Clubje voor meiden die vanaf september 2009 stoppen met de pil

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door DeLi, 5 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hoi,

Mijn vriend en ik hebben een paar weken geleden besloten zwanger te willen worden.
    16 September laatste pil genomen, foliumzuur in huis gehaald en nu aan de slag.

Ik vind het leuk om verhalen uit te wisselen met meiden die ook in september gestopt zijn.

Groetjes,
    DeLi

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    #2 Tutsje, 6 okt 2009
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
    Hallo DeLi,

Wij zijn ook gestopt met de pil in september, 11 september om precies te zijn, alleen had ik mijn periode afgelopen zondag dus ik denk dat mijn lichaam nog een beetje moet wennen ;)

Groetjes!!!

3. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Hoi,
    Wij zijn 25 sept. gestopt met de pil, begonnen met foliumzuur en klussen maar :)

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Hallo!

Ik heb mijn laatste pil geslikt op 27-09.

Wij vinden het echt allemaal super spannend, kan nu al niet stoppen met spulletjes spotten op het internet :p

Leuk dat we nu een september clubje hebben :)

Groetjes Marcha

5. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Hallo meiden,

Hoewel ik niet gestop ben met de pil wil ik wel graag met jullie meedoen!
    Eind September ben ik eindelijk geslaagd en zijn we meteen begonnen met 'klussen' en dus eindelijk af zijn van die lastige condooms ;)

Heel veel succes meiden!

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Hi meiden, mag ik meekletsen?
    Had zelf een topic hierover geopend, maar Marcha wees me op deze en dus is de mijne weer gesloten ;)

Heb 18 September mijn laatste pil ingenomen en had gister een positieve ovulatie test. We hebben flink geklust vooraf en gisteravond natuurlijk, dus nu duimen!!! Ik heb rond 21 of 22 oktober mijn NOD... Ben trouwens 6 September begonnen met mama en baby van Dagravit (o.a. foliumzuur).

Mag ik vragen hoe oud jullie zijn en hoeveelste kindje?

Ik ben 26 jaar en we gaan voor een 1ste!

Gezellig om een topic te hebben met meiden die allemaal in hetzelfde schuitje zitten. Is toch anders als je met meiden praat die al jaren bezig zijn...

Hoop hier veel roze te gaan zien de komende tijd!

Liefs,
    Caitlin

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja gezellig ik meld me ook!

Ik ben 24 jaar (vriendlief is net 28) en ben op 22 september gestopt met de pil (na zo'n 11 jaar gebruik).
    Als mijn cyclus een beetje normaal is dan komt mijn eisprong de zaterdag dus vanaf vandaag gaan we netjes om de dag klussen ;).

Ik heb ook ovulatietesten (en zwangerschapstesten) van Sensitest in huis. Gister de eerste gedaan (knal negatief natuurlijk) dus dat ga ik de komende dagen eens mooi bijhouden, kijken of mijn cyclus/ei al te vinden is.

Ik slik nu 3 weken foliumzuur tabletjes en ben sinds maandag overgestapt op de "Zwanger worden pillen" van Etos. Zit toch allemaal net iets meer in (ben toch al niet echt een groente/fruit eter...) en het schijnt te helpen voor een goede cyclus. Ik ben benieuwd!

8. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Ook ik meld me hierbij aan! :)

Ik ben ook in september gestopt! Dus ook voor ons is het nu afwachten...
    Spannend dus! Ik kijk er echt naar uit!

Heb verder niets in huis gehaald..
    Maar als er tips/aanradertjes zijn, hoor ik het graag!

Ik wens iedereen succes! :)

9. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Mag ik ook meedoen?
    ik ben in juli gestopt..:(

10. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Van mij mag het hoor ;) Zie dat je nog steeds wacht op je eerste ongi? Wat vervelend zeg!

11. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Hey Fynn! Een tip; beginnen met foliumzuur! Er wordt aangeraden hier 4 weken voor de conceptie mee te beginnen, dus zo'n 4 weken voor je 1ste ei sprong. Veel meiden hebben Etos zwanger worden pillen, omdat dit een goede werking zou hebben op je cyclus. Zelf slik ik wat anders, waar ook vanalles in zit ;)
    Hoe oud ben jij?

Liefs,
    Caitlin

12. Fynn

Fynn Actief lid

7 okt 2009
    101
    0
    0
    NB
    Hallo Caitlin!

Hoor het van zo weinig mensen, dat ik zelf dacht dat het niet nodig zou zijn!
    Ben 21 jaar..

Wat houden die zwanger worden pillen in dan?! Nog nooit van gehoord namelijk..

13. Moontjee

Moontjee Fanatiek lid

24 sep 2009
    1.617
    0
    0
    Berlicum (NB)
    Ja, ik wacht nogsteeds Helaas..
    Kan aan niks anders meer denken..:(

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Gezelli hoor, en zo te horen veel meiden die voor hun eerste gaan!
    Ik zelf ben 24 en mn manlief is 28. Ik slik gewoon foliumzuur tabletten. Wel bij etos gehaald maar niet van hun zelf.
    Ik zou niet weten hoelang mijn cyclus is, dus ik ga maar gewoon wachten, ovu testen ga ik nog niet gebruiken, mocht het echt niks worden zonder, dan doe ik het wel. Op dit moment ga ik uit van een cyslus van 36 dagen. Aangezien ik vorig jaar ook al een keer gestopt ben (2 maandjes maar) en toen was het 36 dagen. Heb ik in ieder geval een beetje een tijdstip waar ik aan kan denken.

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Lekker jong nog, leuk hoor!
    Op deze site staan meerdere dingen over die Etos pillen en anders kun je t even googelen. Ik weet er zelf nl ook niet precies hoe ze werken/ Slik zelf Mama & Baby van Dagravit. Je moet gewoon eens naar de Etos of Kruidvat en dan kijken wat voor tabletten ze hebben voor mensen die zwanger willen worden ;) Succes!

Liefs,
    Caitlin

16. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Spannend! Ga je een banner aanmaken voor onder je naam? En wanneer ben je gestopt met de pil?

Liefs,
    Caitlin

17. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Als het goed is moet er nu een banner onder mn naam staan. Ik ben 25 sept. gestopt met de pil.

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Ik begrijp je hoor! Hoop voor je dat het snel komt...

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Wat vreemd, want je banner staat wel onder dit berichtje, maar niet onder je vorige... Heb je de code ingevoerd bij het wijzigen van je handtekening?
    Spannend he, zo in het begin?! Mijn vriend is trouwens 24 jaar :p

20. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hoi,

Gezellig dat al zoveel meiden mee kletsen!
    Ik zelf ben 27 jaar en we gaan voor het eerste kindje.
    Ik gebruik Foliumzuurtabletten van ETOS. Mee begonnen toen ik aan de laatste pilstrip begon.
    Gebruik nog geen ovulatietesten, omdat ik geen idee heb wanneer ik weer ongesteld wordt. Ik lees hier op de forums dat sommige meiden maanden wachten op de eerste "natuurlijke" ongi. Dan vraag ik me af of je ondertussen wel eisprongen hebt.
    Weet iemand hier meer over?

Deel Deze Pagina