Cindy en mamanouk wel even in de gaten houden dat we ook een tijdverschil hebben met Amerika. Er zullen nu best mensen zitten maar de drukte komt straks pas denk ik.
Dames aan jullie een vraagje, ik weet nog niet hoe lang ik zwanger ben, ik moet de 15de de eerste keer naar de vk. Maar heb al soms bij teveel inspanning harde buiken, heb pijnlijke tepels en groter wordende borsten, last van emoties en misselijkheid. Hoe ver denken jullie dat ik dan ongv ben? ( ik ben dit jaar helemaal niet ongesteld geweest, de laatste keer geloof ik in december?? )
@Nathalie, ja goed die klachtjes kun je in ieder stadium hebben natuurlijk....mischien wel 6 weken ofzo? Heb je uitgelegd dat je niet weet hoelang je zwanger bent? Meestal mag je dan al vrij snel een echo komen doen?
zo de apk is weer gedaan, alles was in orde bij de gyn. 30 maart weer terug komen. had de echo laten zien van t geslacht en ze hoefde niet goed te kijken. zo een zoon hahahahha lachte ze. zeg kan dat al zo snel? ja zegt ze bij jongens zie je het al vrij vroeg en de echo is van goeie kwaliteit als ik de duidelijke echo zo zie. ze heeft mij wel doorgestuurd naar een vrouw met wie ik moet praten. schijnbaar toch een trauma aan overgehouden van de vorige bevallingen.
ja tuurlijk prulleke dat kan ik begrijpen dat je een trauma hebt overgehouden meid...maar nu komt alles goed hoor!!
Hoi dames, Hier mijn echofoto, en ik heb een kloppend hartje gezien Verder was alles goed over 4 weken termijnecho. XXX Gusam
@cindy ja dat heb ik idd gezegd maar ze zaten helemaal vol, er zijn blijkbaar hier weer een hoop baby's op komst, de eerst volgende plek was de 15de helaas. Naja ff afwachten nog maar dan^^ ik kan niet wachten !!!