Ja klopt ja ik heb het resultaat bij me zusje gezien Maar daar was bij haar 20 weken echo ook gezegd: Ik denk.. dus ook zij heeft gewacht tot haar pretecho en daar heeft ze wel een hele duidelijke echo mee gekregen. Dus ik denk dat ik daar ook maar op wacht
hahaha ja zo ziet het eruit hahaha... bij ons zeiden ze niet met 100% omdat ze dit niet mocht zeggen maar het was duidelijk een meisje, bij een jongen zie je het ook echt heel duidelijk bij de 20-weken echo...
Ja precies, ik heb bij Silvio heel duidelijk een piemeltje gezien en nu heb ik niks gezien.. Ik wacht het gewoon nog even af ik heb wel al een heel leuk jurkje gekocht hahaha, mocht het toch een jongetje zijn, dan gaat ie naar me zusje
Ja, kom ook maar weer eens om het hoekje kijken.... Het gaat nog steeds niet super met me. Heb slechte en minder slechte dagen, maar hang over het algemeen minimaal 1x per dag boven de pot... Ben vrijdag naar de 9-maandenbeurs geweest. Vond het dit keer toch minder bijzonder, wellicht omdat we alles nog wel hebben? Wel heb ik een echo laten maken... en het hartje klopte goed!!! Dus helemaal happy. 12 maart hebben we de 12-weken echo. Dan kijken of het ook allemaal goed lijkt tot zover. Wij wachten met geslachtsbepaling ook tot de 20-weken echo en doen dan rond 25/26 weken de 3d/4d echo.
Hoi hier ook van de 2e zwanger.. maar voel me ook flink beroerd! Hang ook wel minstens 1x per dag boven de pot en voel me eigenlijk alleen 's middags redelijk (en dan bedoel ik iets minder erg ) Verder echt zwaar beroerd maar wel erg blij met deze zwangerschap ... wilde ik even met jullie delen.. Ben zelf erg benieuwd naar het geslacht bij mijn vorige zwangerschao wist ik zeker dat het een jongentje ging worden en dat was ook zo en nu heb ik ergens (wel wat vaag ) het gevoel van een meisje.... afwachten maar eerst maar eens mijn termijn echo!
bij mijn 1e heb ik 4 dg in het zh gelegen, omdat ik niets binnen hield, ik hoop dat dat nu niet nodig is. ben nu veel moe, en heb als ik veel gedaan heb ongi buikpijn. XXX Gusam
zo nu weet iedereen het grote nieuws......jeeh we zijn weer zwanger!!!!!! We hebben het nu aan iedereen vertelt...is dan toch weer een beetje raar nu he?
O ja dat bedoel je Nou lekker verder genieten meis!!! Straks ga je het weer voelen enzo.. heerlijk he!
oohh ik kan niet wachten!! Krijg 10 maart een echo duurt me veels te lang ook omdat je dan al echt een kindje kunt zien he? Is het weer iets echter hihi
Goedemorgen meiden Alles goed hier? Tis erg rustig overal op ZP vind ik. Ik heb net een afspraak gemaakt voor een pretecho We kunnen 9 april dan ben ik 28 wk en 4 dgn best al ver natuurlijk, maar we deden onze pretecho van Silvio met 29 weken en dat vond ik perfect beeld Ik heb er zin in