joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

ppff heb het ook gelezen, is net een soap!!!!

Hoe is het met de zwangeren hier?!
    Er zijn niet meer zoveel dames die meekletsen he? Jammer!!!

2. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ah eindelijk gedaan met lezen pfff.
    ik zou net hetzelfde doen heel zijn zootje buiten en bleekwater erover en een goeie schop in zijn kloten !!!!

3. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene

ik ga morgenvroeg testen denk ik, khou het niet meer vol, ik krijg er pijne borsten van hahahaha

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    WHAHAHAHA GRACE :D

Deze zwangere is kapot :'(

5. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    lekker in je bedje kruipen dan ben je morgen weer fris om de dag door te komen of ten minste een halve dag !

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Haha dat zeg je goed idd :D !!

7. Alita

Alita Niet meer actief

ah ik zou ook gelijk testen denk ik hoor! heb nu al geen geduld laat staan als ik mischien zwanger zou zijn...succes!!!

Moe? Ja dat had ik bij de eerste ook ja....niet misselijk?! Was ik niet zo moet ik zeggen soms bij het eten maar nooit hoeven overgeven!! Ben eens benieuwd heoo het deze keer zal zijn een zwangerschap, of het nu compleet anders is!!

8. grace20

grace20 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.322
    0
    0
    huisvrouw
    bredene
    ik ga ook slapen. tot morgen iedereen xxx

9. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Voor mij is het iig wel compleet anders nu... Gister goeie dag gehad, vandaag toppunt van hele dag misselijk en dan nog zware middag op het werk :'(...

10. Alita

Alita Niet meer actief

ik ga ook slapen en hopen dat als er een ei vrijkomt er een heel groot leger sperma staat te wachten...en dat mijn mannetje morgen beter is dat we weer effe kunnen vrijen hihi...ergh he!!!

11. muisje14

muisje14 Niet meer actief

:)Nu begint het er toch op te lijken dat mijn ovulatie eraan komt. De streep wordt steeds duidelijker.:D:D

Vandaag dag 22. Ik vermoedt dat vanavond/morgenvroeg mijn LH piek is en maandag mijn eisprong. Dus helaas weer ongeveer 38 dagen, maaaaaar er zit dat een beetje regelmaat in.:) ook al is het een lange cyclus.:(.

Ik heb wel het idee dat hierbinnen vanalles staat te gebeuren. Drukkend gevoel onderbuik. Vorige maand had ik dat ook met de eisprong (toen dacht ik nog dat ik zwanger was, maar dat had dus met mijn ei te maken) Ook de vollere borsten. Heb ik nu ook weer.
    EN misschien wel het allerbelangrijkste. Vruchtbaar slijm waar ik draden van kan trekken :)

Zijn er dames die al bijna mogen testen of zitten we allemaal in de Klusfase?

X Linda

12. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Jahoe, zet hem op Linda en Cindy :D !!!

13. Alita

Alita Niet meer actief

mm helaas hier wilt mijn vriend dus niet.......kan je niet vertellen hoe pissig ik ben!!!
    Man ik wil ook!!!!!!

14. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy.. Hij is dus echt niet fit :( !!

15. Alita

Alita Niet meer actief

nee, ik ben echt teleurgesteld ook omdat het nu precies zo uitkomt in deze dagen!!! Kijk ik weet ben nog maar net bezig maar had me zoooo verheugd...snik..snik...

Ach ja mischien staat er nog een legertje klaar en anders mischien dat we nog geluk hebben dat mijn ei later is....

16. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Dat is wel shit het, snap wel dat je je zo voelt hoor! Anders weer een maand wachten. Hoop dat je ei wat later is deze maand!

@grace heb je al getest? :)

17. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik kan wel janken eigenlijk!!! dalijk eens voorzichtig vragen...

18. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    en al gevraagd?

19. Alita

Alita Niet meer actief

ja en het antwoord is nee!!!! zelfs een beetje ruzie gehad nu dus het zit er deze maand niet meer in helaas....

20. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Balen Cindy, maar goed, als jij je goed beroerd zou voelen zou jij ook niet willen denk ik ;) !!! Dikke knuffel voor jou iig!!

Hoe is het met Grace??

Deel Deze Pagina