Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

hahaha goedemorgen!!!

Thanks dames ben er ook trots op!!!

Wij gaan vandaag alle vrienden het nieuws vertellen doormiddel van het t-shirt wat wij hadden bestelt.....ben er helemaal zenuwachtig van!!!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goedemorgen :D

Ahhh leuk Cindy!!! Tis ook heel spannend natuurlijk :)

3. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Niet echt een hele duidelijke echo, maar ons hummeltje is zo toch even te bewonderen :D

4. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Oeoeoe, leuk Cindy!!

Manny, mooie foto!!! Die foto van mijn 20 weken echo de vorige keer viel echt heel erg tegen. Ze had precies het gezichtje zei ze toen maar ik kan er echt niks uithalen...:( (niemand trouwens) Kreeg er ook maar eentje.

We zijn vanmiddag lekker weesten zwemmen met onze knul. Hij vond het zooo leuk! Hij heeft de hele tijd gelachen! Nou, dan is mijn dag ook goed he! En nu slaapt ie als een roosje.

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

@cindy spannend, ik wilde als ik het ga vertellen riley een tshirt aan doen, met iets van ik word grote zus.

en iemand zei als ik normale zwangerschap had dat ik dan de vk kon, maar bij riley heb ik onder controle gestaan bij de gyn, dus nu ga ik 18 mrt eerst naar de gyn om te overleggen of bij haar of bij vk, en de vk stelde voor om evt het gedeeld te doen, blijkbaar kan dat.

maar ik ben van de ene kant erg zenuwachtig, zal de kleine blijven zitten en zal ik een hartje zien kloppen, maar we wachten gewoon af meer kan ik nu niet doen.

XXX Gusam

6. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Helleuuwww :D

Pff wat een drukke dag vandaag. vanmorgen wel heerlijk even met z'n drietjes in bed geknuffeld en toen snel aankleden en eten. Daarna zijn e koffie wezen drinken bij mijn schoonouders. Daarna naar oosterhout want mijn nichtje is jarig.....Toen boodschappen gedaan en gegeten. Nu liggen we lekker op de bank :D HEERLIJK!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

Was leuk vandaag!!! Hebben leuk gereageerd....wel verrast en hadden het allemaal niet gelijk door, we moesten toch wel zeggen dat onze dochter iets heels leuks had staan op het t-shirt!!
    Een vriendin zei nog heel leuk wat een mooi t-shirt ik denk nou die ziet het vast...niet dus hahahaha...

Zo nu nog wat familie en dan weet iedereen het!!!

8. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Whaha Cindy dat was bij ons precies het zelfde met het shirtje :D

9. Alita

Alita Niet meer actief

erg he wendy...

@Manny mooie echo meid!!!
    @Gusam waarom was je hiervoor bij de gyn terechtgekomen?

10. Alita

Alita Niet meer actief

Trouwens wendy krijg jij nog een echo?
    Zie nu pas dat we gelijk lopen met de banners whahahaha...

11. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hai meiden :)

Gusam: Riley vind ik ook een hele, stoere en mooie naam :D

Cindy: Leuk he haha doe je, je kind een shirtje aan en dan hebben ze het nog niet door... Maar iedereen was wel dolenthousiast neem ik aan? ;)

Hier alles z'n gangetje :) Kan alleen niet echt geloven dat we nou een meisje krijgen. Eerder had ik dit gevoel wel, maar nu denk ik steeds nee joh het wordt gewoon een jongetje.. Hahaha.. tis ook altijd wat he !

12. Gusam

Gusam Niet meer actief

dank je manny, ik wilde een naam die niet vaak voor kwam, maar in het jr 2009 bij een meisje 5x en bij een jongen 13x geloof ik.

@cindy ik heb een verleden en daarom moest ik daar onder controle, zodat het wat makkelijker was voor mij.

XXX Gusam

13. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ja wij krijgen 3 Maart de 12 weken echo.
    Dan hebben we gekozen voor 6 april een geslachtsbepaling echo.
    Dan krijg je nog een 20 weken echo.
    Daarna laten we ronde 28 weken nog een 3D echo maken, en onze verloskundige doet standaard nog een echo bij 34 weken.

14. Lola82

Lola82 Bekend lid

28 okt 2009
    852
    0
    0
    wauw lekker veel echo's om naar uit te kijken :)

ik heb 3 maart ook de 12 weken echo met nekplooimeting, om 17u40 - spannend!

15. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Wij om 9:00 uur zo vroeg vin ik echt heel fijn ;) Het zijn idd veel echo's heerlijk.

16. Alita

Alita Niet meer actief

wij 10 maart!!! Ben eens benieuwd waar we dan weer op uitkomen, en hoe de kleine eruit ziet.....
    Wij wachten met de geslachtsbepaling gewoon tot de 20-weken echo, dan kun je ook echt met zekerheid zeggen wat het wordt. En daarbij is het gratis en die paar weekjes wachten we wel. De 3d echo doen wij weer ronde de 26 weken dat overlapt dan mooi allemaal...

17. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ja Cindy? Is dat zo?? Ik ben erg aan het twijfelen nu namelijk, want er is wel gezegd, wij ''denken'' een meisje want we zien weinig tussen de benen... Kijk bij een jongen zie je duidelijk de piep.. haha twijfel twijfel..

18. Alita

Alita Niet meer actief

heb je geen foto ervan?

19. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nee helaas, en zelf hebben we het zeg maar ook niet duidelijk gezien, nou zien hun het natuurlijk wel allemaal. Maar er is alleen gezegd wij denken een meisje.

20. Alita

Alita Niet meer actief

wat stom!! Wij hebben toen het bewijs meegekregen zeg maar...
    Je hoort een soort bigmacje te zien, in principe zie je het duidelijk of het een jongetje of meisje is hoor...ja als ik jou was deed ik dus wel een geslachtsbepaling tussendoor...

Deel Deze Pagina