Joehoe we zijn weer zwanger!!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Alita, 16 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Hier ook een totaal verschillend kindje qua drukte enz.. Ook was me ventje heel rustig in me buik en die moest ik echt even een klein zetje geven om te bewegen :) En zodra ik nu op bed lig, wordt ik lens geschopt :D Dus ik denk idd dat het weinig zegt allemaal.. We wachten maar af he meis ;) En nu ook geen sterkt gevoel voor het geslacht en bij de eerste vanaf het begin gevoeld dat we een jongen kregen.

2. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Cindy waar kun je dat NUB topic vinden?

Gefeliciteerd met je mooie echo!

3. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    cindy, je kunt nu ook naar lommel als je het al graag wilt weten hihihi weet niet waar je woond in nederland??

een kennis vroeg of ik voor een studieopdracht mee wilde werken. ze werkt als echoscopiste en zocht iemand die nog geen 14 weken was. dus krijg ik vanavond weer een echo hahahaha leuk weer!

4. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Heeft dat echo buro in Lommel een site?

5. Manny211

Manny211 Fanatiek lid

15 okt 2009
    1.905
    8
    38
    Mama
    Ergens
    Ik heb even de 2 foto's van mijn zwangerschappen naast elkaar gezet en moet zeggen dat het maar heel weinig scheelt qua grootte enz.
    Als ik bij foto ook wat verder weg had gestaan was het denk bijna hetzelfde geweest.
    Kijk zelf maar misschien wel leuk ;)

6. Alita

Alita Niet meer actief

@Manny scheelt niet veel idd.....
    en ja we zien het wel he....maakt ook helemaal niks uit!!
    @Wendy dank je en je had het topic al gevonden zag ik? Ik heb gister al mijn foto geplaatst maar nog niks gereageerd....
    @Prulleke ik woon in het zuiden bij maastricht in de buurt!!

heb nog een leuke echo foto...wacht effe!!

7. Alita

Alita Niet meer actief

kijk het handje dat naar boven wijst!!

8. Prulleke

Prulleke Bekend lid

16 jun 2009
    719
    0
    0
    hahahahah zou et de middelvinger zijn? leuke foto

ja bureau heeft een site. Echobaby - geslachtsbepaling
    echt een lieve en leuke mevrouw die de tijd voor je neemt, heb de bloedsomloop in de navelstreng gezien en t hartje in kleuren van bloedtoevoer. was echt mooi.

9. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Cindy ik heb me voor dat nub gebeuren aangemeld op die site in amerika en het zijn hele aardige mensen en ik heb echt heel veel reacties gehad!!

10. Alita

Alita Niet meer actief

mmm mischien toch maar eens doen dan?
    Wat zeggen ze bij jou?

11. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
  12. Alita

Alita Niet meer actief

ja ik dacht ook al meisje!!!
    Wordt ook al een expert haha...
    ik zal nog even geduld moeten hebben want het is er nu middernacht! Is toch een amerikaanse site of niet?

13. Alita

Alita Niet meer actief

oeh er heeft iemand gereageerd.....een jongen:$

14. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Als ik heel eerlijk ben zou ik een meisje ook wel heel leuk vinden maar ik dacht zelf steeds een jongen haha ben nu wel heel nieuwsgierig:D

Het is idd een amerikaanse site maar je kunt je foto er best opzetten want de mensne die reageren komen van over de hele wereld ;)

15. Alita

Alita Niet meer actief

ja merk het?!

ja ik denk een meisje.....maar het is niet zo sterk als bij mijn dochter toen het gevoel!!

16. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ben jij die cindy van die echo foto....

17. Alita

Alita Niet meer actief

hoe voel jij je nu?

Ik voel me nu wel goed, niet meer misselijk heerlijk!!
    Maar wel erg moe en gister toch wel last van banden in mijn liezen en ik merk dat het flink aan het groeien is daarbenden. En ik krijg eens eindelijk last van mijn borsten!! haaha eindelijk hha

18. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik voel me ook wel goed. Heb net 4 dagen griep gehad dus toen had ik helemaal geen zwangerschapsklachten behalve de griep ;)

De misselijkheid is idd minder maar ik merk dat ik savonds heel langzaam moet eten anders wordt ik misselijk.

19. Alita

Alita Niet meer actief

mmmm ja ik heb vaak s`nachts honger!! Ja en dat plassen aaaahhhhhhh moet er toch minstens een keer uit meestal 2x per nacht!!

20. wendy1983

wendy1983 VIP lid

27 sep 2007
    12.511
    0
    0
    Ik moest er zeker 3 keer uit op een nacht nu nog maar 1 keer het wordt minder gelukkig :)

Deel Deze Pagina