oh ja klopt!!! ja nu vindt ik haar ook niet zo leuk!! Ze is altijd je van alles aan het aansmeren jammer, toen ik verleden week belde feliciteerde ze mij niet eens en gelijk echo hier en echo daar dus nee laat maar. Wij gaan naar babyvieuw daar zijn we voor onze dochter ook geweest namelijk... Ja ik kom dus echt uit het zuiden hier!! Vlakbij Pinkpop!!
ik ben bij de rest in first sign geweest. waren ook erg lief daar. ook hier in rosmalen maar vond de aparatuur niet zo geweldig. maar ben elke keer erg ongedulig, bij nina zelfs naar bloemendaal gereden voor een echo, die kon het met 14 weken zien hahahaha. maar die hadden het ook goed. niemand heeft het ooit verkeerd voorspeld. durf er nog steeds niet in te geloven hoor.
gyn zij daar kan je niet onderuit. ga dr maar vanuit hahahaha zeg wacht wel tot jij het mij verteld. nu had het de beentjes dicht, ze zou de 30e kijken
ik mag 7 april weer naar de gyn maar krijg dan geen echo..mischien eens lief kijken en anders de 28ste april....
@ cindy Pff ja denk iets meer dan 2 weken nu, maar bij mn eerste kreeg ik het ook wat later. Ja idd het is bijna zover maar ben zo ongeduldig als maar zijn kan, baal ervan dat me ex niet zo een clearblue met zwangerschaps indicator heeft gehaald dan had ik al wat meer geweten
Trouwens jullie hebben het over geslachts kunnen zien met de echo, hier konden ze het pas bij 30 weken :S missch ook maar naar een andere gaan dit keer...
@ prulleke. Ik kan je welkompagina echt aanraden voor echo´s. De apparatuur is goed ze is heel vriendelijk en neemt echt de tijd. geslachtsbepaling doet ze vanaf 16 weken.
@Prulleke nee helaas niet!!! @Nathalie ach je weet het toch over een paar dagen..spannend!! En bij dochter konden wij het met 20 weken zien..het geslacht dan haha
Hey meiden Alles goed hier? Hier alles z'n gangetje! We zijn vandaag terug gekomen bij m'n zus vandaan. Ze woont op de veluwe dus ff lekker een weekendje ertussenuit geweest Morgen even naar de dokter, want ik heb hele erge uitslag rond me mond, doet echt zeer en is helemaal ontstoken. Maar goed hoop dat ik morgen een wonder zalfje krijg. O donderdag moet ik voor me auto theorie Spannend
@manny ik ga voor je duimen dat je het gaat halen. @geslacht: ik denk ook dit keer dat het een meid word, bij mijn dochter had ik gelijk, ik heb met 17wk een geslachtsbepaling laten doen, en die zei idd een meid, op de 20wk echo kwam er ook een meid uit. Hier een druk weekend achter de rug dus morgen lekker rustig aan. XXX Gusam
goeie morgen lekker bijgekomen van t weekendje manny? heerlijk zeg spannend donderdag, zal voor je duimen!!
wendy, las dat je vader in het zh ligt. sterkte en hoop dat hij snel weer opknapt en dat ie naar huis mag
@Wendy idd hoe gaat het nu meid? @Nathalie spannend je hebt je echo vandaag!!! @Manny ah leuk de veluwe!! Heb je goed geleerd voor je theorie hahaha
Goedemorgen dames! Blij te lezen dat het hier met bijna iedereen super gaat! @wendy ik hoop dat het goed komt met je vader, hier is het allemaal gewoon klote (sorry voor mijn woordkeuze) gisteren had ik echt even een diepe inzinking. Ik ben al 5 weken super misselijk 24u per dag met ook nog eens minimaal 1x per dag spugen, ben ik nu vanaf zaterdag ook nog eens ziek, ik lig dus al vanaf zaterdag in bed met griep en nu kan ik dus ook niks binnenhouden waardoor ik de misselijkheid ook niet meer een beetje kan verminderen.... :x ik heb het echt even helemaal gehad! ik wil me gewoon weer even lekker voelen al is het maar 1 dag even weer mezelf en niet meer misselijk is dat nou zoveel gevraagd!!?? Wel lekker dat ik hier even mijn beklag kan doen , ik wil mijn vriend hier gewoon even niet mee belasten we zijn net verhuisd en we hebben ook nog mijn zoontje en 2 honden dus hij heeft het al druk genoeg..
Ladies, Kom alleen ff mijn echo showen. Alles was goed. 2 armen, 2 beentjes, bol buikje, neusje, mondje, oogjes, geen verdikte nekplooi en een heel beweeglijk kindje. Ben 1 dag vooruit gezet, dus nu 23 september uitgerekend (banner pas ik nog wel eens aan ). Verder ben ik nog steeds niet fit. De hele dag nog misselijk en vaak ook dagelijks overgeven. Hoop echt dat het snel stopt, want ben er helemaal klaar mee en het vergt zoveel energie van me.... Bekijk bijlage 58786
Thanks meiden Ja ik heb goed geleerd en ik heb er een goed gevoel over alleen die stomme gevaarherkenning vind ik wat overbodig, maar goed tis nou eenmaal de wet he Heerlijk bijgekomen idd, moet zeggen dat ik ook wat minder moe ben gelukkig. Verder zag ik dat er iets was met Wendy haar vader Hoe is het Wendy?? Mooie echo's voorbij zien komen ... o trouwens net bij de dokter geweest voor die vervelende uitslag om me mond en dat is krentenbaard.. ik heb nu antibioticazalf gekregen dus hopen dat het snel beter wordt. Zie der echt niet uit!!
amle, fijn dat alles goed was!!! manny,krentebaard, dacht dat dat alleen bij kindjes voor kwam. hopelijk is het snel over. mama van sepp, heb je al medicijnen tegen de misselijkheid? heb je de lolly s al geprobeerd? hier helpte de zetpillen echt goed. heb vrijdag ochtend toch een geslachtsecho laten plannen. wil het nog een keer duidelijk zien hahahahaha. kan et nog niet geloven.