O, mijn nod is trouwens ook de 24ste! Spannend loutje, mischien kunnen we wel tegelijk goed nieuws brengen hier!
Wij gaan voor een tweede Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 2 -Nod 12 november Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod 15 november Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1-Nod-24 november Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 1-Nod-24 november Cindy24- 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 1 - Nod 28 november Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 2 - Nod 30 november Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-3-Nod-30 november Patriciaa- dochter 16-11-2008- ronde 1-Nod? Wendii88- zoon 15-10-2008- ronde 1-Nod? Ingie- 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 1--Nod? Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod? music4life- dochter 2-12-08-ronde 2-Nod? Ladyrast- dochter 15-10-2007- Ronde 1-Nod? Jelisa - dochter 9-10-2008 - Ronde 4-Nod? Mutsie79 -30 jaar- dochter 29-4-2008 - ronde 1-Nod? Zwanger! Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!! Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!! Zo heb het lijstje gelijk op volgorde gezet, zo zien we altijd wie als eerste mag gaan testen!!!! Rest van de dames even invullen graag!!!
@Femke, nee ik heb nog nooit ovu testen gebruikt!!! @slag, als je ook in het lijstje erbij wilt even je "gegevens" vermelden hahaha lijkt wel erg belangrijk zo he!!! @Grace, jij bent de eerstvolgende die mag gaan testen!!!!! Spannend...nu maar hopen dat je ook bij de zwangeren terechtkomt!!!
hallo iedereen, @ slag : welkom hier!!! @ manny: gefeliciteerd met je zoon zijn verjaardag 2 jaar al zeg wat gaat het vlug @ linda: wat fijn de eerste verjaardag van harte allesinds. hier nog altijd geen klachten ik voel niets !!! maar wat niet is kan nog komen he. ik zeg het al van vorige week het geluk ligt me niet de laatste tijd. gisteren vriendin in men gang flauw gevallen pff ff schrikken !!!!ze heeft al 2 maanden aan een stuk hefige bloedingen. bloeddruk is volledig gezakt en ze storte ineen. nu ja mijn testje ligt al klaar voor volgende week. ik hoop dat ik vol kan houden tot na mijn nod om te testen. groetjes grace
hoe kun je een innesteling voelen? ik heb zo een beetje een ongi gevoel gehad maar echt niet lang. kan dit het zijn?
hey nog even een vraagje. ik las hier eens iets over etos zwangerworden pillen ofzo... dat je zo je cyclus korter kunt maken ofzo of heb ik het verkeerd voor?
Grace.. een innesteling voel je eigenlijk nooit.. dus daar hoef je je niet op te focussen!!! En Etoszwanger worden, er zijn mensen waarbij de cyclus wat regelmatiger wordt met die pillen, maar er zijn ook mensen die denken dat het wonderpillen zijn en dat zijn ze niet hoor. Is gewoon een vit.preparaat voor vrouwen die zwanger willen worden. ik slik enkel foliumzuur maar dat is ook omdat ik niet zo'n pillenslikker ben !! Die etos dingen zijn vet groot !!
Hey Grace, ja dat was ik van die etos zwanger worden pillen. Ik heb ze bij m'n eerste genomen en toen werd m'n cyclus steeds korter. Nu slik ik ze weer en m'n cyclus is van 5,5 naar 5 naar 4,5 weken gegaan en volgens mij is ie deze maand maar 4 weken, want ik merk al tekenen van een eisprong! Bij de eerste ging dit precies zo. Verder merk ik ook sinds die pillen m'n eisprong (kan het voelen) en eerst niet. Baat het niet dan schaad het niet, je hebt meteen alle vitamines en foliumzuur binnen voor een gezonde zwangerschap en beeb.
Hey meiden Bedankt voor jullie felicitaties!! Gister was een drukke, maar zeer geslaagde dag. Silvio is weer heel erg verwend en is nu al weer heel lief aan het spelen met 1 van de vele cadeaus haha waar gaan we dit nou allemaal weer laten Maar wat vliegt de tijd he meiden?! Pff kan me de dag nog als gister herinneren dat ik met hem thuis kwam in z'n maxi cosi En nu is ie alweer 2. Hij is zo wijs en lief... we gingen van de week een tafeltje en een stoeltje voor hem kopen.. zei hij mama ook 1 voor broertje of zusje... Echt geweldig!!! xxx
De belangrijkste mensen weten het Ook wel weer leuk om het te kunnen zeggen hoor. Degene die het weten waren echt super enthousiast!
ja gaat wel ben nu thuis sinds donderdag. Maar nu staat op mijn formulier wat ik heb meegekregen zwanger= onbekend. Net naar het ziekenhuis gebeld om mijn beta hcg op te vragen(gisteren hier op het forum advies gekregen om dit op te vragen) maar niemand kan daar nu antwoord opgeven, dus moet gewoon wachten tot maandag zodat ik de gyn kan spreken, en doorgaan met antibiotica met het risico dt ik misschien zwanger ben. pff spannend weer allemaal, het is ook niet zo dat ik kan zeggen ik ben het niet omdat ik ook nog vanalles voel.
Ik weet het niet op het formulier staat dus zwanger onbekend. Maar als het heel pril is is het dus niet te zien ook niet in bloed volgens mij. En omdat ik niet precies weet wanneer mijn nod is word het moeilijk. een van deze dagen ongeveer.
Goedemorgen dames!!! Leuk Manny dat het zo geslaagd was de verjaardag!!! Heb je het goede nieuws gister verteld of wisten ze het al?! @Ladyrast, wat een gedoe meid!!!! Hoe nu verder dan?