Afwachten dus! Hier alles redelijk. Ben erg moe en veel misselijk! Maar goed.. kan niet alles hebben !!
@ladyrast, spannend meid...... nu weet je straks tenminste waar je aan toe bent!!! @Linda2 ik heb ook geen ervaring met de ovu testen maar het moet wel oplopen de dikte van de streepjes zeg maar...hoe donkerder hij wordt dan komt je ei eraan.. Hier alles zijn gangetje....tja veel oefenen he hahaha
Ik heb voor Luca bijna een jaar lang ovutesten gebruikt. Bij mij ging het altijd zo. Ik begon vruchtbaar slijm te krijgen en ging dan ovutesten gebruiken (heb een paar cyclussen vanaf dat ongi weg was ovutesten gebruikt en daar kwam uit dat ik pas vanaf vruchtbaar slijm hoef te beginnen met ovutesten.) Na twee of drie dagen vruchtbaar slijm en ovutesten kreeg ik altijd een redelijk duidelijk 2e streepje op de ovutest, de volgende dag was de tweede streep net zo donker als de controlestreep en de dag erna was de 2e streep nog wel zichtbaar maar niet zo goed meer. Dan wist ik dat ik mijn eisprong had gehad. Deze drie dagen hadden we dan ook altijd sex. Ook de eerste dag van het vruchtbare slijm hadden we ook sex.
Bloedtest was negatief! Ben ook wel een beetje opgelucht omdat ik die zware antibiotica had gekregen. Dus laat de duivels maar komen daarna weer lekker klussen!
Helaas, maar goed, dan weet je wel waar je aan toe bent en idd met die anti-biotica!! Laat ze nu idd maar komen!! Knuffel!!
aaah ladyrast, jammer maar je weet nu wel waar je aan toe bent. Nu maar wachten op de ongi, zul je zien dat het niet meer lang duurt nu!!!
Hey meiden ik heb een vraag, en ja er zijn al genoeg topics waarschijnlijk maar wil even alleen jullie mening weten geen heel topic vullen hieroverMaar gaan jullie je kindjes tegen de mexicaanse griep enten? Wij twijfelen maar denken dat we het wel gaan doen. Ik denk dat het alletwee nogal erg overrokken wordt, de mexicaanse griep en de inenting....maar vindt het toch moelijk
wij gaan ons alledrie laten inenten. en ik denk echt niet dat het allemaal wat overrokken is hoor, er zijn al heel wat mensen aan gestorven. ik ben er bang voor dus laten we ons inenten.
oe even vergeten : woehoew nog 3 dagjes !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik vraag me nu al heel de dag af , zou ik durven testen? dan zeg ik neen grace wachten !!!! ik zou willen wachten tot 5 dagen na mijn nod. vorige maand was ik 5 dagen overtijd. we zien wel he !!! ladyrast/ jammer dat de test nagatief was
Nog even wachten Grace!! Mex.griep: er zijn heel wat mensen gestorven, maar niet meer mensen dan jaarlijks overlijden aan de gewone griep. Dus wat dat betreft is het wat overtrokken. Jildou valt in de risicogroep omdat ze een openductus heeft-hartpatient dus... Verder is ze nooit ziek, toch hebben we besloten haar te enten..
Er is weinig onderzoek gedaan naar de bijwerkingen op latere termijn van het vaccin.. Maar neem aan dat dat wel mee gaat vallen..
ik denk dat ik haar ook maar ga laten inenten. ze gaat binnenkort naar de peuterspeelzaal en komt ze met veel kinderen in contact.
Ik zit er ook een beetje mee, wat zijn de bijwerkingen op de korte maar vooral op de lange termijn!!!! Moeilijk hoor, maar ik denk wel dat ik Luca laat inenten als de oproep komt. Vraag me nu wel af of hij dan 23 november wel zijn BMR prik gaat krijgen, hij is dan namelijk 11 maanden.
@Ntatly, nee volgens mij krijg hij geen prik bij het cb want een vriendin van mij was geweest en ze deden het niet ivm de griepprik!! Ja het is erg moelijk, heb net een mail gekregen van een uitzending van tv drenthe over degriep en die meneer heeft het over eventuele verlammingsziekte, hersenontsteking pfff dat maakt het er niet makkelijk op, ook heb je na een vaccinatie nog altijd geen garantie dat je het krijgt ook zij de meneer dat bij zwangeren vrouwen het niet zeker is dat het geen bijwerkingen heeft, wordt je toch gek van! Ik laat m dus niet zetten bij mezelf ga niet 2 maanden uitstellen nu..... Ook is mijn vriend nu ziek geworden denk je meteen zou het de griep zijn, stom!!!