dat, dat gewoon weer terug komt Alles goed verder met iedereen???
Ja dat weet ik niet.. Uit angst durfde ik met Jildou niet zo goed (tijdens zwangerschap ) met 24 weken 1x gedaan Dus die van mij weet wat hij kan verwachten
Ik heb vandaag ook wel gelachen moet ik zeggen. We waren bij mn opa en oma. Manlief begint over dat hij straks eerst de zolder gaat doen, ze vroegen waarom.. Hij zou als er straks eens een tweede komt, wil ik het daar klaar hebben, en het kamertje wat daar is netjes hebben. Zegt mijn oma ja maar die 2e kan nog wel even wachten.. WHAHAHA... Ze moesten eens weten !!
Haha, leuk is dat he. Dat je iets weet en een ander weet nog van niks! @cindy: Balen van je ongi, maar wel fijn dat je idd weer weet waar je aan toe bent. Hier gisteren voor het eerst weer eens geklust zonder barrieres Maakt het gelijk al spannend vind ik, al heb ik nog geen ei. Ik verwacht wel een vroeg ei deze maand want ik begin al wat voorbodes te krijgen... 6 kids, wow, dat word een gezellige boel bij jullie!! Leuk hoor, en succes!
hahahadat is waar, en ik bedoelde de opmerking niet lullig maar ja als je 6 kindjes hebt moet je het wel "goed" hebben laten we eerlijk zijn!!! @Linda26, precies en eigenlijk is dit nu ook pas mijn eerste ronde he. Het is mijn eerste mentruatie hiervoor had ik alleen 1 dag bruinverlies! Ben allang blij dat ik ongesteld ben sommige vrouwen hier wachten hier heel lang op!! Betekent het nu ook dat ik een eisprong heb gehad dan? Want je wordt pas ongesteld als je een eisprong hebt gehad?
Cindy dat hoeft niet, je kunt ook ongi worden zonder eisprong. Maar goed, dat maakt nu niet meer uit he !! Op naar de volgende ronde!!
mm hebhier ergens gelezen dat ze zeiden dat als je geen eisprong hebt gehad je ook niet ongi wordt....of is dat nu iets anders haha
Andersom is nog wel een discussiepunt. Dat weet ik niet. Cindy: er zijn ook mensen die wel ongesteld worden, maar niet elke maand een eisprong hebben.
Vraagje.. Vorige week maandag zijn we met de pil gestopt..dinsdag ongesteld en donderdagavond was ik niet meer ongesteld. Sinds zondagochtend last van steken aan beide kanten bij mijn lies. Weet iemand misschien wat dit zou kunnen zijn? Ken het namelijk totaal niet. want mijn eerste is door de pil heen gekomen. Liefs mij
Huh, nou eisprong lijkt me nog wat vroeg... Maar kan ook gewoon iets/niets zijn HAHA.. Aan mij heb je ook niets !!
Hmmmm, dat kan ik ook niet zeggen. Mischien door het ontpillen ofzo? (eierstokken worden wakker geschud )
Pff dat heb ik vorige week ook alllemaal gehad, vreemde steekjes trekken aan de liezen enz....dacht al bijna dat ik weer ging bevallen zo`n krampen. Tja en uitiendelijk ongesteld geworden.
Maar je bent net gestopt met de pil toch? Dan kan je lichaam een beetje van slag zijn hoor, gewoon afwachten, je hebt tenminste al eens een menstruatie gehad he, heb je gewoon netjes je strip afgemaakt? Want de menstruatie erna is een gewone pilmenstruatie...