Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny ja dat lijkt me ook erg rot!!
    @Prulleke nou ja hahahaha...

Ja geweldig he dat ze loopt!! En idd overdag slaap ik niet hoor maar s`avonds ben ik kapot!! En eigenlijk deze week toch wel erger geworden!! Hoop wel dat het zo weer over is ben bijna 12 weken!!

@Gusam ooh jee kwaaltjes komen nu!!

2. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Nou me mannetje weer opgehaald en hij heeft gelukkig al minder gehuild dan dat ie de vorige keren heeft gedaan :) Gelukkig maar!

Cindy leuk dat je meisje loopt :D maar kan wel vermoeiend zijn hoor ;)
    Hier nog steeds s'avonds helemaal uitgeteld! Ik lig ook niet veel later als Silvio in me bed, anders trek ik het echt niet.

Schijnt bij jullie ook zo heerlijk het zonnetje?? Lekker!!!

3. Alita

Alita Niet meer actief

mm ja deed ja!! Nu is het aan het regenen!!

4. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Oke :D Hier heeft heerlijk de hele dag de zon geschenen!

5. Gusam

Gusam Niet meer actief

hier ook de hele dag zon.

mijn dochtertje is al 2 dg uit haar hum ze wil overdag niet of nauwelijks slapen, in de nacht gaat wel goed.
    en ze gooit haar ritme door de war.
    maar goed we overleven het wel.

XXX Gusam

6. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    goeieeeeeeeeeeeeee morgen!!!

7. Gusam

Gusam Niet meer actief

goedemorgen allemaal.

XXX Gusam

8. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Dat klinkt nogeens vrolijk prulleke! Goeiemorgen!!

Cindy, leuk dat ze loopt!! idd weer een mijlpaal!

Lijkt me idd erg rot manny, hopelijk is het even een fase van korte duur.

Hier slaan de hormonen genadeloos toe. Ondanks dat ik geen enkele reden heb voel ik me allesbehalve happy, stom he. Las net nog in mijn vorige zwangerschaps-dagboek, toen had ik dat ook heel erg rond deze tijd. Rond de 9-10 weken ging dat gelukkig beter. Effe volhouden. :( We hebben het nu tegen iedereen verteld, de blije en enthausiaste reacties doen me gelukkig wel goed.

9. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Goede morgen dames :)

Het begint hier vandaag weer zonnig :D heerlijk!!!
    Dat kan ook een hoop goed maken bij een wat minder humeur he ;)

Ik ga straks lekker zwemmen met mijn zusje (31 wkn zwanger) & me zoontje.. Heerlijk... bijna lente :D

10. muisje14

muisje14 Niet meer actief

Goedemorgen,

Ik heb een tijdje niet geschreven (maar wel meegelezen) Ik was gewoon te moe. sorry.

Vanmorgen hebben we weer een mooie echo gehad. Ik vind dit zelf een erg mooie foto. Het kindje was ook al mooi aan het bewegen. ik vind het echt ongelofelijk dat het nu al echt een mensje is met armpjes en beentjes.

11. Amle

Amle Niet meer actief

'Goede' morgen,

Ziet er mooi uit Linda2!

Manny: veel plezier met zwemmen straks; lekker hoor!

Hier ook het zonnetje buiten. Krijg zo'n zin in de lente/zomer. Heb het helemaal gehad met de winter en de kou.
    Met mezelf gaat het nog steeds niet super. Gister weer 2x over gegeven. Ga halve dagen naar het werk, moet maandag naar de arbo-arts. Hoop dat het niet te lang meer duurt.....
    Emasafene zetpillen werken niet, dus doe het nu zonder medicatie.
    Volgende week vrijdag de termijnecho, spannend en nu al zin in! Hopen op goed nieuws uiteraard....

12. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Mooie echo Linda2!!! Lief he :D

Jeetje Amle die misselijkheid lijkt me ook helemaal niks..
    Sterkte ik hoop dat het snel weer afneemt.

13. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    moooie echo linda!!

14. Alita

Alita Niet meer actief

Mooi Linda2!!!

@Aml ah meid zo is het niet meer leuk he? Hoop dat het snel over is en dat je echt kunt gaan genieten meid!!

Weer is hier ook mooi eindelijk!!! IK WIL ZOMER!!!!

15. Gusam

Gusam Niet meer actief

@linda mooie echo.

Hier schijnt het zonnetje ook, ik word wel lekker vrolijk van het zonnetje, dus van mij mag de lente weer komen.

XXX Gusam

16. Mama van Sepp

Mama van Sepp Fanatiek lid

5 feb 2010
    3.399
    0
    0
    Ha Lieve mensen,

Ik heb inmiddels ook mijn eerste echo gehad en heb al even bij een ander topic mijn blijdschap laten weten want alles zit erop en aan! dus nu durf ik me echt bij jullie te voegen ! Jippie voor jullie allen "LAAT DE LENTE AUB KOMEN"!!!!

17. linda26

linda26 Bekend lid

11 dec 2007
    760
    0
    16
    Gefeliciteerd mama van sepp!! Enne idd, laat aub gauw de lente komen!!

18. nathalie88

nathalie88 Actief lid

30 jan 2009
    279
    0
    0
    delft
    Hey iedereen, na de eerste tijd niet meer op de site geweest maar ik kan met trots jullie allemaal melden dat er bij mij ook een tweede op komst is!!
    Hoe ver ik ben weet ik nog niet omdat dit per ongeluk allemaal gebeurt en ik mijn menstruatie eigelijk nooit echt goed in de gaten heb gehouden :$
    Ik kan al vanaf december zwanger zijn, dus kan niet wachten tot de 15de als ik de eerste keer naar de vk moet en me echo krijg te zien.
    Hebben jullie ook allemaal zo een verschrikkelijk lekker zomer gevoel?

xxx nathalie

19. MiRowsu

MiRowsu Actief lid

1 feb 2010
    411
    0
    0
    hallo meiden

wij zijn ook zwanger 3 jr geleden een miskraam gehad.
    vorig jaar oktober gestopt met de pil en eind februari positief getest..

Alleen heb afgelopen week 2 maart een echo gehad, volgens mijn berekenigen vanaf 11 jan eerste dag van mijn laatste menstruatie bleek ik vorige week 7 weken te zijn.
    helaas zagen ze op de echo maar een vruchtje van 3 mm begin 6 weken..
    het enige wat de gyn zei is over 2 weken (16 maart) terug komen en je kan verwachten dat je in deze 2 weken een miskraam krijgt..
    :(
    de volgende dag heel onzeker terug gebeld en gevraagt een week eerder de echo want dan kunnen ze ook al zien of het vruchtje gegroeit is ja of nee..
    dus 10 maart nog een echo.
    verloskundige gebeld en de situatie uitgelegt ze schrok ervan want de gyn mocht zoiets niet zeggen. want kan ook zijn dat jou eisprong later is geweest en dat je een weer vroeger zwanger bent dan dat je dacht..
    hebben andere dit ooit meegemaakt?
    en later gewoon gezond en goed was?
    (heb hierover nog een topic geopent maar denk typ hier ook ff..)

gr. onzeker iemand

20. Alita

Alita Niet meer actief

@Nathalie gefeliciteerd meid!!!

@Mir, nou meid ik heb precies hetzelfde meegemaakt!!
    Zk gebeld en mocht voor een echo komen, helaas mevrouw het ziet er niet goed uit, gyn ja helaas een mk nu maar afwachten tot de mk begint. Had zelfs al een afspraak gemaakt voor curretage. Week later weer afspraak, gyn verteld dat ik wel wat krampen had maar er niks gebeurde, ja afwachten maar en de curretage afgezegd want wilde toch mijn lichaam zlef laten regelen.
    Met gyn erover gahd dat ik het wel vreemd vondt dat die mevrouw het vruchtje had gemeten en naar mijn mening ik die 7,5 week wat zij had gezegd helemaal niet kon zijn.
    En daarbij voeg ik of ik nu vandaag geen echo meer kreeg, nee want dat deden ze pas als de mk voorbij was het had tenslotte geen zin nu!!
    Nou maar als ik het echt wilde voor mijn geruststelling....nou dat wilde ik dus!
    En tot onze grote verbazing klopte er een hartje en nog goed ook!!

Je moet er allemaal niet over nadenken wat als....wij waren heel erg boos!! Ook bij ons hadden ze nooit zo snel mogen zeggen dat het een mk was zonder ook maar uberhaupt te vragen naar mijn cyclussen enz...want ik had ook pas na 9 dagen overtijd positief getest. Een hele stomme en erge fout dus!!
    Nu hebben we nog een echo gehad erna en de baby bewoog zelfs al en nu kunnen we pas echt goed genieten! Volgende week weer een echo en kan niet wachten!! Maar toch blijf ik nog altijd wat onzeker door die stomme eerste echo!! Maar ik wil niet hierdoor mijn zwschap leten verpesten!!!!

Ik hoop voor jou dat het bij jou ook een stomme fout is.....mischien heb jij ook dus wel veel later een ei gehad en later positief getest?

Deel Deze Pagina