Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Alita, Jan 16, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank je wel Joytjuhh & Wendy :D

Cindy : Ja het gaat wel, blijf het wel vreemd vinden dat ik last heb in m'n liezen als ik teveel heb gelopen wordt het steeds erger. Ik vraag het morgen wel even,misschien dat het idd te maken heeft bij een zwaarder wordende BM. Verder voel ik me wel goed, maar ben blij als het morgen 12 uur is ;)

2. Alita

Alita Niet meer actief

ppfff dat denk ik Manny gelukkig nog een beetje vroeg he? succes meid!!! Denk aan je!!

@Joy hmmm ik doe ze gewoon altijd oplouden heb hier nooit ast van..
    @Wendy maar als jij ontslagen wordt betaalt je baas toch niet meer?

Ppff ik ben nog steeds misselijk en moe terwijl ik vroeg wakker wordt!!!
    Vandaag t-shirtje binnengekregen....erg leuk!!!

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja zo is het :) 12 uur is een mooie tijd voor een echo ;)

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Cindy wanneer je zwanger bent mag je werkgever je niet ontslaan tot 3 maanden na je bevalling. Dus dat is rond januari. Verder mag hij me nu ook niet ontslaan ik zit in de ziekte wet door een ernstig auto ongeluk. Ben tijdelijk 100% afgekeurd.

5. Amle

Amle Niet meer actief

Joy en Wendy: gefeliciteerd met de goede echo's !!!

Hier: intake bij VK gehad. Ging goed. Veel vragen, leuk gepraat. Bloeddruk 100/50, vrij laag, maar goed. Buik gevoeld, lag nog erg laag. Klopte wel ongeveer bij 9 weken. Hartje geprobeerd te luisteren maar was nog te vroeg. Moest me er geen zorgen over maken zei ze, was heel normaal. Toch vond ik het wel heel jammer... het voelt nu nog steeds niet 'echt echt'.... snap 'ie???
    Nu weer 3 weken wachten tot de 1e echo.....

6. Gusam

Gusam Niet meer actief

hallo iedereen, ik ben nog een beetje huiverig om echt te zeggen dat ik zwanger ben, vrijdag ga ik weer testen en als het dan meer geworden is dan geef ik mezelf groen licht.
    maar cindy had me uitgenodigt hiervoor, dus ik probeer alles bij te houden en mee te reageren.

XXX Gusam

7. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Welkom Gusam

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Meiden ik ga slapen! Tot morgen xxx

9. Alita

Alita Niet meer actief

OOeeh Manny denk aan je meid!!!

@Wendy...aaahh zo is dat. Nou ik heb hetzelfde meegemaakt als jou. Ook ongeluk maar dat is al van 2006 en nu ook 100% afgekeurd!! Maar mijn baas toendertijd was heel erg, hij geloofde me niet en heeft me echt gemanipuleerd!! ik ben toch gaan werken terwijl ik huilde van de pijn werd totaal geen rekening met me gehouden sterker nog ik werd uitgelachen!! En et was ook nog in de bediening!! Heb er 1 jaar psychische hulp voor gehad, ongeluk en gevoel van niks hebben en manipulatie door mijn baas....heel erh als je er over nadenkt en snap ook niet wat er met is gebeurt allemaal maar nu gaat het weer harstikke goed...behalve mijn rug dan,,,maar dat voel ik niet eens meer ben het al gewend hahaha...

Heb gister trouwens de film Avatar gezien...wauw wat een mooie film!!

Ook ben ik niet misselijk meer jeeeehhhh (sorry Amle) mischien neemt het af nu? Wel heb ik ongi gevoel..maar dan weet ik dat het werkt!!
    Gister het leuke t-shirtje gekregen voor mijn dochter met, ik word grote zus....nu kijken hoe snel iedereen het ziet hahaha!!

Bij mijn dochter wisten we niet heo snel we het moesten vertellen aan iedereen en nu weet alleen onze ouders en broers het....ergens denk ik ik wil wachten tot de echo...ben nog altijd een beetje onzeker door die stomme eerste echo!! Terwijl ik weet dat het goedzit...we gaan het volgende week denk ik vertellen!! Jeeh dan wordt het weer iets echter he?

@Gusam meid een streepje is zwanger dus geloven nu!!! Klets lekker mee!!

10. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

Oct 15, 2009
    1,905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Dank je Cindy ;)

Jeeej meid wat een verhaal, en wat erg dat je niet serieus werd genomen en nog is uitgelachen ook! Tis niet niks zo jong al 100% afgekeurd te zijn. Maar goed dat jij al niet meer beter weet ;)

Avatar: ja die zal ik deze week ook nog even gaan kijken ik heb een hoop goeie berichten gehoord!

Wat fijn dat je misselijkheid al minder wordt :)
    Wij hebben het van de eerste ook veel sneller en aan meer mensen verteld, maar bij deze zwangerschap hebben we alles lekker rustig aangedaan :D

Pff ik heb slecht geslapen zeg, maar goed straks meer duidelijkheid :) En gelukkig alleen vannacht slecht geslapen en niet al de hele week ;)

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

Sep 27, 2007
    12,511
    0
    0
    Jeetje Cin ook een heftig verhaal!! Ik ben met de auto over de kop gevlogen en op het dak terecht gekomen. heb mezelf er met een life hammer door de raam in te slaan eruit gekregen. Nu dus een whiplash en rugpijn. Gelukkig steunt mijn baas me in dat opzicht dat hij nu vind dat hij iemand anders moet aannemen en dat ik maar moet genieten tot na mijn verlof. Maar dat beslist natuurlijk de bedrijfsarts. Als die zegt dat ik moet werken moet ik weer.

Na mijn verlof dus op zoek naar een nadere baan. Morgen begin ik met een studie tot pedicure.

12. Amle

Amle Niet meer actief

Cindy: geeft niets hoor ;) Heel fijn dat jou misselijkheid afneemt!! Pittig verhaal over je ongeluk, lijkt me verschrikkelijk om mee te maken.

Wendy: voor jou natuurlijk ook. En goed van je dat je je baas het ff duidelijk hebt gemaakt! Nu gewoon lekker op jezelf en de beeb concentreren!

Gusam: welkom. Vond het toch een mooi streepje hoor ;)

Avatar: zijn wij in de premiere-week geweest. Vond het echt een super film. De mooiste die ik tot nu toe gezien heb en zou er zo weer heen gaan!!

Manny: veel plezier bij de echo!! Ben benieuwd ;)

Hier: gaat wel redelijk. Ben weer op het werk..... overgeven alleen vanochtend wat gal. Daar is het gister ook bij gebleven dus ik hoop vandaag weer. Volgende week lekker voorjaarsvakantie (wat een voordeel als je op school werkt ;)). Hoop er van te kunnen genieten en dat de misselijkheid dan wat afneemt!
    Morgen naar de 9-maandenbeurs, hoop dat dan ook alles binnenblijft....

13. Alita

Alita Niet meer actief

Ja meiden was erg heftig en jammer dat je zo jong al zoiets moet meemaken, en nu nog! Mensen vinden het maar raar dat je thuis bent...zo`n stomme opmerkingen van jij hebt toch de hele dag de tijd? Pff wist niet dat mensen zo jaloers konden zijn op zoiets ergs? Ze moesten eens weten hoe het is om geen hakken meer te kunnen dragen, dansen wat mijn leven was op te moeten geven, dik worden omdat je opeens geen beweging meer hebt! Maar zo kom je erachter hoe het leven is meiden!!!

@Wendy nou ik weet hoe het is met die bedrijfsartsen, heb er goede en slechte ervaringen mee helaas...succes verder ermee!

@Manny dat kan ik me goed voorstellen dat je onzeker bent nu, maar zoals we al zeiden als er iets erg zou zijn geweest hadden ze het toch wel gezegd, niet?

@Amle mischien gaat het nu de betere kant op meid...

Zo we gaan lekker eten en tuttelen op de bank met mijn meisje heerlijk!!!!

14. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Goedemorgen meiden.

Vanmorgen heb ik mijn intake bij de VK gehad. Beetje de gebruikelijke dingen. Ze konden veel overnemen van de kaart van Bas.
    Toen hadden we nog tijd over. Ze zei zullen we even op de echo kijken!!! JAAAAA leuk!! Ze zei wel dat er misschien weinig te zien kon zijn en ook omdat zij geen ervaren echoscopiste is, maar wel zagen een mooi 'boontje' met een kloppend hartje. Nu 1,5 cm groot en 8 weken en 2 dagen. Klopt precies.
    Dat was toch wel een grote verrassing.

Ik ben gelukkig weinig misselijk. Wel heel moe en last van mijn borsten. Maar ach ja we hebben het er voor over.

X Linda

15. linda26

linda26 Bekend lid

Dec 11, 2007
    760
    0
    16
    Leuk Linda! is toch weer even een geruststelling he, om dat hartje te zien kloppen.

Cindy en Wendy, wat een heftige verhalen van jullie zeg... En cindy, dan nog zo behandeld worden op je werk ook, verschrikkelijk zeg...
    Mensen kunnen zo verschrikkelijk onbegripvol zijn he, roepen zomaar wat zonder er bij na te denken. Ik kan daar altijd heel boos om worden :x

Wij zijn vorige week naar avatar geweest (in 3d natuurlijk he), was echt heel erg gaaf. We zagen ook nog een voorstukje van alice in wonderland in 3d. Die lijkt me ook wel heel mooi, gaan we mischien ook nog wel heen.

Aan de ene kant heb ik echt heel veel zin om het aan iedereen te gaan vertellen, en aan de andere kant voel ik me zo niet zwanger. Ik weet dat het stom klinkt, maar ik merk gewoon echt helemaal niks. Soms denk ik 's avonds ineens: o ja, ik ben zwanger.
    Gek he... Ik hoop maar dat ik snel een echo zal krijgen. Ik weet zeker dat ik me dan helemaal superzwanger zal voelen als ik een klein spartelend mensje zie!

16. Alita

Alita Niet meer actief

@Linda2 nou dat is nog eens een leuke verassing!!! Vindt het wel jammer dat er sommige dames hier op dit forum heel veel echo`s krijgen en andere weer niet, valt jullie dit ook op?
    Vindt i best oneerlijk het zou voor iedereen hetzelfde moeten zijn vindt ik!! Maar voor jou was het natuurlijk super meid!! Was het nu de eerste voor jou?

@Linda26 ja erg he sommige mensen zijn erg onbegripvol!!! Maar daar leren wij weer van he?!
    Kan ik me voorstellen dat je je niet zo zwanger voelt nog maar roep maar niks te hard wie weet wat er nog komt!!!
    Vindt dat je nu bij je tweede weer hebt dat je veel wilt voelen? Had ik tenminste wel!! Dacht ook steeds waar blijven die kwaaltjes! Nu ben ik misselijk of heb extreme honger, bm die je voelt groeien maar nee hoor is het nog niet goed hahaha...

MANNY ik denk aan je nu!!!!

17. muisje14

muisje14 Niet meer actief

@cindy: nee dit was de tweede (zie onderschrift) Ik had er al één met 7 weken gehad ivm bloedverlies

18. Amle

Amle Niet meer actief

Leuke verrassing Linda2.

Mijn eigen VK heeft geen echo-apparatuur... ik moet er voor naar een andere VK praktijk.

Cindy: ben het wel met je eens hoor, over het aantal echo's en ook wanneer in de zw.schap. Het is in heel Ned. zo verschillend. En d.m.v. internet heb je nu natuurlijk veel meer info tot je beschikking, waardoor je zelf sneller gaat vergelijken met anderen...

Ik zou het een mooie verdeling vinden om bij 8w. de 1e echo te hebben, dan bij 12w. en dan 20 w.

19. Alita

Alita Niet meer actief

@Linda2 oh ja klopt!! hihi

@Amle ja iets meer ocht wel vindt ik...kijk nu heb ik geluk" gehad met mijn echos alhoewel ik ze wel verdiend heb haha...maar eigenlijk vidt ik het oneerlijk hoe weinig wij krijgen....
    Sommige iedere keer bij een bezoek aan de vk de ander alleen als het nodig is want o jee!!

Ach ja.....

20. Alita

Alita Niet meer actief

Hoe zou het met Manny zijn?!:(

Share This Page