Over dat beurse gevoel in m'n liezen.. ik vraag het morgen gelijk wel even bedankt in ieder geval voor de reacties Gelukkig was alles goed Joy! Nu lekker verder genieten he
ZWANGER Manny- 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28-06-2010 Hitchke - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend 03-09-2010 Cindy - 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend 04-09-2010 Joytjuhh -22 jaar - 2e kindje - uitgerekend 09-09-2010 Amle - 26 jaar - 2e kindje - uitgerekend 24-09-2010 Juffie-25 jaar- 2e kindje - uitgerekend 25-09-2010 Linda - 25 jaar - 2e kindje - uitgerekend 28-09-2010 Mama Van Sepp - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend 30-09-2010 ik heb mezelf ook even toegevoegd
Ja het geeft een super goed gevoel! Ben gewoon blij dat je echt wat kon zien... eerste echo van Kaj was ik 6 weken en toen zag je echt alleen een boontje, de volgende echo was toen pas weer met 20 weken dus ik had dit ook nog nooit gezien (bij mezelf dan he Liefs!
Nou lady's mijn baas is geweest. Hij kwam, idd zoals mijn gevoel al zei niet alleen voor de gezelligheid. Mijn regio ligt bijna volledig op zijn gat (logisch natuurlijk want ik werk niet. Al heeft hij mij wel altijd gezegd dat er een hele goede vervanger was. Maar die is al 65 en houd het niet meer vol helaas.) Hij moet nu een vacature open gaan zetten en vroeg eigenlijk of ik na mijn ziekte periode op zoek wilde gaan naar een andere baan. Toen gevraagd of hij wilde bekijken of ik het niet parttime kan blijven doen 3 dagen en dan een ander erbij voor 2 dagen in de week. hij zou erover nadenken (moet eerlijk zeggen dat ik daar niet veel vertrouwen in heb.) Maar goed toen werden ik (en mijn vader, want die zat in de keuken haha mee te luisteren want die zouden op Jesse passen)een beetje fel en toen heb ik gezegd dat ik zwanger ben. Hij reageerde vrij relaxt maar geloof maar dat hij er van baalde op de terug weg naar de zaak haha.....Dit wil natuurlijk zeggen dat hij mij tot ik geloof 2 maanden na mijn verlof niet mag ontslaan. Mocht hij mij willen ontslaan kost het hem ook 2 maandsalarissen omdat ik er 4 jaar werk plus dat ik recht heb op minimaal 6 maanden een uitkering dus tot eind 2011 hoef ik me financieel niet druk te maken en voor die tijd heb ik wel iets anders gevonden mag ik hopen haha.... Nu ga ik de roze wolk op en kan hij de schijt krijgen!!
Haha idd jij lekker op je roze wolk (of blauwe natuurlijk) gaan zitten en hem lekker in zijn soppie gaar laten koken! Ben blij voor je dat je i.i.g. voorlopig goed zit qua financieen! Ik hoop voor je dat het gaat lukken joh dat 3 dagen blijven werken! Liefs!
@Joy pfff dacht al!!! goedzo!!! @Wendy waarschijnlijk heeft hij al zijn besluit gemaakt daarom zal hij er ook niet wakker van liggen dat je zwanger bent denk ik... Welkom nieuwe dames!!! Ik wil de echo`s zien!!! oeh Manny hoe is het nu?
@cindy: Ik krijg hem niet geupload, geen geldig bestand en als ik hem via paint doe (en verklein) dan is ie nog te groot :S
Dat zou idd ook kunnen Cindy maar het blijft voor hem natuurlijk wel zuur dat hij mij nog een jaar moet betalen.