he meiden, heb even een "pick me up" nodig...beetje teleurgesteld. heb getest vanmorgen en niks. ik weet dat ik te vroeg getest heb maar voel me ongi en denk ook dat het zal doorbreken. ach ik weet dat het snel zou zijn na 2 rondes maar had het graag gewild net als jullie. dus voel me even een beetje verdrietig... zal zo wel weer overgaan.
AAahhh wat *** meid!!!! Niet leuk zo`n nega test!!!! Maakt dat nu uit of het de 2e ronde is we willen het allemaal graag en NU.... Ik ben ook ongi geworden en wij hebben nu eigenlijk pas e eerste ronde en ik wil ook dat het gelijk raak is straks!!! Kan nu al niet wachten!! Is niet leuk dat het nog niet gelukt is maar wel komt nu weer een leuke tijd vindt ik, vrijen rond je eisprong, hopen dat het raak is, van alles voelen en testen en dan hopelijk zwanger!!! Komt goed meid, gelukkig hebben de niet-zwangeren nog de overhand hier!!!!
zoals je kon lezen heb ik te vroeg getest. maar als ik de andere meiden hier zie, testen die allemaal positief 2 tot 3 dagen voor NOD. dus ga ik ervan uit dat het negatief is. voel ook niks hoor dus weet bijna zeker dat het niks is. lief van jullie knuffels en reacties. ach ik weet het allemaal wel maar toch is het een teleurstelling. thanks girls!
hey iedereen . wat erg dat je test negatief is femke!!! hier is het afwachten. we zien wel maar ik heb er een slecht gevoel van.
You never know girl!!! Wie weet heb je straks wel een super positieve test Geef de moed niet op he! xxx
Heey sam Nee tot nu toe valt het allemaal reuze mee.. Gister wel erg moe en ben ik ook even gaan liggen. Heel af en toe een beetje misselijk gevoel, maar als ik dan snel iets eet gaat het gelukkig weg En jij al kwaaltjes???
Ach meis als dat alles is ja toch! Ik heb vanmiddag een afspraak met moeders voor moeders... Dus dan ga ik maar weer plassen voor het goede doel! Ga jij daar ook aan meedoen??
Ben ik nog niet over uit. Het is hier een heel gedoe om er aan mee te doen. Zit dan met dat ik de boel zelf weg moet brengen en anoniemiteit is er ook niet echt bij.. wat niet wegneemt dat ik het wel een goed doel vind!!
manny, had jij nou positief getest 3 dagen voor NOD? en jij sam wanneer testte jij positief? ik voel me alsof ik ongi moet worden..3 pukkels zeg. pfff ziet er mooi uit hahahahah. over drie dagen nog eens testen dan zeker, maar mag niet hopen. ik hoop dat jullie zo weinig mogelijk kwaaltjes hebben meiden! en stuur es wat hcg door naar hier en de andere meiden die nog niet zwanger zijn hahahahaah
Ja dat begrijp ik... ik heb ook van die buren die met hun oog op het raam hangen om alles maar bij te kunnen houden Mijn ouders wonen op loop afstand dus nu laat ik de kratten daar brengen en halen... tot een week of 10 denk. Ieder voor zich! Ja toch.
Femke, ik testte 2 dagen voor nod licht positief, als ik uitga van een lange cyclus.. Moet zeggen dat ik normaal niet voor nod test. Maar mn cyclus was nog wat in de hobbel.. Hcg***********************************************************************************************************
Strooi... HcG...... Is wat anders dan pepernoten he Femke: Ik teste idd 3 dgn voor nod licht positief, en de dag erna toch nog een testje er tegenaan gegooid Toen was die donkerder!