Hai hai Ik vind het ook erg lastig! Ik ben bang voor al die rot verhalen en de mogelijke bijwerkingen Het is echt niet makkelijk om deze beslissing te nemen... Wat moet je nu geloven ??? Gister zat ik bij me tante op verjaardag en daar kwam een andere tante binnen, maar die was wat ziekjes zei ze Ik vroeg je heb toch niet de mex. griep he!! Zegt ze ik weet het niet, ben niet bij de dokter geweest. Dat vind ik dus echt onverantwoordelijk, dat je dan wel gezellig naar die verjaardag komt! Als je zelf weet dat je ziek bent, maar niet zeker weet wat het is ... dan kom je toch niet! Maar goed zo denk ik Ik hoop gewoon dat we niet ziek worden, maar net wat iemand eerder al zei, als iemand nu ziek is denk je gelijk het ergste Goed ik moet straks naar de VK en dat vind ik nu veel belangrijker Voor de rest alles goed met iedereen????? Ik hoop het wel! xxxx
he manny, ja ik vindt ook dat die mevrouw eerst maar eens naar de dokter had moeten gaan!! Laat jij je straks wel inenten dan? Tja ik weet het nog niet zekr maar ik denk dat we het wel laten doen! Je laat die andere vaccinaties toch ook gewoon zetten en nu zou je je dan zo`n zorgen moeten maken? Hier is vriendlief dus ziek!! Net in de goede week...grrrr... maar gelukkig hebben we voorgister gevreeën en tja nu maar kijken hoe het gaat...
Hey meis, Tja ik weet het echt niet, ik wordt gek van al die enge verhalen. O dat heeft je mannetje dus weer goed uitgekiend?! Toch blijven we hopen op een goed resultaat!!! Zal voor je duimen! xxx
Ja en bij de andere inentingen worden er ook nog steeds kinderen ziek en gaan er per jaar zelfs een aantal helaas dood aan. Leuk naar de vk! ik vond het altijd leuk om te gaan even hartje luisteren!
Alleen een intake! Bij deze praktijk doen ze zelf geen echo's. Ik hoop natuurlijk wel dat ik die afspraak ook snel krijg
Vanaf welke week kun je het hartje horen kloppen? Ik herinner me wel dat ik het bij m'n zoontje al bij de eerste echo kon zien
Ik kon het hartje ook bij de eerste echo zien kloppen 8 weken en bij 11 weken weer echo en toen bij de volgende contole (16w) met de doptone het hartje gehoord, maar eerder kan al. Volgens mij vanaf een week of 12. Ligt eraan hoe je kindje ligt.
Ja ik kreeg me eerste echo toen ook bij ongv 8 wkn en heb het hartje toen ook idd gezien Oke dus voordat je het kunt horen duurt nog wel even... Ach het is allemaal het wachten waard!!
is niet bewezen dat het aan de enting ligt en dat is nu precies wat ik bedoel, je wordt van alles wijsgemaakt wat dus niet klopt! Ach ja er gaan dus ook mensen dood aan de "normale" griep en daar maak je je dan weer geen zorgen over Het is en blijft moelijk!! Volgens mij kun je nu nog niet het hartje horen?
hahah kreeg ondertussen ven bezoek en er zijn alweer 6 berichten bijgekomen.... Mijn vk deed wel zelf echo`s, ik me helemaal aan het verheugen toen kreeg ik pas bij de tweede afspraak, dat duurde lang!!!!
Toen ik voor de eerste keer ging kon ik het hartje al horen ik was toen wel al 8 weken zwanger, heel laat getest toen omdat ik overtuigd was dat ik niet zwanger was!
Ik zal het vast en zeker straks allemaal wel horen hoe en wat Ik vind het in ieder geval net zo spannend als de eerste x Nou ik spreek jullie straks wel weer!! Liefs mandy