joehoe!! We gaan voor een tweede

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Alita, 11 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eeva

eeva Niet meer actief

@cindy, ben jij al bij de dokter geweest met je kleine meid?
    Dus je bent pas met borstvoeding gestopt, hoe weet je dan dat je een ei hebt gehad???

Knap, een jaar lang gevoed, wil ik ook minimaal.
    Ik had deze maand ook het gevoel dat er een ei kwam, steekjes alsof er een ei kwam, vruchtbaar slijm gehad 5 dagen, maar omdat ik temperatuur ben ik er achter dat ik geen eisprong heb gehad, jammer! Temperaturen geeft mij meer zekerheid, heb ik bij de eerste ook gedaan.

2. femke32

femke32 Fanatiek lid

23 jan 2008
    1.773
    0
    0
    belgie
    poeh, een paar dagen niet online geweest omdat ik belachelijk veel moest werken maar ik heb precies veel gemist.
    @ grace...en? ik zag dat je overtijd was...ik hoop het zo voor je

@ cindy..hoe is het met jou?

hier is het heel druk geweest...onze dochter is ziek geweest maar is gelukkig weer beter.
    wij zijn flink aan het klussen geweest en hoop zo dat het deze keer raak is.
    en nu moet ik wachten he...het bekende wachten.
    pfffff dat duurt zo lang.

maar eh kunnen we ons lijstje al aanvullen met zwangere meiden?

:)

3. eeva

eeva Niet meer actief

Hoi Femke,

Fijn dat het weer beter gaat met je dochter. Hoe oud is ze?

Ja, wachten duurt lang hé? Ik ben net ongi geworden, ik geef mijn zoontje van 7 maanden nog borstvoeding en hoop snel weer zwanger te zijn. Deze maand heb ik geen eisprong gehad, wat 1 of twee keer voorkomt tijdens het op gang komen van de menstruatie.

4. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Eeva: Ik heb geen idee of ik de eerste keren een eisprong heb gehad. De eerste keer dat ik weer echt ongi was, (daarvoor had ik een aantal keren om de 6 weken 2 dagen wat bloedverlies) 2 weken daarvoor heb ik dus achteraf veel steken gehad en ook onveilig gehuppeld ;) Maar goed, dat was maar 1 keer.. De keren daarna weet ik niet of ik een eisprong had... Niet gevoeld iig ;) Nou ja, de laatste keer wel :p !!
    Verder geef ik nu 13,5 maand bv, maar ik ben bang dat Jildou er mee gaat stoppen s avonds. Gisteravond wilde ze niet bij me drinken en heeft hele avond/ nacht geslapen, zaterdagavond erg weining en vrijdagavond ook niet. Denk dat mn productie zo wel erg terug gaat lopen met 1x bv op een dag.. Maar we zullen het zien..

5. Nataly1972

Nataly1972 Fanatiek lid

8 jun 2009
    4.279
    1.418
    113
    Vrouw
    consulent Wonen
    Hengelo
    Hai,

Hier weer een update van mij. Ik ben net in ziekenhuis geweest en er groeien 3 eitjes, 2 links (12,5mm en 13,5mm) en 1 rechts (13,5mm). Ze zijn dus nog klein en het kan nog alle kanten op. Woensdag mag ik weer om te kijken of rechts nu doorgroeit of dat het toch links is. Als dat zo is dan gaat de IUI niet door want links zit dicht dmv verklevingen.

De gyn vond wel dat het allemaal best wel langzaam groeit, met de hormonen (Clomid 100) die ik slik zouden de eitjes 1 tot 2mm per dag moeten groeien en ten opzichte van afgelopen donderdag is het maar 1mm gegroeit in 4 dagen. Mocht het deze keer niet lukken dan wil ze graag evalueren en kijken of ik dan nog meer hormonen ga krijgen die ik dan voor de eisprong zelf moet gaan spuiten.

Eerst maar even deze ronde afwachten en hopen dat weer de rechterkant door gaat groeien en we dus IUI nummer 3 gaan krijgen?

Veel liefs
    Nataly

6. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Spannend Nataly.. Hopelijk mag je gewoon IUI hebben en raak je gewoon lekker zwanger :) !!!

7. eeva

eeva Niet meer actief

Sam: dat hoor je wel vaker in het begin van de zwangerschap, dat de melk terugloopt. ikzelf zou gewoon vaker aanleggen, ze moet waarschijnlijk aan de veranderde smaak wennen. Die babys proeven toch alles, mijn zoontje wilde gisteren niet drinken omdat ik ongesteld moest worden, ook beet hij me. Ik heb hem gewoon vaker kleine beetjes laten drinken. En nu mijn ongi doorgezet heeft gaat het weer prima (hij is 7 maanden en drinkt nog 6 of 7 x) maar slaapt wel door.

8. eeva

eeva Niet meer actief

Ja, spannend Nataly, hopelijk raak je snel zwanger!

En ook alle andere meiden op dit forum, hopelijk zijn jullie ook snel zwanger!

9. Alita

Alita Niet meer actief

spannend nataly....succes!!

@Eeva nou ik denk dat ik nu een eisprong heb! Ik temp niet en gebruik geen ovu testen maar denk wel dat ik gewoon een ei heb ga er wel vanuit zeg maar!!
    Temp vindt ik nog niet nodig wil het op de normale manier eerst proberen zeg maar...
    We zien wel wanneer het is gelukt!!!

We komen net van de dokter vandaan en luchtwegen waren in orde een beetje rode oortjes van binnen maar opzich was alles in orde!!! Gelukkig maar!!

@Femke.... he met mij is het nu wel goed, weet niet of je had teruggelezen? Vriend erg ziek geweest, weiniger kunnen vrijen, nu was dochterlief ziek kortom een drukke week!!!
    Jij ook las ik? We lopen bijna hetzelfde spannend he?!

10. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Cindy fijn.

Eeval.. Jildou drinkt nog maar 2x daags bij mij. s ochtends en s avonds. En ga haar dus niet vaker aanleggen, omdat ik dan straks weer met werken etc zit. Maar als ik dat zou willen, werd het ook niets, want dat wil ze niet meer.. Ben allang blij dat ik nog 2x kan geven..

11. eeva

eeva Niet meer actief

cindy: ik dacht ook dat ik een ei had, 14 dagen geleden (steken rechts in mijn onderbuik, vruchtbaar slijm ed.) maar helaas toen ik tempte kwam ik er achter dat dit niet zo was. Ik temp omdat ik nieuwsgierig ben naar mijn lichaam en om de eisprong te bepalen. Bij mijn eerste had ik een ei op dag 13 bij een cyclus van 28 dagen, kan ook dus.
    Maar hopelijk heb jij je ei gehad en heb je optijd gevreën. Mannelijk zaad kan 5 dagen overleven, dus misschien is het bij je raak!

12. eeva

eeva Niet meer actief

cindy: gelukkig is alles goed met je dochtertje!

13. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Hallo allemaal, even weg geweest maar hier ben ik weer! Inmiddels ei gehad maar m'n cyclus is erg onduidelijk deze maand. Heb al drie keer gedacht een ei te hebben ;)
    Nu is ie in ieder geval wel voorbij dus afwachten maar. Voel natuurlijk weer vanalles...;)
    Ben een weekendje weg geweest dus heb niet alles terug gelezen, maar zijn er nog spannende ontwikkelingen?

Groetjes Linda

14. eeva

eeva Niet meer actief

ja Sam, is zeker fijn dat je nog 2 x kunt voeden!
    ik snapte het niet helemaal, ik dacht dat ze nu niet meer wilde... dus niets meer dronk.

15. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Ja alleen s avonds voor het slapen gaan wil ze dus niet meer.. s Ochtends nog wel ;) !!

16. eeva

eeva Niet meer actief

Linda: als je meer zekerheid wilt of je een ei hebt gehad kun je ook temperaturen. Je temp gaat omhoog minimaal 0,2 als je eisprong voorbij is, tot aan je ongi. Als je temp weer zakt, meestal 14 dagen later komt je ongi. Als temp langer dan 14 dagen hoog blijft ben je zwanger! Scheelt ook veel zwangerschapstesten en geeft meer duidelijkheid!
    Ik heb zo ontdekt dat deze maand geen ei gesprongen is, wel vruchtbaar slijm 5 dagen en flinke steken rechts in mijn onderbuik. Maar toch is er geen ei gesprongen.

17. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    Hmm ik ben heel blij :( ... Ik buk om wat van de grond te pakken met eten, Jildou veegt even met haar rodebietenhanden door mijn haar... Dus ik kan zo voor de 2e keer mn haar wassen ;) !!

18. eeva

eeva Niet meer actief

leuk Sam: je hebt je eerste echo al gehad, zie ik

19. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Eeva: Even ter info Sam heeft vanavond om 20.00 uur haar eerste echo.

Hier heb ik wel het gevoel een eisprong gehad te hebben. Gisteren een dikkere lijn bij ovulatietest en vandaag was tie weer licht.

20. wendii88

wendii88 Niet meer actief

ik heb vanochtend een test gedaan :) kon me niet meer inhouden!
    en er kwam een heeeeel licht streepje tevoorschijn :D
    spannend!"

Deel Deze Pagina