Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zeker, want mijn zusje had vorige week haar pret-echo en mevrouwtje ( de baby ) wilde niet meewerken dus mocht ze vanmorgen terug komen.. Maar goed dat mag ook wel voor dat geld he :)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ja is belachelijk duur eignlijk maar ja je wit het toch!!!

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zeker weten :D
    Tis ook wel heel mooi, want als ik die van Silvio nu terug kijk, kun je echt duidelijk zien dat hij het is. Toch wel weer heel bijzonder.

4. Alita

Alita Niet meer actief

ja je ziet het nu opeens veel beter he....de trekjes en gaapjes enzo...grappig zelfs de 20-weken echo herken ik haar op!!

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja precies ja :) Gelukkig is het allemaal zo goed te zien nu! En wordt het allemaal alleen maar beter.
    O trouwens de eerste x dat we voor de 20 wkn echo gingen, toen zei ik tegen de echoscopiste.. ik hoop dat alles goed is en toen deed de baby zijn/haar duimpje omhoog :)

6. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Zie je nu mama alles is goed hoor!!!!!!

7. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    :D Thanks!!

8. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Zo vanmorgen weer lekker overgegeven. Bah. Maar het is natuurlijk wel een goed teken.
    Ik merk echt dat ik van die wisselende kwaaltjes heb. De ene dag misselijk, de andere dag moe en weer een andere dag pijn aan mijn borsten.

Ik hoef eigenlijk nog niet zoveel te plassen. Tenminste niet meer dan anders. Dat had ik bij Bas wel heel erg.

Hoe zit het met jullie, begint jullie buik al te groeien?
    Ik zit niet ver van positiebroeken af hoor. bij Bas moest ik ze met week 9 aan. Dat zat toch net wat fijner. Nu heb ik één broek in een maat groter en die kan ik nu wel aan, maar voor de rest zit het best strak. Ik heb vanmorgen dan ook vast wat positiebroeken gewassen.

Weet je wat ik vind schelen bij een tweede: je hebt al een heleboel spullen. Je babykamer heb je, de wandelwagen, kleertjes (tenminste als het hetzelfde geslacht wordt) maar neutrale kleertjes hebben we ook.
    Alleen Bas moet een nieuwe kamer. Eigenlijk best oneerlijk. De eerste krijgt alles nieuw en de tweede moet het met gebruikte spullen doen. Niet dat zo'n baby er iets van merkt, maar ff voor het idee.

9. Alita

Alita Niet meer actief

Hey,

Ja minder he overgeven...heb ik nog niet gedaan!!!
    Ik was gister ook flink misselijk kreeg niet eens mijn boterham op en vandaag heb ik heel veel honger dus hier wisselt het ook veel...
    Moe ben ik we altijd en plassen moet ik s`nachts echt soms wel 3x voor uit bed komen grrrrr...

Ja fijn he dat je eigenlijk al alles hebt! Ja ach ja wij hebben toen alles gekocht met het idee voor meerdere kindjes moet ik zeggen...

Nee heb nog mijn gewone broeken aan maar die waren al te groot, tenminste nu zitten ze dus wel strak hahaha...doet ook meer fijn nu dus zal wel binnenkort de positiekleren aan doen!!
    Weet nog dat ik bij mijn dochter toen echt zoiets had ou ik wel al die kleren aan kunnen of is dat stom al zo vroeg hahaha...nu draag ik al soms een buikband omdat mijn topjes omhoog kruipen....

Heerlijk straks weer die buik!!!!!!

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hey meiden,
    Me stoere bink komt net weer van de PSZ, maar heeft toch wel weer een tijdje gehuild. Dus ik praatte nog even na met de juf, zegt ze: ja op een gegeven moment ben ik een beetje boos op hem geworden dat het maar even over moest zijn dat huilen :( Arm kind!! Ik zeg tegen haar hij is pas 2 hoor en dit is pas de 2e x dat hij hier is... Zegt ze ja maar ik heb dan al zo een herrie aan m'n hoofd en dan dat gehuil ertussendoor. Nou me broek zakte af! Hoe kan zij nou op een PSZ werken??? Zo gaat ie het natuurlijk nooit leuk vinden op school! Is toch belachelijk? Of ligt het nou aan mij?

11. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    @manny: Dat vind ik echt belachelijk! Zo ga je niet met een kind om en zeker niet met een kind van een ander! Achh... het arme mannetje :( Die van mij huilt ook altijd even als ik weg ga bij het KDV maar dan gaan ze hem juist even afleiden en dan is het steeds sneller over... :) Ik zou het er toch nog even met haar over hebben wat dit kan niet!! (en nog zeiken over gezeur en gehuil aan haar hoofd... DAN MOET JE NIET OP EEN PSZ GAAN WERKEN!!!!)

Liefs

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Precies!! zo denk ik dus ook.. Ik ga het er dinsdag zeker nog even over hebben met haar. :D

13. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Nou jaaa, das idd echt belachelijk Manny... Goed dat je er nog op terug gaat komen.

Ik ben echt helemaal kapot vandaag. Gisteren hadden we nog tot laat hondencursus en vervolgens een slapeloze nacht over de niet super-enthausiaste reactie van m'n schoonmoeder op ons leuke nieuws. En ik moest vandaag weer werken en het was echt mega-druk. (bakkerij)
    Nu ben ik echt gesloopt. De leuke kant van dit alles: nu voel ik me toch wel een beetje zwangerder ;)

M'n schoonmoeder vond het op zich wel leuk hoor, alleen dat is echt zo'n zwartkijker die gelijk begint over hoe druk ik het wel niet ga krijgen en dat ik m'n baan maar niet moet verliezen enz... grrrrr
    Zelf had ze evenveel tijd tussen haar kids en werkte ze helemaal niet.

14. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny nou dan breng je m ook niet meer graag daarheen dan?

@Linda kan ik me voorstellen dat het je dwarszit meid van je schoonmoeder..wel leuk dat je je meer zwanger gaat voelen hihi

@Joyce hoe is het dan met jou?

Ik ben weer eens misselijk. Was al blij dat ik gewoon lekker kon eten vandaag maar kon al slecht middageten en nu nog misselijk bah....
    Vanavond lekker x-factor kijken!!!

15. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Ach, arme Cindy... Ja das volgens mij ook niet alles he, dat misselijk zijn. Als ik het zo eens lees bij sommige van jullie, die zo misselijk zijn, dan kan ik maar beter blij zijn dat ik gewoon niks voel. Sterkte aan alle misselijken. (dat klinkt wel als een misselijke opmerking :D)

16. Alita

Alita Niet meer actief

haha jij misselijke!!!!

Ja ach ja nu heb ik weer nergens lat van maar de dag begint net he!!! Begin s`morgens eerst met ontzettende honger, en dat al om 05`00 als ik ga plassen!!!

Maar wat niet is kan nog komen he bij jou want rond die tijd had ik ook nog nergens last van dus roep maar niets te hard!!!

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nee nou ja daarom ga ik het er nog even over hebben ;)

En over je misselijkheid zo ging het bij mij ook, s'ochtends honger en wat later op de dag misselijk, maarrrrr dat was volgens mij ook weer na 3 weken weg ;) Van Silvio ben ik 13 weken misselijk geweest, dus had bij deze al geen klagen :D

18. Alita

Alita Niet meer actief

nee ik vindt het geen logische reactie van een leidster ik liet mijn mijn niet met een gerust hart achter dan?

Ja s`morgens echt honger en s`avonds steeds misselijker....maar had ik bij dochter ook maar minder erg!!
    Alleen heb ik veel minder last van borsten? Maar ben ook sinds vorig jaar pas met de bv gestopt mischien zijn ze nog gebruiksklaar hahaha....

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja precies :D Mijn borsten deden in het begin wel erg zeer.. heel gevoelig. Misselijkheid bah.. ma ja wat doe je eraan he? Ik hoop dat het snel over is voor je :)

20. Alita

Alita Niet meer actief

ja ach ja hoort erbij!!! heb het graag hoor!! hahaha

Deel Deze Pagina