weet niet of fam hier meelezen wilde het voor de fam geheim houden. en wie weet klopt het nog niet. na 9 maart zal ik et hier vertellen lol
ik ga in lommel,net over de grens, die schijnt nieuwe apparatuur te hebben en die kan het met 13 weken zien.
mm dus ze zeggen een jongen....ik ben benieuwd zou idd wel leuk zijn na al die meiden...de arme schat hahaha
hey meiden, Mooie echo's meiden. en fijn dat het goed gaat met iedereen. Hier gaat het ook goed, ben wel veel moe maar verder gaat het prima. ik mag op 12mrt voor een 1e echo, dus ben benieuwt hoe het is. vind het wel weer spannend. XXX Gusam
Hihi, ik dacht idd ook een jongen. Maar dat kun je nu nog niet met zekerheid zeggen zeker...? Is zeker weer spannend he Gusam. Ik kijk er ook weer naar uit hoor, al weet ik nog niet wanneer ik m krijg...
linda en gusam,nog gefeliciteerd met jullie zwangerschappen! vandaag voor t eerst sinds ik zwanger ben de hele nacht doorgeslapen!!! ben om 22 uur in slaap gevallen en werd om 7 uur wakker!!! elke nacht werd ik om2 uur wakker en kon niet meer in slaap komen. gaan jullie nog iets leuks doen dit weekend?
Goeiemorgen meiden, Ook wil graag met jullie mee komen kletsen. Dat September forum is te druk. Nu is dit wel een gezellig clupje dacht ik zo. Ik ben Michelle en 30 jaar. Ben 5 sep. uitgerekend van ons 2de wondertje. We hebben al een zoontje van 27 maanden. De kwaaltjes zijn hier sinds 5 dagen weg Alleen nog een beetje moe 's avonds, maar niet meer misselijk. @ Prulleke: gefeliciteerd met je 12 wkn mijlpaal!!! Wat een heerlijk gevoel hè? Wij hebben gisteren al iets leuks gedaan. Ons zoontje is met oma naar de dierentuin geweest en sliep daar. Wij zijn naar de babyzaak geweest voor wat kleine aanschaffingen en om ons te oriëteren op een kinderwagen. Straks halen we hem weer op, en dan zien we wel wat we gaan doen. Zondag is altijd mijn dagje Dan ga ik naar mijn pa en vanuit daar naar oma en daarna naar opa en dan eten we daar. Dus chill zonder man en kind hahahha... Heb jij nog plannen dan? Liefs Michelle
@Gusam vervelend he die moeheid...ik kan er ook slecht aan toegeven, daarbij heb ik ook een dochter van 17 maanden die aandacht nodig heeft! @Prulleke heerlijk doorslapen! Doe ik dus niet ik moet er altijd uit om te plassen....grrrr... irritant!! En de 12 weken bereikt joepie!! Ik ook bijna, maar niet dat het nu veel uitmaakt vindt ik eigenlijk... @Michelle kom maar heer meekletsen hier is het superleuk!!! Wij zijn nog niet geweest voor de nieuwe baby maar lijkt me wel superleuk! Kinderwagen gebruiken wij gewoon van onze dochter, alleen hebben we wat nieuwe kleertjes nodig. Mijn dochter spuugde erg veel en veel kleertjes zijn niet meer goed. Maar ja als we nu een zoon krijgen moet alles nieuw hahaha.. Ik ga zondag de bruiloft van mijn broer en schoonzus bespreken!! Eens kijken wat we allemaal voor een gekke dingen moeten gaan doen hihi, dochter blijft bij papa kunnen die lekker genieten van elkaar aangezien mijn vriend heel veel werkt is dat fijn voor hun en mama heeft even rust! Ik ben thuismama (ongewild afgekeurd door ongeval) en dus ook even blij om zonder haar te kunnen zijn. Zij vandaag heb ik al het huis gepoetst en dalijk lekker bankhangen en spelen met mijn dochter.
Trouwens mischien eens een lijstje gaan maken met uitgerekende datum en afspraken is wel leuk niet? Naam - kinderen - uitgerekende datum - afspraken echo Cindy24 - dochter 30september2008 - 16september - 10 maart echo
Naam - kinderen - uitgerekende datum - afspraken echo Cindy24 -dochter 30september2008 - 16september - 10 maart echo Manny211- zoon 06-11-2007 - 28 Juni - 9 april pretecho!
Naam - kinderen - uitgerekende datum - afspraken echo Cindy24 -dochter 30september2008 - 16september - 10 maart echo Manny211- zoon 06-11-2007 - 28 Juni - 9 april pretecho! Gusam-dochter 02-10-2009- 27 oktober-12 maart 1e echo. Ik snap er niets van, ik ben zo moe, en dan ga ik optijd naar bed en ik val dan pas in slaap rond 3 uur, dit begint wel zn tol te eisen als dit doorgaat. maar het hoort erbij, maar het zou fijn zijn als ik eerder zou kunnen slapen. heb gister die goede nacht thee gehad, maar dat helpt niet veel. XXX Gusam
ja gusam helaas hoort het erbij meid....wat heb je voor de rest van kwaaltjes dan? Ik ben al zo blij dat ik tot nu toe geen last heb van maagzuur!! Dit had ik bij mijn dochter zooooo erg was niet meer leuk!
Joehoe we zijn weer zwanger!!!! Naam - kinderen - uitgerekende datum - afspraken echo Cindy24 -dochter 30-09-2008 - 16september - 10 maart echo Manny211- zoon 06-11-2007 - 28 Juni - 9 april pretecho! Gusam-dochter 02-10-2009- 27 oktober-12 maart 1e echo.
verder heb ik nog geen kwaaltjes, bij mijn dochter was ik zo aan het spugen dat ik 4 dg opgenomen ben geweest. Maar het zou fijn zijn als ik wat rustiger zou slapen. XXX Gusam
Nou dan heb je het toch nog goed in principe? Ik ben misselijk moe en moet s`nachts 2 keer plassenmaar het is nog vroeg bij jou he? Toen had ik nog niet zoveel klachtjes en nu zijn ze gelukkig weer langzaam aan het verdwijnen.....