mooie buikjes zag ik voorbij komen!!! hitcke, mooie echo!!! brrr blijf het maar koud hebben. britt mag vanavond opblijven,dus ga even gezellig doen
Goeiemorgen dames, Wat een weertje zeg :S Eèn en al regen hier bij Rotterdam... @ Hitchke: wat een mooie foto zeg! Echt al gedetailleerd Vandaag 13 wkn! Gaat allemaal best snel vind ik, zeker als je al een kindje rond heb lopen. Allemaal een fijne dag. Liefs Michelle
ja vind het ook een stuk sneller gaan!! ik vind het steeds enger worden nu ik over de 12 weken ben. voelde met 20 weken ineens geen leven meer en met een echo werd toen vastgesteld dat ze aan het overlijden was. dr hartje klopte toen nog heel langzaam. we gaan nu dezelfde termijn weer tegenmoet... mag vaak op controle maar een echo zegt ook niet alles. was donderdag op controle geweest en zaterdag is het gebeurd. maar ben wel blij dat ik zovaak mag komen. ga straks naar een medium. neem de hand en voet afdrukjes mee van nikki* misschien dat ze iets kan vertellen. ben ook wel benieuwd wat ze van deze beeb vind en het geslacht. hier op zp had carri voor mij een jongen gependeld de worstebroodjes zijn klaar
@ Prulleke: Ik snap je bezorgdheid meis, maar probeer toch lekker te genieten van je babytje.. en je zal zien dat dit x alles goed is en goed zal blijven gaan Spannend straks naar een Medium, ik hoop dat die antwoord kan geven op de vragen die je hebt. Fijne zondag allemaal
@prulleke, ik hoop voor je dat die vrouw je wat meer duidelijkheid kan geven, en mischien ook kan vertellen hoe het met nikki* gaat. veel succes. Hier vind ik juist de tijd langzaam gaan, terwijl ik er ook eentje heb die de aaandacht nodig heeft maar dat komt allemaal goed. XXX Gusam
zijn weer terug was heeel geslaagd! wat ze allemaal niet vertelde zonder dat ik maar iets had verteld. Had hand en voet adrukjes van nikki meegenomen. ze voelde dat ze zuurstof te kort kreeg en daardoor overleden is. kan ook,er is waarschijnlijk een bloedpropje in de placenta gekomen en zo kreeg ze geen zuurstof meer. ze vroeg of nina van een tweeling was, want ze zag nina steeds met een jongen samen. wat raar zij ze, ik zie steeds een jongen maar nikki was een meisje toch? hihi ik zeg ik ben 12 weken zwanger. ow daar is die jongen dan! die gaat later heel erg met nina optrekken. dat worden 2 dikke maatjes verder heeft ze veel over mijn vader verteld die ook overleden is. dingen die ze echt niet kon weten vertelde ze. was er echt even stil van. nikki had trouwens geen pijn gehad. ze werd duizelig en weg was ze. das wel een geruststelling. jullie nog iets leuks gedaan dit weekend?
Prulleke fijn dat je wat meer te weten bent gekomen. Ik ben nu wel benieuwt of het ook een jongetje word XXX Gusam
Prulleke, wat bijzonder, zo'n medium. Fijn om te weten dat Nikki geen pijn heeft gehad. En wat die jongen betreft... Spannend!!! Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, tis ook niet niks wat je hebt meegemaakt... Ik hoop echt dat je een superzwangerschap zal hebben en straks een prachtig gezond kind! Cindy, ik denk niet dat ze met 13 weken het geslacht kunnen zien. Ik heb thuis het grote wonder-boek, daar staat in dat het op z'n vroegst bij 16 weken te zien is op een echo. Ben zelf ook al wel een beetje benieuwd hoor Al maakt het me echt niks uit. Ik heb zaterdag een mooie documentaire gezien op tv, het wonder van de geboorte, was mooi! Was een vrouw in verwachting van een eeneiige vierling Iemand die het ook gezien heeft?
je kan het wel aan de nub zien. kijk hier maar eens bij onderzoeken en echo s hihih. t schijnt toch vaak te kloppen ik heb het even aan gehad, maar man lief wilde het niet zien. hij wil niks zien wat met baby s te maken heeft. we zijn eigenlijk onverwachts weer zwanger en hij is als de dood dat er iets met mij gebeurd. ik heb heel veel bloed verloren en heb een dag in shock gelegen. hij zij toen dat ie het nooit meer wilde meemaken. en ja na 2 maanden was ik weer zwanger. dus hij is best bang,ook al zegt ie van niet. hij wil niks weten en wil ook niks horen of zien over baby s maar t scheen een mooie documentaire te zijn!
@ Prulleke Leuk... een jongen! Als het medium al zoveel goed had, denk ik dat je hier ook wel op kunt rekenen @ Linda : nee niet gezien helaas... Hier alweer 23 weken zwanger en nog weet ik niet zeker het geslacht maar eerlijk gezegd maakt het me ook helemaal niet uit.. We wachten gewoon maar weer af, het scheelt wel, want anders had ik al heeeel veel spullen meer gekocht denk
Ben er ook nog steeds hoor.... Lees wel mee, maar reageren lukt me echt ff niet. Ben er te beroerd voor. Hou nog steeds weinig tot niets binnen en ben inmiddels al bijna 4 kilo afgevallen. Voel me moe en erg slapjes. Ga straks ff met de baas om tafel om voor de helft in de ziektewet te gaan, anders trek ik het echt niet.... Zag mooie echo's en mooie buikjes voorbij komen. Hier volgende week vrijdag de 12w. echo. Hoop dat die er ook zo mooi/compleet uit ziet. Verder nog geen buikje te bekennen, maar da's nu ook wel logisch als ik zoveel afval...
@ Amle : probeer het idd maar even wat rustiger aan te doen meis! Ik hoop dat je baas een beetje meewerkt
@Linda nou ik ben al zo nieuwschierig naar het geslacht! Maar ik denk een meisje.... @Prulleke opzich wel begrijpelijk dat je man zo bang is maar voor jezelf volgens mij nou niet zo leuk? Zo wordt je toch ook wel wat onzeker lijkt mij? @Amle aah arme meid...hen je geen medicijnen nog hiervoor dan? Ik heb ook volgende week de termijnecho ben ook benieuwd hoe het er allemaal uitziet!! @Manny hoevaak hadden ze nu gezegd een meisje dan?
Cindy: Ik heb natuurlijk 2x die 20 wkn echo gehad en toen werd er gezegd ik denk een meisje, want ik zie weinig geschut hangen En bij het uitgebreid echoscopisch onderzoek, zei ze ook ik denk een meisje.. maar ik heb het niet zelf gezien zeg maar. Niet duidelijk een hotdog of hamburger haha
mmm nou maar dat zijn genoeg meisjes toch? Maar ja als je het zelf niet gezien hebt geloof je het niet he?
haha nee dat zou ik ook niet doen!! Wij kregen vorige week een oproep voor mijn dochter om de tubercolose spuit te halen? Deze kan zij krijgen omdat mijn man van midden-amerika is. Maar je houdt er wel een litteken aan over? Ik weet even niet of we he moeten doen? We gaan natuurlijk wel naar El Salvador toe in de toekomst maar wanneer?