Hahaha.. Nou wij hadden wel het 1 en ander, maar dat gaat niet meer door. Achteraf misschien maar goed ook want als ik het nu uitspreek vind ik het nog steeds een hele mooie naam, maar niet voor mijn dochtertje
Owwwhhh bij ons was de meisjes naam veeeeeel makkelijker dan de jongens naam... (we hebben ze al ) Dus stiekem hoop ik ook een beetje op een meisje hoewel een jongen natuurlijk ook geweldig zou zijn !
Als Silvio een meisje zou zijn geweest, zou hij destiny hebben geheten, maar ik ken iemand die haar dochtertje ook zo heeft genoemd dus dan wil ik dat al niet meer.. Nu heb ik heel veel mooie meisjes namen gevonden hoor maar meneertje vind het allemaal niks Tsja en dat is nou net iets wat je niet alleen beslist he *Ruby-Jane* (vind ik leuk... hij niet hahaha) en zo nog een paar.
Bij ons op het KDV heten ook zoveel kindjes het zelfde 4x Djadyen op de groep van mijn zoontje! en heel veel Zoë's en zo... ik wilde gewoon een naam die ik niet vaak hoorde en dat is nu aardig gelukt! Ruby-Jane is mooi! Jammer dat je vent hem niet leuk vind!
ze is vernoemd naar een mexicaanse zangeres Selena(schrijf je wel anders) Is ook en film van trouwens met Jeniffer Lopez zoooo mooi!! Zij wordt uiteindelijk vermoord terwijl ze net ging doorbreken als zangeres in amerika...een van de eerste mex zangeresen die zou gaan doorbreken heel bijzondere film!! En Lorena is van familie van mij vriend..hij komt ui El Salvador(midden-amerika) dus zij heeft speciale namen en dat willen we nu weer!! Voor ons is het belangrijk dat er een verhaal betekenis achter zit zeg maar...
Mooi!! Ik heb idd over die film gehoord jah! ik zal hem niet pikken hoor maar vind hem wel prachtig! Wij wilde wat wat kort en krachtig was al de naam van onze zoon, en dat is aardig gelukt Alleen de jongens naam vind ik nog moeilijk heb wel een leuke maar ik weet niet of ik hem leuk blij vinden... Hahaha
ik heb nu een afspraak gemaakt op 18 maart bij de gyn, kijken of zij wil dat ik weer bij haar op controle blijf, of dat ik naar de vk kan, maar heb de vk ook al gebelt en die bels me nog om evt iets af te spreken. XXX Gusam
Mooie namen cindy! Ik vind een meisjesnaam ook veel makkelijker dan een jongensnaam. De meisjesnaam hadden we nog "over" van de vorige keer, maar een nieuwe jongensnaam bedenken is zo makkelijk nog niet. En ik heb toch wel een beetje jongens-gevoel deze zwangerschap, had ik bij de eerste ook Zo, na een hard dag werken voel je toch wel dat je sneller afgebrand bent hoor, en ik had ook veel meer honger vandaag!
@Gusam als jij geen problemen hebt in de zwschap kun je gewoon naar de vk toch? @Linda dank je!! Ja ik heb nog niet eens gekeken voor namen we wachten de 20-weken echo maar eens af...ik heb nog geen jongen/meisje gevoel, maar dat had ik bij dochter ook wel wat later!! Ja je bent tochwel moe nu he? begint nu langzaam allemaal die kwaaltjes. Hopen dat de misselijkheid wegblijft!!
Cindy : Ik vind het ook echt hele mooie namen Ik had bij silvio vanaf het begin het gevoel voor een jongen. En nu vanaf weer 16 a 17 dacht ik dat dit een meisje zou worden, maar me gevoel was dit x niet zo sterk als bij dat ik een jongen zou krijgen.
Goeiemorgen allemaal!! Ik heb eigenlijk weinig nieuws, maar effe goeiemorgen zeggen kan geen kwaad toch hihi Iemand anders nog wel (leuk) nieuws?