gefeliciteerd ook hier zwanger van ons tweede wondertje nog heel kort gisteren getest maar kan geen banner krijgen. Heb ik die van dochter lief gewist krijg ik geen nieuwe, kaal hoor. Voor de eerste 8 maand geklust en nu 6 maand zoooo gelukkig
hier nog iemand die heeel pril zwanger is van de 2e. zal ook blij zijn als ik de 1e echo gehad heb. morgen maar even de vk bellen denk ik voor een afspraak.
welkom dames!!! Spannend weer he? Wij hebben er bij onze dochter ook 2 rondes over gedaan en nu weer dus erg snel eigenlijk!! Vannacht was ik erg misselijk en werd vanmorgen ook weer misselijk wakker!! Wel kan ik soms echt van die vreetbuien krijgen en dat terwijl ik misselijk ben. Ook heb ik sinds vandaag weer last van mijn liezen en mijn banden!!! Eindelijk weer eens een gevoel van zwanger zijn!! Ook heb ik dus echt veel honger.....pffff ik vroeg erom en nu krijg ik het allemaal tegelijk, misselijk en honger?! Vandaag heb ik onwijs zin in frietjes dus die gaan we straks ook eten!! Hoe is het met jullie klachtjes dames?
Hey, kom hier ook maar ff langs 'wippen' Vrijdag posi getest en dus zwanger van de 2e! In de 1e ronde raak en we hadden er niet echt meer rekening mee gehouden. Zat al op cyclus dag 50 en flink wat negatieve testen! Dit weekend aan onze ouders verteld; helemaal geweldig! Volgende week de VK maar eens bellen. Wacht ff totdat ik zelf denk 5 weken te zijn. Waarom? Geen idee, vind het nu nog zo vroeg om te bellen?? Ook op de 1e echo kan ik niet wachten, maar bij onze zoon hadden we bij 7 weken al een echo en toen zag je zo weinig, dat ik nu hoop iets later een echt te mogen hebben. Tot nu toe nergens last van, maar ja, het is ook nog maar 4 weken. Bij de 1e zwangerschap kwam de misselijkheid bij 7 weken.... en ging pas weer weg bij 16 weken Hoop dat dat dit keer wat mee gaat vallen! En ook ik ben hartstikke onzeker. Bij elk krampje ren ik naar het toilet om te zien of er niets raars is gebeurt.... stom eigenlijk! Nou, was weer een heel verhaal. Hoop dat ik het hier ook weer wat kan bijhouden met kletsen; lijkt me gezellig.
Goede morgen meiden. Jesse heef goed geslapen maar ik niet pff wat ben ik vaak wakker geweest..... Jesse is nu bij zijn gastouder zodat ik vandaag even bij kan tanken. Dadelijk eerst MvM om 10:30 en daarna lekker nog even terug naar bed denk ik
Lekker wendy geniet er maar even van!! Ik ben weer misselijk geweest gisteravond!! Bij mij is het dus iedere keer s`avonds, ook sta ik moe op en blij moe todat ik naar bed ga......pfffff...... Jeetje wat een hoop miskramen bij de sept mama`s niet meer leuk daar wordt je depressief van!!!
rustig he?! dochter is alweer bed uit dus kan niet zoveel reageren hahaha.. Nou kijken of linda ook ons hier komt vergezellen!!
Ja ik ben ook een september mama, nog net dan 28 september als het goed is. Ik vind het zo spannend allemaal. Ik merk nu ook echt dat mijn baarmoeder bezig is. Anders zou ik denken, ik heb krampen maar nu weet ik wel beter. Ik heb ook ineens zo'n honger. Nu weet ik ook waarom ik vrijdag bij de mac ben binnengelopen. Ik ging alleen de stad in om voor Bas een slaapzak te halen maar toen ik langs de mac liep dacht ik mmmmm. Oh wat erg dat begint nu al. hihi
haha erg he....ben misselijk en heb honger tegelijk!!! Vindt wel dat het nu allemaal sneller gaat, en dan echt alles bij je tweede zwschap!!! Bij mijn dochter begon ik eens pas wat last te krijgen bij 7 weken ofzo maar nu heb ik a een hoop tegelijk...
hey meiden, Herkenbaar de verhalen hier. Heb ook echt honger de hele dag! En dan zo;n naar misselijk gevoel erbij. Niet dat ik moet spugen ofzo hoor maar gewoon misselijk. Bij Nathan ook niet gespuugd maar toen ook steeds honger. Probeer nu niet zo aan de ongezonde eetdrang toe te geven. Met Nathan ws ik de eerste 8 weken al een paar kilo aangekomen