Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amle

Amle Niet meer actief

Joytjuhh: hoe was de echo??

Manny: misschien te snel uit bed gegaan?

Hier: heb 12 maart pas de allereerste echo...... beetje jammer, maar niets aan te doen. Morgen intake bij VK, hopen dat ze dan wel hartje willen horen! En misschien dat ik dan toch eerder nog voor echo mag, vanwege mijn rare cyclus..... wie weet.

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Uhm lijkt me niet ik heb er al een paar dagen last van, maar wie weet.
    Ach Amle je kan het ook van de andere kant bekijken, 12 maart mag je pas, maar dan zie je ook wat ;)
    En als je cyclus zo verschillend is, krijg je denk wel eerder een echo.

3. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    hey meiden,

heb gisteren een pretecho gehad en wil jullie het mooie resultaat toch niet onthouden.. heb het filmpje op men youtube gepost.. hier te bekijken:

YouTube - Pretecho 10 weken 1 dag

zo vertederend he :)

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    @ Lola: Geweldig!!! Mooi he :D
    Het blijft ook echt een wonder allemaal!

5. Alita

Alita Niet meer actief

aaah leuk lola!!!

@Manny geen idee meid heb ik nooit gehad eigenlijk...
    @Joy en meid?

Bah ik ben de hele dag nu misselijk kan niet meer zo goed eten..pff bij mijn dochter had ik het niet zo erg.
    Hebben gister een leuk t-shirtje besteld met ik wordt grote zus....zo gaan we het dan de rest van de familie en vrienden vertellen! Kijken hoelang het duurt voordat ze het doorhebben haha...
    Moet zo gaan poetsen maar heb dus geen zin!!!!

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Amle vraag gewoon een echo alvast?! Wat een gedoe dat je niet gelijk een echo krijgt stom eigenlijk!!!

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Amle ik denk helaas niet dat de vk naar het hartje gaat luisteren morgen. 9 weken is volgens mij echt het vroegste dat ze kunnen luisteren met een doptone.... Maar ik zou ook een eerdere echo vragen. Is een pretecho misschien een optie?

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Oooh, lola, mooi filmpje!

Ja balen he amle, dat die eerste echo pas zo laat is... Maar idd, met die rare cyclus krijg je er mischien toch iets eerder een?
    Ik kan ook echt niet wachten hoor. Zeker omdat ik ook helemaal geen symptomen heb kan ik het eigenlijk pas ECHT geloven als ik het gezien heb.

Manny, ik weet het ook niet. Mischien dat het gewoon te maken heeft met je zwaarder wordende baarmoeder?

Jaaa Cindy, das leuk, zo'n shirtje! Mischien ga ik dat ook wel doen! (idee-afpakker ;))

Verder alles goed met iedereen?
    Met mij prima, nog steeds ongeduldig :D (daar zal ik ook gauw mee op moeten houden want mischien duurt het nog wel 6 weken voor ik een echo krijg) Menstruatiegevoel is weer weg nu.

9. Amle

Amle Niet meer actief

Ik had een cyclus van 29-33-41 en toen in de eerste ronde zwanger, met waarschijnlijk een cyclus van 50. Ik weet het zelf bijna wel zeker hoe lang enzo hoor, maar misschien .....

Hartje horen: mijn vriendin is vorige week bij de VK geweest (wel een andere dan die ik heb hoor). Zij weet niet precies hoe ver ze is en daar heeft ze wel met de doptone geluisterd en dat ging goed. Ze schatte haar toen tussen de 8 en 10 weken zwanger. Ik ben bij de VK dan bijna 9....

Pretecho is geen optie. Echobureau is a. te ver weg en b. te duur daarvoor.

Lola: mooi hoor!!

Joy: .... hoop dat de echo wel goed was....!!!

Linda: heb het niet te snel over 'geen kwaaltjes'.... de misselijkheid begon bij mij nu in week 6 en bij de vorige zw.schap in week 7.... :(

10. Alita

Alita Niet meer actief

@Linda26 kijk even bij onderwerp "gratis en aanbiedingen staat een topic van rainbowbabies en een code waardoor je iets van 10euro kwijt bent voor zo`n shirtje!!! Jij AFPAKKER hahaha

Pretecho zou ik ook niet doen je krijgt toch een echo alleen duurt het wat lang en dat is *** maar ik ga ook niet betalen voor iets wat ik gratis kan krijgen...huhum hollander hahaha..

Mmm waarom horen we niks van Joy ik krijg niet zo`n goed gevoel erover...

11. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Snap ik ergens wel maar die 20eur van gisteren was mss wel de beste van mijn leven ! Alles voor een beetje zekerheid! :)

Belgen? :D

12. Alita

Alita Niet meer actief

haha jij belg!!

Ja 20 euro is niks eigenlijk!!

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij hebben morgen de eerste afspraak bij de vk en de 2e echo om 9:00 uur

6 april hebben we een geslachtsbepalingsecho :D

14. Dominique71

Dominique71 Bekend lid

25 mrt 2006
    978
    0
    0
    Hey meiden,

ik vind het hier heel gezellig en ik heb af en toe nog even meegelezen, ook al wist ik dat er een mk aan kwam. Nu ga ik mijn abonnement toch echt opheffen en meekletsen met NOD threads en zo.

Ik wil iedereen een hele fijne zwangerschap wensen, mooie gezonde baby's en een makkelijke bevalling.

Wie weet kan ik mij hier toch weer over een tijdje melden :).

Groetjes,

Dominique

15. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    Hoi Dominique!

Fijn dat je even "afscheid" komt nemen! Sterkte met het verlies en heeel veel succes met het opnieuw zwanger worden! Hopelijk tot gauw ;)

Knuffel,

Lola

16. Alita

Alita Niet meer actief

aaaaahhhh dominique lief dat je even afscheid komt nemen meid.....wens je veel succes en sterkte en hopelijk tot snel meid!!!

Dikke knuf!!!

17. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Sterkte met alles en een dikke knuffel ook van mij en hopelijk tot snel!

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Meiden ik ga lekker slapen en moe joh...en spanning voor morgen: vk en 2e echo en daarna komt mijn baas....pfff ben benieuwd wat hij komt doen.

19. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Joy? We zijn benieuwd meid...?

20. Joytjuhh

Joytjuhh Actief lid

18 nov 2009
    421
    2
    18
    Verzekeringsadviseuse
    Omgeving Bollenstreek
    Hai meiden!

Ik heb thuis geen computer en ik ben altijd vrij op dinsdag dus ik kon niet eerder iets posten!:p

Hier was alles super!!!! :D:D:D:D

Alles zat er op en er aan (najah voor wat ze nu kunnen zien natuurlijk ;))

Het lukt me alleen niet om een fotoje bij te voegen!

Liefs!

Deel Deze Pagina