Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Oooooh Spannend Manny! Veel succes en plezier morgen!! Ga je het tegen ons vertellen, wat het is :p, haha vast niet he ;)

20 weken echo, pfoe, dat duurd nog lang voor mij! Eerst maar eens naar de eerste echo toeleven, ook weer superspannend natuurlijk! Het moet ook allemaal niet te snel gaan natuurlijk, tis mischien wel de laatste keer dat ik zwanger ben, van genieten dus.

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank je wel!!!
    En ja ik denk wel dat ik het aan jullie ga vertellen hoor :)
    Als wij morgen besluiten dat iedereen het mag weten, zie ik geen reden waarom jullie het niet mogen weten...
    Spannend he.. ben blij als het morgen is.
    Ook voor onze kleine man is morgen een spannende dag, (en voor mij voor het eerst zonder hem ) hij gaat voor het eerst naar de PSZ :D we halen hem wel wat eerder op want hij mag natuurlijk mee naar zijn broertje of zusje spieken :)

3. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Ik heb morgen mijn eerste echo.

Ik weet niet of jullie mijn topic hebben gelezen gisteren, maar ik had gisteren ineens wat bloedverlies. Het was rood en een heel klein stolseltje ( 0.5 bij 0.5 cm). Een uur ervoor moest ik mijn neus heel hard snuiven en toen voelde ik een steek in mij zij dus het kan daar een bloeding van zijn, maar omdat we toch ongerust zijn krijgen we morgen een echo.

Het bloeden is vrijwel direct gestopt en ik heb geen krampen gehad. het bloed zat ook niet in mijn onderbroek of zo alleen bij het afvegen had ik het (omdat ik een grote boodschap moest doen) Misschien ook teveel kracht gezet ik weet het niet.

Maar morgen dus een echo in het zkh. Ik ben wel benieuwd. Gelukkig mogen we al om 8.30 uur. Ik weet niet of dat ik overdag kan reageren omdat ik daarna eigenlijk moet werken. Als het niet goed is weet ik ook niet of dat mij dat nog gaat lukken maar dat zien we dan wel weer. Laten we het beste er maar van hopen.

X Linda

4. emily

emily Actief lid

18 apr 2007
    215
    0
    0
    ha dames,

ik zag al een tijdje dat ons andere forum wji gaan voor een tweede gesloten is, zo jammer, nu zag ik eindelijk een link hierheen! Ik zie dat er veel van onze meiden zijn, maar zo jammer dat ons eigen pagina er niet meer is, weeti emand of er nog iets anders voor is gekomen???? Voor de nog niet zwangere dames, zoals me????

Veel geluk allemaal!!

5. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ja, emily er is een deel 2 geopend in zwanger worden clubs!

Linda, wat vervelend!! Maar als je geen krampen hebt en het bloed ook niet meer, zie ik het hoopvol voor je in hoor. Ik had dit tijdens mijn vorige zwangerschap regelmatig, vooral als ik ongesteld had moeten worden of bij obstipatie idd. Succes!!

6. muisje14

muisje14 Niet meer actief

We hebben een goede echo gehad!!!!

Een mooi kloppend hartje gezien. Ik ben ook precies 7 weken zwanger!!

Ik ben zo blij!!!

7. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    fijn om te horen linda2!!!

ga er nou maar lekker van genieten!! :p

enneuh vergeet die echofoto niet te posten hoor! ;)

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Mooi zo Linda!! Enne we willen idd de foto zien he :D

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Bevallijst "joehoe we zijn weer zwanger"

Manny211-26jaar - 2e kindje - 28-06-2010
    Wendy1983 - 26 jaar - 2e kindje - 16-09-2010
    Cindy24 - 26jaar - 2e kindje - 17-09-2010
    Amle - 26 jaar - 2e kindje - 24-09-2010
    Linda26 - 28 jaar - 2e kindje - 18-10-2010

JAAAA Ik ben er wel hoor maar ik heb het ook zo druk gehad en heb de laatste dagen ff geen puf ben zo moe en ook is hier het overgeven in de ochtend weer begonnen pfff

10. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Linda gefeliciteerd met je goede echo! :D

11. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    He Wendy, balen dat je je niet lekker voelt. Is best zwaar dan denk ik met een peuter de hele dag om je heen, of is het vooral 's morgens?

Ben benieuwd naar Manny's echo!

12. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeh linda een mooie echo fijn meid!!!

Ik mag morgen weer ben benieuwd!!!

@Emily is idd gewoon een tweede deel geopend!!
    @Wendy ja dat is minder nu je een kleintje erbij hebt he meid!!

Ben vanmorgen ook misselijk geweest maar nog niet heoven overgeven gelukkig!!
    Wel voel ik mijn bm goed werken ben ik wel blij om en als ik honger krijg moet ik ook gelijk eten wan anders wordt het me slecht....heerlijk he die kwaaltjes!!

@MANNY joehoe waar blijf je?!

13. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hoi meiden even snel, want onze eigen pc doet niks meer, maar ik moet morgen terug komen.. pff ben er helemaal weer onzeker door!!
    Morgen wordt het hartje en het maagje uitgebreid bekeken, want die konden ze nu niet beoordelen, omdat het niet goed lag.
    Ik weet ook nog geen geslacht, maar zoals jullie begrijpen is dat nu wel het laatste wat me boeit!
    Ik hoop dat alles morgen goed is.. sorry ik kan niet zo vaak op de pc dus..

14. Alita

Alita Niet meer actief

maar alleen omdat het kindje dan niet goed lag?
    Dan is er toch nog niks aan de hand meid.....
    Maak je niet te druk...en succes voor morgen dan...

15. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ja idd, komt vast helemaal goed dan! Je weet iig een ding van je kindje en dat is dat het een deugeniet is! succes vandaag!

16. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik hoop dat ze vandaag wel het hartje enz. kunnen meten.
    Ik ga er niet vanuit dat er iets mis is hoor.. dan zou ik alleen mezelf maar gek maken, maar alles was gewoon heel onduidelijk.
    Goed we gaan er vandaag gewoon weer met frisse moed heen en ik hoop dat ik jullie dan straks meer kan vertellen :) Ik moet 10 over 2 ;)

17. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    succes manny!

18. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Bedankt!!

19. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Nou, ik heb vanochtend nog 1x getest om het af te leren en gelukkig was het streepje nu donkerder! Ben dus helemaal zeker,blij en gerust!

Nu maar wachten op de eerste kwaaltjes. Het is dat ik inmiddels 4 positieve testen heb liggen anders zou ik echt niet denken dat ik zwanger zou zijn:D De eerste afspraak bij de vk is ook gemaakt, 1 maart! Balen dat zo'n eerste echo altijd zo lang duurt... Tussen de 10 en 12 weken pas :(

Cindy succes vandaag!!!!! Laat het ons gauw weten he! Hopelijk allemaal mooie echo's vandaag :)

20. Alita

Alita Niet meer actief

jeeeeehhhhhhh alles was goed!!!! De kleine bewoog zelfs al!!!
    Ah wat ben ik blij, ik was toch een beetje bang natuurlijk.....het zag er allemaal heel goed uit en je zag zelfs de wervelkolom van de rug!!

JJJEEEEHHHh wat ben ik blij!!! Ben nu weer een dagje verder!!!

En hier is onze echo!!!

Deel Deze Pagina