Goeiemorgen allemaal! Heb eigenlijk niet zoveel te vertellen, behalve dat ik gisteren zo moe was dat ik van 21:00 tot 7:30 heb geslapen!! Lekker hoor, ben weer goed uitgerust! M'n kleine manneke was gisteren ook erg moe, hij viel bijna tijdens het eten in slaap Ik was trouwens gisterenavond wel een beetje misselijk, maar dat was echt m'n eigen schuld. Ik had al een paar weken zo'n zin in oliebollen en nou is het hier carnaval en staat er een oliebollenkraam. En toen heb ik mezelf er dus net iets te goed aan gedaan Ze waren wel lekker! Vandaag weer even gezond eten
Bevallijst "joehoe we zijn weer zwanger" Manny211-26jaar - 2e kindje - 28-06-2010 Wendy1983 - 26 jaar - 2e kindje - 16-09-2010 Cindy24 - 26jaar - 2e kindje - 17-09-2010 Amle - 26 jaar - 2e kindje - 24-09-2010 Linda26 - 28 jaar - 2e kindje - 18-10-2010 Zo, ik heb het lijstje er weer even bij gehaald, hoeven we niet zo ver terug te zoeken!
Meiden zijn jullie ook zo moe? Ik heb echt moeite om de dag door te komen. Ik ben zo verschrikkelijk moe.... Ik zou het liefste in winterslaap gaan
Wendy: ja, ik ben ook erg moe ja... Ik lig 's avonds echt vroeg op bed hoor, probeer zoveel mogelijk rust mee te pakken.
Hai hier ook nog steeds erg moe. Dat kwaaltje heb ik al van begin tot nu Maar tis voor een super goed doel he!
Sorry, ben weer niet helemaal bij. Ben nog steeds hondsberoerd. Ben vandaag wel weer aan het werk, maar vraag me niet hoe. Ben steeds de misselijkheid aan het wegzuchten, mijn collega's zullen wel denken.... haha. Heb wisselende dagen. Wel steeds misselijk, maar de ene dag 3x overgeven, de andere dag niets... het is niet fijn, maar ja! Heb emasafene zetpillen gekregen, die werken 's ochtends wel redelijk. Woensdag voor intake naar VK, vrijdag naar 9-maandenbeurs en dan over 3 weken de 1e echo!! Hoop dat ze trouwens woensdag wil proberen hartje te horen......
Goedemorgen meiden! Even een berichtje van deze kant! Owhhhh wat ben ik moe zeg... ik ga het liefst iedere dag om 8 uur al naar bed (man lief vond het ook heeeel gezellig dat ik zaterdagavond om 10 uur al op de bank lag te slapen ) Maar de misselijkheid is gelukkig een heel deel afgenomen! Daar ben ik eigenlijk wel erg blij om! Ik kan het ook niet meer verborgen houden dat ik zwanger ben want door een lastige stoelgang (had ik helaas al voordat ik zwanger was) lijk ik wel 5 maanden zwanger ! Vanavond de eerste echo... vind het zo spannend, ben het hele weekend (behalve gister) niet te genieten geweest van de spanning... Ik heb namelijk de laaste tijd in mijn omgeving en vriendenkring net iets te veel slechte aflopen gehoord... Maar we gaan van het positieve uit! Zo genoeg over mij! Hoe staat het met jullie!? Liefs!!
Ja ik ben ook zo moe!!! Val ook ieder dag om 2100 in slaap niet echt gezellig maar ja had mijn vriend me maar niet zwanger moeten maken he hahahaha... @Amle ah meid echt niet leuk he? Hoop voor je dat het snel voorbij is... @Joyce oeeeh echo!!! veel succes en plezier!!!
hahaha dus gewoon Joy? Pff hoe kom ik eigenlijk op joyce?! haha Ja dat duurt zooooo lang nog!!! Hoe laat mocht je?
Geen idee word vaak gedacht hoor... Dus ik ben der aan gewent! Hahaha Ik mag pas om 19.45 :O hahaha Zelf om verzocht omdat mijn mannetje vrachtwagenchaufeur is.... en ik dan zeker weet dat hij op tijd thuis is! Wanneer mag jij weer? Liefs
Oooh Joy, heel veel succes/plezier bij de echo vanavond! Ik wou dat ik al mocht... Duurt nog zo lang... (hoezo ongeduldig ) Ik heb vandaag steeds met vlagen een ongesteldheidsgevoel. Vind ik op zich niet zo erg hoor, dan voel ik tenminste dat er iets gebeurd daarbinnen Ik maak er me vooral geen zorgen over want ik lees heel vaak dat dat gewoon normaal is. Hebben/hadden jullie dat ook rond deze tijd? Volgens mij had ik het bij m'n eerste ook...
Hahaha dat is eigenlijk het gezondste wat er is hé dat ongeduldig zijn Dat ongesteldheidsgevoel dat had ik ook zeker! Ik heb nu ook last van behoorlijk gemene steken af en toe... maar dat schijnt toch echt het oprekken van de BM te zijn! Pffff.. wachten duurt lang !!! En ik verbaas me er altijd over hoe rustig manlief blijft hahaha... Liefs
@Joy...ik mag pas 10 maart weer pffffff is opzich natuurlijk normaal maar ben zo verwend met de echo`s dat het me nu te lang duurt hihi...erg he? Jeetje dat is nog effe meid... @Linda heb ik ook hoor, ik vindt het ook altijd fijn want zo weet ik dat het werkt beneden!!!
Hallo Alles goed met iedereen?? Hier gaat het wel, ik heb sinds een paar dagen het gevoel dat het in m'n liezen beurs is. En gister toen ik uit bed ging zakte ik bijna door m'n benen... Weet iemand wat dit is ? Of kan zijn? Liefs Manny