ja ik ben ook niet perse kwaad op hem, snappie maar meer op de situatie zelf...ach ja op naar volgende ronde maar er is nog een kleine kans mischien was mijn ei eerderof komt ie nog.... Ja grace zou toch testen? Ze heefteen topic geopend voorgister met "wie mag morgen ook testen?" en heb niks meer gehoord...vreemd....is niet veel goeds volgens mij
Sam: wat zie ik nou!!! je bent zwanger wat goed zeg. Bij ons helaas niet raak de eerste ronde. Op naar de volgende....
Hey meiden Alles goed hier????? Met mij gaat het wel! Cindy... balen meis Komt lekker uit he... maar goed je mannetje kan er ook niks aan doen dat ie ziek is. En misschien was je ei idd eerder... je weet het maar nooit he Ik zal voor je duimen iig xxx
altijd spannend weer die eerste keer vk...Geloof dat als het bij ons zover is ik omval van de zenuwen
Nou dat scheelt nu ook niet veel !! Maak mezelf lekker onzeker .. Ben vandaag minder misselijk dan anders... Komt mn moeder ook nog aan met; het zal mij benieuwen morgen.. Nou jaa zeg, waar slaat dat nou weer op (de toon waarop ze het zei) ...
nou zeg...wat een rare reactie van je moeder...zo word je alleen meer onzeker. Minder misselijk zegt niks...maar begrijp je wel! komt vast goed morgen
Ja zo heeft ze wel vaker eens een opmerking, dus ben het wel gewend.. Ze roept ook al een jaar of Jildou wel genoeg krijgt s avonds bv bij mij !! Nou ze drinkt nog steeds !! Maar ondertussen zit ze wel heel trots op haar verjaardag te vertellen dat ik al een jaar bv geef ondanks alle ellende in het zkh etc.. Dus ik neem aan dat ze het niet zo bedoelt
aahhhh dames ik kom met leuk nieuws...we hebben net sex gehad haha wat een nieuwtje he!!!! Nu maar hopen dat het raak is!! Voel me een stuk beter...
Cindy...wat een nieuws, je laat er geen gras over groeien hé! Hoop voor je dat er raak is geschoten. Sam: ja laten we het maar op oma's houden!
hahaha erg he...moest het even kwijt!!!! Ben nu een stuk zekerder weer dat er een kans is dat het lukt deze maand!! Ppff oma`s kan ik ook over meekletsen....maar ga ik nu niet doen hahaha ik ga lekker relaxen vandaag!!! Waarom ben je eigenlijk onzeker sam voor je eerste bezoek aan de vk?
Nou dat is hier sowieso nogal spannend aangezien m'n eerste echo van de eerste zw-schap te weinig te zien was voor 7 weken en dus een mk werd.. En vandaag ben ik ff wat minder misselijk dan anders.. Nog wel moe etc hoor !!
aah ja als je al eens een mk heb meegemaakt is het anders he lijkt mij!!! Oh je krijgt gelijk een echo? Dat lijkt me ook weer eng ja, kijken of er wel iets is en of het hartje klopt!!! Maar zal vast wel goedzitten hoor!!! En daarbij je bent altijd een beetje bang of alles wel goed gaat , niet?