5 dagen dus Cindy Ja ik zou denk ik als ik jou was eens even testen.. ook omdat je na het stoppen nog niet ongi bent geworden.. alhoewel, normaal krijg je geen stopweek met minipil he? hmm dan ik echt niet weten !!
haha jawel, hier zie je veel bruine, ben hier in de buurt de enige (tot nu toe) met een zwarte... vind het lieve honden voor kids.. hiervoor hadden we een golden retriever samen met een stafford, maar stafford begin ik toch niet aan nu wil ik een beebje erby.. ze zijn wel vreselijk lief alleen toch iets meer risico..plus zyn ze vaak aan 1 persoon gehecht en dus jaloers maar die jack russel zal wel lekker druk zyn denk? haha me zus heb er ook 1...herders zyn mooie honden!
HAHA Hups koken dan maar !! Mijn nod, ja dat is nog de vraag Ik had hiervoor 2 3 cyclussen: 23 dagen, 27 dagen en 32 dagen. Ik geef nog bv, dus dat kan daar nog wel invloed op hebben... Maar vanaf 24 okt heb ik nod HAHA!!
Het scheelt dat onze reu heel rustig is en dat neemt zij heel erg over. Dus dat scheelt. Ja ze wil wel eens spelen en speelt veel met Jildou, maar ze is niet hyperactief ofzo.. Ze krijgt dan ook wel genoeg beweging. Wat meer dan eigenlijk zou mogen, maar dan heb ik thuis wel een normale hond !! zal wel ff foto van jut en jul plaatsen
ik zou gewoon moeten testen he!!!!! Ik wacht nog even af en dan test ik maandag maar het ligt eraan hoe ik me voel want als ik zwanger zou zijn merk ik dat wel, niet!!!! Ga mijn schattie in bedje doen en relaxen met mijn andere schatje en nog maar eens oefenen!!!!! hihihihi
Ik weet altijd precies wanneer mijn eisprong is omdat ik in de MMM zit voor een 2e kindje. Een aantal pagina´s geleden heb ik mij voorgesteld en mijn hele voorgeschiedenis verteld. In het kort: mijn linkereilerder zit dicht door verklevingen, mijn cyclus is een zooitje en het zaad van mijn vriend is wat zwak. Ik heb een zoontje gekregen via IUI behandelingen. Morgen moet ik weer naar het ziekenhuis en dan gaan ze kijken of het eitje goed gegroeit is (hij zit rechts deze maand dus dat is goed). Als dat zo is dan moet ik morgenavond naar het ziekenhuis voor een hormoonspuit in mijn buik. Die spuit zorgt ervoor dat ik 36 uur later mijn eisprong heb. Mijn vriend mag dan zaterdagmorgen voor 08.30 een potje met zijn zaad inleveren. Daar worden de beste zaadjes uit gehaald en die worden dan om 11.30 bij mij dmv een grote spuit rechtstreeks in mijn baarmoeder gebracht. En dan is het 2 weken wachten net zoals ieder ander. Als het morgen nog niet goed gegroeit is dan schuift alles een paar dagen op. Bij ons dus niks geen klusdagen enzo. Wij hebben gewoon sex wanneer we zin hebben. Ik vind dat wel prima zo want wij hebben heeeeeeeeeeeeeel vaak op commando geklust inclusief ovulatietesten en temperatuurkaartjes en daar werden we niet vrolijker van. Nu is er gelukkig geen druk op dat gebied. Oh ja, wij hebben we er 2,5 jaar over gedaan om zwanger te raken. Toen ik eenmaal zwanger was ging het gelijk heel goed, ben fluitend door de zwangerschap heen gegaan en mijn zoontje Luca is binnen 4 uur na het breken van de vliezen thuis geboren. Morgen wordt dus voor mij een spannende dag. Veel liefs Nataly
zo het eten is bijna klaar en ga zo lekker eten ik weet het veel te laat maar het word wel erg lekker heb Surinaams gekookt. wat spannend mijn NOD is 23 okt !! voel jij al wat? leuk die foto van die hondjes wij zijn echt dieren liefhebbers we hebben zelf twee husy's (reutje en teefje echt een verliefd stel die twee zo lief!!) en twee katten (moeder en zoon) @Nataly succes morgen meis!!
ooh Gaaf Husky's, vind ik ook mooi! Maar net even een ander slag hond. Hier ook dierengekken hoor En onze dochter, hoe hilarisch is op 4 oktober geboren (dierendag ) !! Verder als hobby hier paardrijden !! Nataly, heel veel succes morgen! Inderdaad heel erg spannend. Een forumvriendin heeft er 4 jaar over gedaan om zwanger te raken, 3 miskramen en toen via uiu zwanger. Deze week gaat ze bevallen (zijn bezig met inleiden) .. Helaas heeft zij een hele zware zwangerschap gehad, zo sneu... Ik voel btw nog niets, ja ben moe, maar dat komt eerder door m'n slechte nacht !! Maar is ook nog wel wat vroeg om nu iets te voelen.. Op zn vroegst heb ik donderdag/ vrijdag mn eisprong gehad.. Maar kan ook wel later, geen idee... deze maand ... Wij klussen wel wat door ..Bevalt wel goed !!
Joehoe hier ook een blije mama die voor een tweede gaat ! wij hebben vandaag besloten om voor een tweede te gaan ons zoontje is nu 1 jaar en we vinden het super als er niet zoveel leeftijd tussen zit dus ben benieuwd, ik was me alweer aan het verdiepen hoe het ook alweer zat met de ovulatie etc haha was er helemaal uit.. x Kim
hallo, hierbij wil ik het graag even van mijn hart, we gaan eindelijk proberen voor een tweede kindje. mijn vorige poging voor mijn huidige dochter ging veel moeilijker dan verwacht. in totaal probeerden we bijna 3 jaar om zwanger te raken. voor de rest een prima zwangerschap gehad en sinds de bevalling neem ik geen voorbehoedsmiddelen. onze dochter is nu al bijna 1 en een half jaar. dus het wordt tijd dat we er ons weer eens meer voor gaan inzetten. ik ben uiteindelijk zwanger geraakt van mijn dochtertje door behulp van de hormonenpomp en menopuur. nu zouden we graag gewoon ovulatietesten proberen. ik hoop dat het lukt. zo hebben jullie tog al een kijkje op mijn verleden en hopelijk kan ik hier binnen enkele maanden posten dat we terug zwanger zijn. voor de rest wil ik iedereen veel succes toewensen met poging tot zwanger raken. vriendelijke groeten grace20
welkom Kim ik hoop dat je snel zwanger mag raken ons dochtertje is nu 1,5 jaar!!ben je vandaag officieel gestopt met de pil? liefs Patricia
wat vervelend dat je eerste zwangerschap zo ging zeg ik hoop voor je dat het dit keer sneller mag gaanovutestjes lijken mij idd erg handig ja in jou positie.laat je horen hoe het gaat? liefs Patricia
Grace en Kim welkom.. Jeetje ook al zo moeilijk zwanger raken !! Hoop voor jullie dat het snel raak mag zijn (voor iedereen hoor) !!
ja hoor ik laat zeker weten hoe het gaat. tijdens mijn eerste poging heb ik hier veel steun gekregen op het forum. dus ben er zeker van dat ik nu ook wel enkele keren terug zal moeten vallen op jullie. ps hoe kan ik ook alweer een banner plaatsen. ik heb mijn url al maar ik vind niet waar ik hem moet invoeren. kan iemand me helpen aub?