joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    hey iedereen, nataly wat jammer zeg!
    @ sam: wat is ductus botalli juist?

hier zijn we nog altijd op wachten gezet haha ik voel niets en heb geen kwaaltjes ( kan ook nog niet he).
    maar die zullen er zeker komen hoor, het speelt hem allemaal af in mijn hoofd.

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Pfff... ik vind het ook maar rottige situaties zo :(
    Maar goed... je leest zoveel verschillende verhalen, dat je op een gegeven moment ook gewoon niet meer wat wat goed is.

Maar goed... vanmiddag was hier iemand van moeders voor moeders en ik moet zeggen voel me gelijk een stuk zekerder!
    Ze zei, zo je hcg streepje is nog donkerder dan het test streepje :D
    Ik ga dus plassen tot week 16 nu :)
    Tis een kleine moeite voor iets heel groots ;)

3. ingie

ingie Bekend lid

8 dec 2006
    604
    0
    0
    Verkoopster
    Twente

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Goedzo Manny :D !!

Grace: een open ductus botalli is een bloedvat van de linkerkamer naar de rechterkamer die elke baby in de baarmoeder nodig heeft, zodat het bloed niet naar de longen gaat daar want die hebben ze daar nog niet nodig. Bij de geboorte sluit dit normaal gesproken. Bij sommige kinderen niet, is verder niet erg, en Jildou heeft er geen hinder van, kan er evengoed 85 mee worden. Er zijn overigens wel kinderen die er last van hebben. Maar omdat de kans op een hartonsteking groter is dan het risico die ze loopt bij het dichtmaken van dat bloedvat maken ze het liever dicht als ze weten dat ze dat hebben. Als je de stethoscoop goed zet, hoor je ook een ruisje.

Verder kon ik weer niet in slaap komen gisteravond. Lag half 9 al in bed, dus daar lag het niet aan ;) !! Maar ben dus nu nog steeds moe. Maar ja slapen wil ook niet meer. Ik ga er maar uit, kan ik net even de honden doen voordat Jildou wakker wordt. Het weer is niet zo florisant..

5. jelisa

jelisa Actief lid

28 apr 2009
    274
    1
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi meiden,

Helaas, hier zijn de duivels weer doorgebroken. En ik dacht nog wel dat het deze maand wel eens raak zou kunnen zijn!
    Ik dacht: eindelijk een brusje voor onze dochter!! Maar helaas.

Op naar de volgende ronde:(

Liefs J

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jelisa balen zeg!! :( Dikke knuffeL!!

7. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    he balen, Jelisa. Hopelijk volgende ronde meer geluk voor je!

8. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    had ik laats nog geschreven last van me buik te hebben, lig in sinds zondag in het ziekenhuis, ontsteking aan me eierstokken. hoop antibioteca via het infuus, dokter vandaag gesproken die zegt dat er 10 procent kans is dat het moeilijker word om zwanger te worden. 10 procent maar toch voel ik me zwaar .... nu. Als ik zwanger word moet ik eerst naar het ziekenhuis om te controleren of het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. ben er even onderstebovenvan. Nu zijn we voor 1000 procent zeker dat we voor een tweede gaan!

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    sam8 gefeliciteerd!!!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Dank je!
    Jeetje wat een verhaal :( Heb jij dat. Kan me voorstellen dat je er flink van baalt!! Hopelijk ben je gewoon snel zwanger!! Knuffel en beterschap!!

11. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    dankje :(:)

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Zo ladyrast :(
    Dat is nogal wat meid!!
    Sterkte xxx

13. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    belde me moeder net, verteld ze dat me dochter savonds was wakker geworden en hartverscheurend aan het huilen was, en zei mama, ziek, mama ziek. Zielig he, nu ik het typ rollen de tranen over mijn wangen. ze is net 2 jaar zo zie je maar dat het toch ingrijpend is voor zo'n klein hummeltje. bah...

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Aaah lieverd, ooh kan het me helemaal voorstellen.. Dikke knuffel!!!

15. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    :(:(:)

16. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Hey meiden,

Ben ik weer. Lang niet hier geweest. Ga ook niet alles meer teruglezen.
    Ik ben nu begonnen met ovulatietesten van sensitest. Ik heb toch 24 stuks ;) aangezien ik niet weet wat voor een cyclus ik heb. Bij Bas was het ook nogal wisselend 38/31 en deze keer is het 26/38. Ik hoop dat het deze maand wel weer normaler wordt, want met 38 dagen moet je wel héél lang wachten.:(

Bas gaat als een tierelier. Met 9 maanden deed hij alleen rollen en nu met 10 maanden kan hij al kruipen, zelf zitten en zichzelf optrekken. Echt ongelooflijk hoe snel dat kan gaan. Van het weekend was hij zelfs al blokjes op elkaar aan het stapelen (2 op elkaar)

Er zijn nog maar weinig mensen zwanger, ik had op meer gehoopt.

x Linda

17. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0

de meeste zijn ook pas eerste ronde h1

18. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja zoooo snel gaat het niet he ;) !!
    Vervelend dat je zo'n wisselende cyclus hebt btw!!

19. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    zo meiden, vanmorgen nog een testje tegenaan gegooid. en? witter dan wit. hahaha wat had ik dan gedacht. vandaag mijn NOD ( banner klopt niet ) dus ga ik ervan uit dat ik niet zwanger ben. ook nog geen ongi maar hoop dat ze nu snel komen dan kan ik door naar ronde 3.
    ik hoop op better luck for you girls!!!

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    balen Femke :( :(
    NExt time better luck!!

Deel Deze Pagina