nee ik heb geen idee hoe lang mijn cyclus zal zijn, vorige ronde was het maar 26 dagen en dat is echt kort voor mijn doen. dus ik wacht even af hoe het gaat deze ronde, en pin me niet vast aan een nod.
he dat is bijzonder!!!!!!maar ik ben ook wel bijzonderpffff hahahaha..... hoe gaat het nu met je? *** natuurlijk!!!! Leuke foto`s heb je trouwens... Vind jij ook dat je lichaam anders doet nu de tweede keer!!! Ik voel echt wel andere dingen nu!!
hmm ja voel me niet helemaal happy maar goed! misschien test ik laat positief ofzo.. heb de hoop nog niet helemaal opgegeven maar heb wel zoiets van 'we zien het allemaal wel' .. en ik voel van alles wat ik bij brandon nooit gevoeld heb.. maar ben er nu ook wel meer mee bezig moet ik zeggen
ja het er teveel mee bezig zijn gaat vanzelf...hier ook hoor!!! Ik zou nu inderdaad pas over 2 dagen testen en dan met die van kruidvat 2 voor 5 euro!!!
ja morgen in mijn pauze ga ik ze halen en dan test ik donderdag en zaterdag denk ik (als ik ondertussen nog niet ongesteld ben geworden).. en anders op naar de 2e ronde! Jammer dat jij geen fotoalbums hebt!
Het is je eerste ronde nu? Dan kan er zoveel aan de hand zijn helaas, je ongi kan op zich laten wachten en die test wat jij hebt gebruikt is volgens mij hier meerdere keren voorbij gekomen als vals positief volgens mij....wil je niet nog slechter laten voelen natuurlijk.....sorry als dat zo is Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt!!! Nee ik heb geen foto`s inderdaad doe ik niet zo graag eigenlijk...
Wij gaan voor een tweede Grace20- 22 jaar-dochter 22-7-2008- ronde 3 (nog altijd niet ongi) Brenda1978- zoon 25-12-2004 -ronde 2 - Nod 15 november Wendii88- 21 jaar - zoon 15-10-2008- ronde 1- 19 nov Loutje83-26 jaar- zoon 20-08-2008- ronde 1-Nod-24 november Linda26-28 jaar- zoon 10-11-2008-ronde 1-Nod-24 november Ingie- 31 jaar - Zoon 18-05-2007 - Ronde 1--25 November vosje2000 - 25 jaar - Zoon 20-03-2008 - Ronde 1 - Nod 26 november Cindy24- 26 jaar- dochter 30-09-08- ronde 1 - Nod 28 november Linda2- 25 jaar- zoon 26-12-2008 ronde 2 - Nod 30 november Femke32-34 jaar- dochter 6-8-2008- ronde-3-Nod-30 november Eeva- leeftijd 35+ - zoon april 09 ronde 1 Nod 14 december geef nog borstvoeding Patriciaa- dochter 16-11-2008- ronde 1-Nod? Nataly- zoon 26-12-2008- ronde 2 (iui)-Nod? music4life- dochter 2-12-08-ronde 2-Nod? Ladyrast- dochter 15-10-2007- Ronde 1-Nod? Jelisa - dochter 9-10-2008 - Ronde 4-Nod? Mutsie79 -30 jaar- dochter 29-4-2008 - ronde 1-Nod? Emily- 28 jaar- zoon 12-04-2008- ronde 1- Nod? Jootje24-27 jaar -dochter 06-11-2008- ronde 2- nod? Zwanger! Manny211- 25jaar zoon 6-11-2007- ronde 1 ZWANGERRR!! Sam8- 24 jaar- dochter 4-10-2008 ronde 2 ZWANGERRRR!! Zow ik sta er weer op
hey dames! sam wat fijn dat je het hartje zag kloppen. zo lief he en klein . welkom aan de nieuwe dames. wendii ik zou de hoop nog niet opgeven hoor :d. hier nog altijd niet ongi geworden. normaal als ik ongi moet worden en we hebben 'savonds laat sex dan is hij er de volgende morgen maar deze keer niet. dus er is ook voor mij nog hoop. als ik op een cyclus van 33 dagen reken zoals vorige maand dan zou ik morgen of donderdag ongi moeten worden. dus nog een keer afwachten.
ja eerste ronde.. en nee hoor je laat me niet nog slechter voelen we gaan nu gewoon voor de volgende ronde en als ik niet ongi word en toch zwanger blijk te zijn is dat een mooie verrassing
heb maar gwoon even een nieuw account aangemaakt.. mijn oude is wendii88.. dus cindy we zijn voor niks vriendjes geworden op mijn oude! hihi.
hey meiden . ik heb geweldig nieuws. gisteren is men vriendin op spoed binnen gegaan met buikkrampen ze dachten dat ze ontstoken eistokken had. bloed laten nemen en urinestaal. vandaag op consultatie geweest blijkt dat ze zwanger is ! ik wordt meter !!!!!!!!
Hallo allemaal, Ik hoop dat ik me nog bij jullie aan mag sluiten, want wij gaan ook voor een tweede! Mijn zoontje wordt begin volgende maand 1 en we zijn deze maand begonnen. Dat heeft ook te maken met mijn werk (lang verhaal), maar ook omdat ik wel erg graag een tweede wil. Ik ben sinds de geboorte van mijn zoon al niet meer aan de pil geweest en sinds twee maanden heel regelmatig ongesteld, dus ik weet dat ik afgelopen donderdag/vrijdag/zaterdag eisprong had en we hebben zaterdag geklust, dus wie weet... Ik vind het nu alweer zo spannend allemaal!
@lindangel, tuurlijk mag je meekletsen, graag zelfs!!! Spannend nog even en je mag testen!!!! Zet jezelf op de lijst erbij!! @Grace..oh wat leuk!!! Dat zal wel een verassing zijn geweest!! Door de pil heen zwanger?