Hoi lola82: goed ik zal tot morgenochtend wachten..of nee haha ik koop gewoon lekker 2 testjes en eentje doe ik straks en 1 doe ik morgenochtend. dank je mn vriend heeft de eerste naam verzonnen en ik de tweede. als we een meisje krijgen doen we het andersom.
hai cindy.. ik heb 3 dagen geleden getest in de avond. zou dat dan mischien te vroeg zijn geweest? ik ga zo maar testjes halen. en als het weer negatief is kun je me opvegen ahahha. dan wacht ik maar af
das mooi want de kruidvat is hier 5 min vandaan. ik ga ff halen. ben zo terug. hihihi ben ik nog erg nieuwsgierig hahhahaaa
is een wit doosje met 2 tetjes voor 5 euro....die zijn goed!!! ja het beste is s`morgens maar als je overtijd bent is het anders maar ja wanneer was je ei, dat weet je dan weer niet....
kruidvat zijn idd erg goed! en goedkoop (hollanders!) noemen jullie hem dan maddox of nathan of altijd de 2 namen?
haaii bennik weer.. heb de testjes van kruidvat gekocht idd goedkoop zeg 2 voor 5 euro!1 maar was negatief. nu heb ik er nog 1 voor morgenochtend kijken wat die dan aangeeft en anders weet ik het niet meer. we noemen hem trouwens maddox. heel af en toe gebruik ik nathan.
@cindy.. geen idee eingelijk wanneer mn ei was... ik ben er zo eentje die daar geen aandacht aan besteed
aaah maar kan te vroeg zijn ik zou een dagej niet testen meid....ik zou echt tot overmorgen wachten anders ga je zoals mij heel veel testjes verslijten!!! Onze dochter heeft ook 2 namen en die 2 namen gebruik ik als ik kwaad ben hahaha...dan weet ze ook gelijk hoe laat het is hihi
http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden-clubs/186786-joehoe-gaan-voor-tweede-deel2-23.html dit is het topic voor zwanger worden die ik heb opgestart destijds mischien leuk om daar mee te gaan kletsen en als het gelukt is kom je lekker hier kletsen natuurlijk.....is maar een ideetje he meid!!
ik gaat f daar een kijkje nemen. ik laat het iig weten als ikw eer gestest heb. ik wacht tot maandag voor nog een testje. dan heb ik wel lang genoeg gewacht vinnik. bedankt meiden!! en hopelijk kom ik hier ook gauw weer kletsen maar dan over de komende echos ofzo..
cindy welke namen heeft jouw dochertje? of hou je dat liever privee? wij hebben al een mooie (2-delige) meisjesnaam in gedachten, nl. Marie-Lou .. vinden we heel mooi klinken en komt (hier in belgie) zelden voor! als het een meisje is, wordt het 99% zeker deze
hoi meiden, ik kreeg in een pbtje van cindy de tip om mee mee te kletsen, ik ben Mejojo ben 20 jaar en heb een zoontje van 8 febr.2009 ik ga geen 20 pagina's lezen dus ik lees vanaf hier mee oké Liefss