Hey meiden En welkom nieuwe meiden!!! @ Cindy.. M'n ouders en m'n zussen wisten het al en verder hebben we nog niks gezegd. Donderdag 1e afspraak bij de Vk... spannend weer hoor Nog even en dan kunnen er weer een paar testen geloof ik Ik zal weer volop gaan duimen voor jullie op een super positieve test!! Liefs Mandy
Linda succes met klussen. Hier voel ik me niet zo geweldig.. Veel dorst, ontzettend moe en ook behoorlijk misselijk af en toe !! Zaterdag en zondag hele dag wat misselijk geweest..
Hey meis, Ja dat heb ik ook... zelfs al staat er iets op tafel waar ik normaal niet genoeg van kan krijgen... ik weet niet me trek in alles is gewoon een beetje weg. En ook ik heb, vooral s'ochtends en s'avonds last van die misselijkheids aanvallen, maar ik hoef niet te kotsen gelukkig!! Ik hoop dat het snel weg is dat gevoel xx
IK ben vooral s ochtends en overdag misselijk en s avonds weer wat minder.. Dan eet ik maar ff goed .. Maar dan heb ik s nachts weer hongerrrr .. vreemd lichaam
Haha idd. Maar noem het niet klagen hoor. Jullie vroegen hoe het was.. Nou ja niet zo super Het is idd voor super doel!!
Hoi Meiden, Hoe gaat het hier? Ben even een tijdje niet online geweest door omstandigheden. Maar ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat!! Ik heb leuk nieuws. Ben ondertussen naar de peuterspeelzaal geweest met mijn dochtertje om er eens te kijken of het me daar bevalt. Voor de meiden die het niet weten ik heb agorafobie dus voor mij een hele stap Maar het was leuk daar en we hebben er een goed gevoel over. Ja we hebben haar meteen in geschreven en kan meteen terecht als ze 2 is. Mijn dochtertje is laatst (van het weekend)wel heel hard gevallen en ik dus meteen naar het ziekenhuis. Was echt schrikken maar ze hebben haar diepe snee op haar neusbrugje gelukkig kunnen lijmen. Op dat en wat blauwe plekken na gaat het goed met haar. Verder ben ik aankomende woensdag jarig en ben dus al aan het voor bereiden voor het feestje. Ja ja ik word alweer 30 Hopelijk heb ik over een paar weekjes een leuk cadeautje in mijn handen (posi test). Liefs, Patricia
Noem het ook niet klagen hoor!! l Vind het super fijn voor jullie dat je dit allemaal voelen en weten waarom!! @patricia! Goed van je dat je bent geweest! zal wel spannend zijn geweest!
dankjewel voor jullie lieve reacties ja was heel spannend maar ben blij dat ik het gedaan heb!!zitten ook leuke moeders bij waar ik mee kan kletsen en mijn meissie ging meteen met de kindjes daar spelen hahaha dus ja echt een heerlijk gevoel!!
oja en de leiding daar is echt goed (niet geheel onbelangrijk) ze hebben me zelfs voor gesteld dat als ik wil een keer mee mag draaien zodat ik weer een beetje meer zelf vertouwen krijg...dus ze helpen me ook nog.niet dat ze te kort komen aan leiding maar echt gewoon puur voor mij alleen goed ik hou op nu hahaha ben gewoon erg blij.
Jeetje patricia, dat moet zeker schrikken zijn geweest!!! Goed van je meis, dat je deze stap hebt gezet... je mag best trots op jezelf zijn! xxx
@de zwangeren hier!!! Klagen jullie maar lekker!! hahaha maar hou het beperkt he hihi...grapje!! Het is opzoch wel fijn dat je je zo zwanger begint te voelen nu niet.. @Patricia, leuk he dat ze straks erheen gaat, kan ze met andere kindjes spelen!!! Zou ik wel doen dan die meeloopdag, is altijd fijn om te weten wat ze nu eigenlijk doen, en inderdaad trots zijn op jezelf!!!! Er zijn sommige hier waar je echt allang niks meer van hebt gehoord, tenminste als je naar het lijstje kijkt niet.... Hier is alles super, vindt het een leuke week nu en volgende week....vrijen voor een kindje, ...oeehhhh ben benieuwd of het deze ronde lukt!!!
nou weet ik het even niet.. laatste dagen last van steken rond mijn schaamstreek(ongeveer onder mijn keizersnede) en sinds vanmorgen bij het afvegen beetje rose afscheiding rest van de dag niet meer iemand bekend hiermee? liefs mij